DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 163 z 199
  • 1
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 199
 #1117634  autor: babciagienia1p
 13 cze 2021, 13:29
TeleCypisek pisze:
12 cze 2021, 21:45
marcz123456 pisze:
12 cze 2021, 08:43
W virgin pakiet jest ważny do końca dnia, czy początku?
Bo w sumie sam nie wiem.
Jak mam dajmy na to do 15 czerwca, to skończy się po północy, czy dopiero na koniec dnia?
Dawniej było dość podstępnie, bo pakiet kończył się tego ostatniego dnia o godz. 00:00, ale chyba to zmienili, bo teraz już jest do końca dnia.

Nadal trzeba uważać. Jeśli nie ma podanej godziny, pakiet kończy się o godzinie 00:00:00, czyli praktycznie o 23:59:59 poprzedniego dnia. Jeśli kod USSD zwraca godzinę, wtedy wszystko jest jasne.
 #1117636  autor: Remington
 13 cze 2021, 13:54
TeleCypisek pisze: W ofercie na kartę pojawił się nowy, od dawna pożądany przeze mnie pakiet za #Półdarmo:
120 minut rozmów za 5 zł.
Dość wygodne rozwiązanie, gdy ktoś z pakietem #Mini3 potrzebuje gdzieś intensywnie podzwonić.

To pakiet do sporadycznych zastosowań. Na dłużej Mini9 tylko o 1 zł droższe, a daje dużo więcej. Przy okazji: edytuj wpis zamiast odpowiadać sam sobie.

Zweryfikowane w praktyce - zgodnie ze zmianami z kwietnia, pakiety dają już net w UE na normalnej prędkości.
 #1119017  autor: Karlos20
 15 lip 2021, 23:39
lexom: nie wspiera. Są na innej platformie billingowej.

Ciekawostka: chciałem wymienić SIM na nową w starej ofercie #2012. Udało się, konsultant od ręki to zrobił. Numer zmigrowali do swojej platformy billingowej VM, zaczęło działać LTE i dodali do salda 10GB za darmo na 30 dni. Stan i ważność złotówek zachowany. Mogę skorzystać z promki 3x 100GB po 10 zł co 30 dni.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1119316  autor: columbo
 23 lip 2021, 14:49
Wybaczcie, że nie będę się przekopywał przez temat. Mam szybkie pytanie, bo nie wiem, jak jest aktualnie?
Czy Virgin działa teraz tylko na nadajnikach Play? Czy w ofercie na kartę nie będzie problemów z internetem i rozmowami, jeśli telefon ma tylko 3G?
Znalazłem stare info, że w pakiecie mini 9 można dokupywać inne pakiety w czasie jego trwania:
Za 5 zł
120 MIN DO WSZYSTKICH
Za 3 zł
400 SMS-ÓW DO WSZYSTKICH
Za 1 zł
1GB (lte)
Czy to nadal aktualne?
 #1119320  autor: Window
 23 lip 2021, 15:47
Virgin Mobile podobnie jak Play działa na Orange i T-Mobile. Więc jeszcze roaming krajowy w Virgin działa.
Cena 1GB za 1 zł nie zmieniło się nic.
A 120 Minut do wszystkich wtedy kosztowało 3 zł a teraz 5 zł a 400SMSów kosztuje 3 zł
 #1119332  autor: passat99
 23 lip 2021, 20:11
Witam, mam taką sytuację. Wczoraj poszedłem do żabki zarejestrować starter virgin, dziś rano karta ciagle nie działała więc zadzwoniłem na cmok gdzie mi powiedziano że rejestracja jest ok i aktywacja może zająć ok doby, oczywiście próbowałem wykonać połączenie. W tej chwili jest blisko 30 godzin a karta nie działa. Dodam że to stary starter z 2015 roku. Napewno w poniedziałek do nich zadzwonię i poważnie o tym porozmawiam, ale jak myślicie co może być powodem że ciągle numer nie działa po blisko 30 godzinach.
 #1119866  autor: TeleCypisek
 06 sie 2021, 21:45
Wydaje mi się, że trzeba będzie uciekać z VM.
Oboje z żoną przez większość czasu jesteśmy w zasięgu Wi-Fi, więc oferta VM była dla nas całkowicie wystarczająca, jednak coraz częściej powtarzają się sytuacje, że nie mamy dostępu do internetu i taka też sytuacja kolejny raz zaistniała dzisiaj.
Nie pomaga nic: ani restart smartfona, ani ręczne wybieranie innego operatora - oboje z żona nie mamy dostępu do internetu bez względu na to, w jakiej części miasta jesteśmy.
Chciałem zadzwonić na infolinię VM, ale okazało się, że infolinia działa tylko do godz. 18-tej!
Na internetowej stronie VM znalazłem przycisk: "Kliknij i podaj swój numer, to w przeciągu kilku minut oddzwonimy".
Kliknąłem, wpisałem swój numer i po kilku minutach z numeru 728340033 zamiast obiecanego połączenia, dostałem ...SMS-a o treści:
"...użytkownik tego numeru próbował się z Tobą skontaktować. Aby z nim porozmawiać, oddzwoń".
Coraz większe dziadostwo!

