DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 178 z 199
  • 1
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 199
 #1141347  autor: Karlos20
 10 sty 2023, 13:32
U mnie tak samo, a komunikat o stanie konta jest charakterystyczny dla ofert na kartę w Play (w Virgin był on nieco inny).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141349  autor: lee
 10 sty 2023, 14:04
Czyli co? Teraz ładować jeszcze muszę konto pomimo że miałem jeszcze hoho długo ważne konto? No coś podobnego.... Nie dość że sami zmienili mi taryfę to jeszcze zmuszają mnie do ładowania telefonu.
Druga sprawa. Te dziady wyłączyły mi blokady premium... Jak ustawić próg 0pln na usługi premium i inne opcje te z Play?
 #1141354  autor: atlantydas
 10 sty 2023, 14:44
Numer po utracie ważności konta widnieje w aplikacji ,,data ważności konta - aktywuj,, jak i poprzez stronę www jako ,,nieaktywny,,. Niestety po włożeniu karty SIM do telefonu, nie łapie sygnału. Czy jedyny sposób aby odzyskać nr to wyrobienie ponownie karty SIM?
 #1141356  autor: babciagienia1p
 10 sty 2023, 14:54
@atlantydas
Obecność w aplikacji o niczym nie świadczy. Taką sytuację spowodowali głupi podwładni GP-O. W tej aplikacji wszystko może widnieć latami.
Nie ma miejsca gdzie możesz wyrobić nową kartę SIM. W przeciwieństwie do innych operatorów, takiego numeru nie odzyskasz.
 #1141357  autor: Karlos20
 10 sty 2023, 14:59
lee: to limit standardowy. Aby założyć blokadę wyślij BLOKADA SMS na 8002.
W Virgin nie można było dzwonić na darmowe infolinie 800. Od dziś jest to możliwe.
Możliwe, że przenieśli prepaidowców (również tych na starej taryfie 2012, którzy byli na platfornie Virgin po wymianie karty SIM z dostępem do LTE) na playową platformę billingową.

Jest tani sposób, aby szybko konto przedłużyć na 1 rok czasu. Kosztuje 3 zł przelewem bankowym / Blikiem / płatność kartą poprzez PayU, czy PayPal. Płacąc 3 zł oprócz RWK dostajemy usługę Mini3, czyli 30 minut + 30 SMS + 300 MB na 30 dni. Aktywacja trwa kilka minut po zapłaceniu. Saldo kasy głównej nie zmienia się.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141362  autor: Karlos20
 10 sty 2023, 16:45
A to dziwne, powinno to działać, skoro przenieśli sporo ustawień z Virgin do playowej platformy... Ale skrócenie ważności konta po przymusowej migracji to barbarzyński pomysł. Trzeba się ratować pakietem za 3 zł... Cały Play, z nikim się nie liczą.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141364  autor: lee
 10 sty 2023, 17:22
Moim zdaniem to celowe zagranie. Kto ma leżaka zostanie wyczyszczony i ogolony z kasy i z numeru. Bo pismo w sprawie zwrotu pieniędzy trzeba wysłać jak dobrze pamiętam do 30 dni.
Ja z Play nie dostałem nic. Ani na maila ani listu ze zmianami cen i ważności doładowań więc gdyby nie forum nie wiedział bym o tym że trzeba się doładować do 22/23 stycznia.
Tutaj zaś zresetowali ważność konta. Co będzie następne? 100pln na rok?
 #1141365  autor: Karlos20
 10 sty 2023, 17:31
lee: wysyłali maila ze zmianami cennikowymi, a zmiana taryfy była ogłoszona na stronie Virgin.
Ja doładowałem pakietem Mini3 za 3 zł, więc mam przez rok spokój.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141368  autor: lee
 10 sty 2023, 17:40
Zaraz sobie wbije 2x5 póki co nie potrzebuje żadnych minut. Wczoraj potrzebowałem to odpaliłem darmo pakiet ukraiński za 0pln w PnKRWK.
Ja mam jeszcze taki problem że nie mogę włączyć w aplikacji blokad bo wracają do tego co było a dodatkowo aplikacja na androida na samym dole pokazuje co innego a na ios co innego. Na głównej stronie.
 #1141434  autor: msnet
 11 sty 2023, 16:42
Play chyba zrozumiał, że coś zrobił nie tak. Na moje pytanie o to, czy skrócenie ważności kont po przeniesieniu to zamierzone działanie czy błąd co prawda nie odpowiedzieli, ale napisali, że ważność każdego przeniesionego z Oferty 2012 do #ChcęWszystko konta zostanie wydłużona do 1 roku. I ma się to stać najpóźniej do jutra.
 #1141446  autor: Karlos20
 11 sty 2023, 17:23
Potwierdzam, Play/Virgin włączył RWK. W moim wypadku gdy niepotrzebnie włączając Mini3 wydłużyło mi wychodzące łącznie o 2 lata (!)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 178 z 199
  • 1
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 199
  • 1
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 199