DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 130 z 200
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 200
 #972216  autor: Kamil7878
 16 sty 2018, 09:09
jarekt pisze:Można.
Możesz trochę rozwinąć, w aplikacji jest freemium nieaktywne 0 min 0sms 0 MB i tylko jedna opcja nie przedłużaj pakietu?
 #972224  autor: kaspeed
 16 sty 2018, 09:52
Dokladnie przedłużenie tylko cmok.lub.kod.ussd

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #975454  autor: michaelred
 01 lut 2018, 14:15
Czy mial ktos problem przy probie dodania numeru do konta wyskakuje mi komunikat"numer powiązany z innym kontem abonenckim" Nr przenioslem 2 dni temu do VM. Wczesniej mialem juz 1 nr zarejestrowany w VM chcialem poprostu dodac ten 2 do konta.
 #975457  autor: jarekt
 01 lut 2018, 14:20
W Virgin jest problem z dodaniem do konta numeru, który jest zarejestrowany na inne dane (tzw. "inne konto abonenckie" z komunikatu) niż pozostałe numery (lub numer główny - pierwszy numer zarejestrowany/podpięty do danego konta).

Jest pod tym względem całkiem inaczej niż np. w Play, gdzie do jednego konta możesz mieć przypięte numery zarejestrowane na dowolne osoby.
 #975461  autor: kaspeed
 01 lut 2018, 14:28
Ten błąd jest normalny zgłoś im na fb pomogą i dodadzą.Jarek to nie chodzi o inny pesel to chodzi o błąd ogólnie.Sam to przerobiłem 4x mój pesel i 4x numerów nie dało sie dopiac.Po interwencji owszem

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #975465  autor: jarekt
 01 lut 2018, 14:34
@kaspeed, ja mówię o przypadku, kiedy PESEL jest inny.
Kiedy PESEL jest ten sam i numeru nie można dodać (i numer nie jest podpięty do innego konta/maila), to jest to innego rodzaju problem i jest on oczywiście do naprawienia.

Od pewnego momentu (gdzieś od miesiąca) są dodatkowe problemy z zarządzeniem numerami w Virgin. Np. dotyczące numerów z taryfą BK2012 (kto ma, niech sobie spróbuje pozarządzać takim numerem teraz :) ).
 #975473  autor: michaelred
 01 lut 2018, 14:49
Pesel, dane, email itp wszystko jest to samo. Kupowałem jeden starter a drugi nr przenosiłem. Pierwszy dodal sie w zasadzie z automatu a tego przeniesionego nie moge dodac. Napisalem do cmok, moze cos odpisza :) Dzieki za help.
 #975507  autor: kaspeed
 01 lut 2018, 16:13
Odpiszą ze dodali numer do konta;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #975583  autor: Gregrin
 02 lut 2018, 00:03
jarekt pisze:Np. dotyczące numerów z taryfą BK2012 (kto ma, niech sobie spróbuje pozarządzać takim numerem teraz :) ).
Tzn ? Chodzi ci ze trzeba przejść na stara platformę ?
 #975590  autor: jarekt
 02 lut 2018, 00:24
Tak - od niecałego miesiąca na nowej platformie zrypała się obsługa BK2012.
Nie wiem czy to celowo zrobili, czy może nawet o tym nie wiedzą (ja jeszcze nie zgłaszałem im problemu :) ).
 #976007  autor: green90000
 04 lut 2018, 17:44
Mój problem opisany na poprzedniej stronie został załatwiony przez FB w ciągu pół godziny - trzeba dokładnie opisać zgłoszenie oraz podać numer telefonu i pesel.
 #976010  autor: kaspeed
 04 lut 2018, 18:04
U mnie nawet bez peselu sie obeszlo;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #976967  autor: marcin19883
 11 lut 2018, 14:49
W piątek wieczorem nagle rozłączyło mnie w środku krótkiej rozmowy. Patrze na stan konta i widze 3zł z groszami. Patrze na freemium i nagle deaktywował się. Jakby tego było mało, to zamiast ciągnąć z kasy za rozmowę, to mi zablokowali konto. :( BOK tragiczny, nie odpisuje do dziś. Mało tego, na ekranie telefonu widze logo sieci Fakt Mobile. HAHAHAHAHAHAHAHAHHA :shock:
 #976977  autor: Johnny
 11 lut 2018, 16:11
marcin19883 pisze:W piątek wieczorem nagle rozłączyło mnie w środku krótkiej rozmowy. Patrze na stan konta i widze 3zł z groszami. Patrze na freemium i nagle deaktywował się. Jakby tego było mało, to zamiast ciągnąć z kasy za rozmowę, to mi zablokowali konto. :( BOK tragiczny, nie odpisuje do dziś. Mało tego, na ekranie telefonu widze logo sieci Fakt Mobile. HAHAHAHAHAHAHAHAHHA :shock:
Czyżbyś był sprawcą poważnej awarii w Fakt Mobile z którą borykają się od paru dni. :D
 #976980  autor: marcin19883
 11 lut 2018, 16:42
Johnny pisze:
marcin19883 pisze:W piątek wieczorem nagle rozłączyło mnie w środku krótkiej rozmowy. Patrze na stan konta i widze 3zł z groszami. Patrze na freemium i nagle deaktywował się. Jakby tego było mało, to zamiast ciągnąć z kasy za rozmowę, to mi zablokowali konto. :( BOK tragiczny, nie odpisuje do dziś. Mało tego, na ekranie telefonu widze logo sieci Fakt Mobile. HAHAHAHAHAHAHAHAHHA :shock:
Czyżbyś był sprawcą poważnej awarii w Fakt Mobile z którą borykają się od paru dni. :D
Wszystko jest możliwe :D hahahaha, ale automatycznych przeniosim z virgin do faktu sie nie spodziewałem. Mało tego. Kody co innego pokazują i play24 a także virgin online :lol:
 #976990  autor: _pluszak_
 11 lut 2018, 17:23
Miałam ten sam problem co Marcin kilka dni temu. Mieli widocznie jakąś awarię.

Mój kod polecający do Folxa: 14047404. Dzięki niemu masz 1 darmowy miesiąc rozmów no-limit oraz pakiet internetu 20 GB. Polecam
  • Strona 130 z 200
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 200
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 200