BTW:
Nie zauważyłem aby ktoś już o tym pisał, ale zgodnie z obecnie obowiązującym cennikiem połączenia z numerem *222 (CMOK) obecnie kosztują 39 gr/min.
Nie dość, że internet działa w kratkę, to jeszcze mam płacić 39 gr/min gdy chcę złożyć reklamację!
 #1119882  autor: TeleCypisek
 07 sie 2021, 10:15
W moim telefonie dzisiaj rano internet zaczął działać, u żony nie działa w dalszym ciągu.
Dodzwoniłem się na *222, ale - jak mnie poinformował konsultant - "dzisiaj mają rekonfigurację systemu i nic nie jest w stanie nawet sprawdzić".
Wygląda na to, że żona będzie musiała uzbroić się w cierpliwość.
 #1119984  autor: TeleCypisek
 09 sie 2021, 00:06
TeleCypisek pisze: W moim telefonie dzisiaj rano internet zaczął działać, u żony nie działa w dalszym ciągu.
W moim telefonie internet też wkrótce potem przestał działać.
Remington pisze:
06 sie 2021, 21:52
Akurat w tej ostatniej kwestii należy zawsze żądać by w razie uznania reklamacji zwrócili koszt połączenia. To nie tyczy się oczywiście tylko Virgina.
Po południu ponownie zadzwoniłem z reklamacją na infolinię. W trakcie rozmowy i weryfikowania ustawień telefonu, dziwnie szybko skończyły mi się złotówki na koncie i połączenie zostało przerwane.
Zadzwoniłem ponownie i zażądałem zwrotu środków pobranych z mojego konta jako koszt rozmowy. Środków nie otrzymałem, a tylko usłyszałem, że moje żądanie "zostanie rozpatrzone".
Po tej rozmowie internet zaczął działać w obu naszych telefonach, ale po nawiązaniu połączenia komórkowego pingi czasem działają, a czasem nie.
Jak włączę traceroute, to jeśli w pierwszym hopie mam adres 10.2.9.4, to wtedy pingi działają, natomiast jak w pierwszym hopie mam adres 10.1.9.3, to na tym hopie pingowanie się kończy i dalej pingi już nie działają.
Czy ktoś domyśla się, czym to może być spowodowane?
Bo to tak wygląda, jakbym na zmianę łączył się z dwoma różnymi sieciami komórkowymi, z których w jednej pingi działają, a w drugiej nie!
 #1119986  autor: Nabuchodonozor
 09 sie 2021, 08:39
TeleCypisek pisze:
06 sie 2021, 21:45
Wydaje mi się, że trzeba będzie uciekać z VM.
Dobry pomysł. Zrezygnowałem z wirtualnych operatorów. Za te same pieniądze mam usługi u operatora, który ma własną infrastrukturę i sieć salonów w każdym miasteczku. Uciekaj czym prędzej do któregoś z W4 i będziecie mieli święty spokój.
 #1120919  autor: ganc2
 28 sie 2021, 16:03
ale się wkurzyłem. Zarezerwowałem ładny numer, nawet z zamiarem przejścia na abo. Kurier kaleka nie potrafił trafić pod adres, paczka ze startówką cofnięta , numer przepadł, chociaż w zamówieniu stoi jak byk. Dostałem zwrot, upominać się musiałem. BOK każe wylosować nowy, jest na to jakiś straszak-paragraf który pomógłby mi odzyskać? Zależy mi głównie na numerze.
 #1121150  autor: joe112
 01 wrz 2021, 16:45
Działa Wam internet w ramach 100GB za darmo dla nowych klientów?
Wczoraj go włączyłem i niby został aktywowany. w aplikacji pokazało że mam na koncie 100GB. Dzisiaj rano zauważyłem że nie mam internetu w telefonie a w aplikacji stan Gigabajtów = 0
 #1121158  autor: Tint123
 01 wrz 2021, 17:41
U mnie internet w ramach tego pakietu również od dzisiaj nie działa. Ostatnio odnowił się 20 sierpnia za 10 zł. Klub Virgin pokazuje, że mam tylko 1,3 GB do wykorzystania w roamingu.
  • Strona 163 z 199
  • 1
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 199
  • 1
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 199