Odwołam się do własnego postu.
Czy Wam pingowanie oraz traceroute działają w sieci Virgin Mobile?
Usiłuję dojść, czy to jest tylko mój lokalny problem, czy też problem całej sieci VM / Play.
Rozwinę temat.TeleCypisek pisze: ↑28 lut 2021, 22:16Najbardziej wkurzające jest to, że od jakiegoś czasu w sieci VM przestały mi działać polecenia ping i traceroute, co w razie problemów z internetem uniemożliwia szybkie sprawdzenie czy internet działa, czy nie.
Gdy reklamowałem ten problem na infolinii, to konsultant zaczął wciskać mi ciemnotę, że to jest problem używanej aplikacji do pingowania i żebym rozwiązania problemu szukał u autora aplikacji, ale dla pewności te polecenia sprawdziłem z linii poleceń na laptopie zalogowanym do sieci VM i na nim też nie dostaję żadnej odpowiedzi ani na polecenia ping, ani na traceroute, chociaż internet działa.
Czy ktoś orientuje się czym to może być spowodowane i jak ten problem przynajmniej ominąć?
Czy Wam pingowanie oraz traceroute działają w sieci Virgin Mobile?
Usiłuję dojść, czy to jest tylko mój lokalny problem, czy też problem całej sieci VM / Play.