DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 168 z 199
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 199
 #1128966  autor: R.Mandano
 05 mar 2022, 16:26
babciagienia1p pisze:
05 mar 2022, 16:10
Pewnie tak samo jest ze wszystkimi MVNO korzystającymi z infrastruktury P4 (Viking, UPC, Vectra).
Babcia chyba nie rozumie, że np. Orange też korzysta w infrastruktury P4 (i na odwrót) - bo tak działa SIEĆ GSM, odkąd uruchomiono roaming krajowy.
Więc plajowy regulamin tej usługi (zbieraj minuty) jest po prostu z kapelusza ...
:lol:

VM to - wg Babci - osobna sieć ze wszystkimi konsekwencjami, ale wg regulaminu jednak nie ze wszystkimi konsekwencjami.
:lol: :lol: :lol:
 #1128969  autor: babciagienia1p
 05 mar 2022, 16:42
@R.Mandano
Możliwe, że nie rozumiem. Człowiek uczy się do końca życia.
Doprecyzowując - chodziło mi, i tak jest w regulaminie, o operatorów MVNO opierających swe działanie na infrastrukturze Playa, którzy zawarli z P4 stosowne umowy.
W ramach roamingu krajowego Play korzysta z infrastruktury Orange, w drugą stronę nie ma roamingu krajowego (poza połączeniami alarmowymi). Orange nie korzysta z infrastruktury Playa i nie jest operatorem MVNO opierającym swoje działanie na tej infrastrukturze.

Swoją drogą, nie odpowiedziałeś czy przed przejęciem Virgin przez Playa połączenia z Virgin do Playa nabijały minuty. Według regulaminu nie nabijały, a początek dyskusji zaczął się od pytania @bazooka czy doszło już do pełnej fuzji po przejęciu.
Ostatnio zmieniony 05 mar 2022, 16:49 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1128970  autor: Remington
 05 mar 2022, 16:49
Skoro „…przedsiębiorców telekomunikacyjnych, którzy zawarli umowy z P4 …” to czy Play gdziekolwiek upublicznił listę takich podmiotów? My wiemy jacy MVNO opierają się o kogo, ale skoro oficjalnie kogoś wykluczają to powinni jednoznacznie wskazać kogo.
 #1128971  autor: R.Mandano
 05 mar 2022, 16:52
babciagienia1p pisze:
05 mar 2022, 16:42
Swoją drogą, nie odpowiedziałeś czy przed przejęciem Virgin przez Playa połączenia z Virgin do Playa nabijały minuty ...
Nie odpowiedziałem, bo nie mam pojęcia jak było przed ..
:lol:
 #1128974  autor: R.Mandano
 05 mar 2022, 16:56
babciagienia1p pisze:
05 mar 2022, 16:42
W ramach roamingu krajowego Play korzysta z infrastruktury Orange, w drugą stronę nie ma roamingu krajowego (poza połączeniami alarmowymi) ...
Babciu - a czy tak było od samego początku istnienia roamingu krajowego - czy może jednak na początku Orange korzystał z infrastruktury Play, a rozstali się dopiero po jakimś czasie :?:
:lol:
 #1128976  autor: babciagienia1p
 05 mar 2022, 17:03
@R.Mandano
Tak było od początku. Roaming krajowy został stworzony jako forma wsparcia Playa w ramach rozbijania oligopolu W3. Play korzystał i korzysta (teraz już tylko z Orange) z infrastruktury innych operatorów. Inni z W3 nie korzystali i nie korzystają z infrastruktury Playa.
 #1128978  autor: R.Mandano
 05 mar 2022, 17:15
babciagienia1p pisze:
05 mar 2022, 17:03
Inni z W3 nie korzystali i nie korzystają z infrastruktury Playa.
A skoro tak ....
to zwracam Babci honor, bo nawet nie przyszło mi do głowy, że w tak ordynarny sposób można komuś pomagać na wolnym rynku.
:lol:
 #1129212  autor: Spacedust
 13 mar 2022, 23:12
Odpowiem sobie sam: faktycznie VoLTE nie działa, ale karty VM są traktowane jako PLAY na iPhonie, więc nie 2G na starych iPhone'ach i 3G na nowych. LTE w roamingu Orange nie działa, telefon podjął próbę zalogowania do LTE po czym grzecznie wrócił do 3G, oczywiście nadal lejek 3/2 Mbps (chociaż upload 2x większy niż w normalnym PLAYu było do tej pory).
 #1130282  autor: columbo
 10 kwie 2022, 15:14
Chyba nie odkryję Ameryki, jak napiszę, że nie mogę połączyć się z numerami 0800. Napisałem w tej sprawie zgłoszenie do VM w piątek i cisza. Widziałem na forum, że ktoś pisał, że to blokada premium. Jest znany jakiś sposób, żeby tym samemu sterować? Nie będę przecież co chwilę dzwonił/pisał o zablokowanie premium. Jeśli to w ogóle to.
 #1130904  autor: AgnieszkaMalkowska
 03 maja 2022, 12:22
babciagienia1p pisze:
15 sty 2022, 23:07
@AgnieszkaMalkowska
W Virgin na kartę numer jest dezaktywowany następnego dnia po wygaśnięciu ważności konta.
A jednak nie. Numer był aktywny do 5 marca i tego dnia wyłączyli połączenia wychodzące, wskoczyło że ważność numeru do 3 maja i na koncie był 1 grosz, dzisiaj na chwilę zniknął zasięg i zniknął także ten grosz ale zasięg wrócił i teraz konto jest ważne do 2 lipca oraz mimo że upłynęło 60 dni na połączenia przychodzące to dalej na ten numer dodzwonić się da. Chyba będzie jak w Play że numer niby powinien być dezaktywowany a działa kilka miesięcy mimo teoretycznej utraty połączeń przychodzących.
 #1130945  autor: Handzol
 05 maja 2022, 12:06
Mam pytanko, czy ktoś może potwierdzić że w VM dalej brak możliwości zalogowania do LTE Orange oraz że w rk prędkość obcięta do 3Mbps? Na BOK VM zarzekali się że w rk Orange prędkości jest obcinana do 70MBps ale coś mi się nie chce wierzyć :mrgreen:
 #1130948  autor: Karlos20
 05 maja 2022, 14:14
Ja do RK Orange bez problemu się zalogowałem, ale necik "strajkuje" (powinien chociaż działać lejek 32 kbps)...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 168 z 199
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 199
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 199