DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 165 z 200
  • 1
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 200
 #1124290  autor: macqmacq
 13 lis 2021, 10:20
bazooka pisze:
13 lis 2021, 08:34
Mam pytanie o przenoszenie, bo CMOK z odpowiedzią się nie spieszy...:
Czy między Virgin na kartę a Play na kartę da się migrować jak wewnątrz sieci :?: Jakimiś kodami :?:
...tak jak to ma miejsce w nju/Orange - czy może też już to zaorali :D :?:
A co mieli zaorać? Jakoś nie kojarzę, aby była możliwa migracja między Virgin a Play... :shock:
Jedynie przeniesienie numeru w ramach innego operatora, nawet od kiedy właścicielem Virgin jest Play... :wink:
 #1124491  autor: TeleCypisek
 19 lis 2021, 09:49
PawlusG pisze:
03 paź 2021, 18:27
Czy ktoś ma może problemy z jakością rozmów w VM? Moja mama ostatnio zaczęła się na to skarżyć, ale pomyślałem, że może tylko jej się tak wydaje. Sprawdziłem sam i faktycznie rozmowy są wręcz fatalnej jakości. Nie jest to wina telefonu, bo przełożenie karty do innego telefonu daje identyczny efekt.
[...]
Z Virgin zacząłem korzystać jako ze swojego głównego numeru, ale mam coraz więcej wątpliwości czy dobrze zrobiłem.
Co jakiś czas przestaje mi działać internet; niby jestem zalogowany do sieci, mogę rozmawiać, ale internet nie działa!
Potem sytuacja sama się naprawia, aby za kilka dni problem pojawił się ponownie!
Nie jest to związane z lokalizację, gdyż problem gdy się pojawi, to występuje także w innych częściach Krakowa.
Zazwyczaj nie pomaga ani wyłączanie internetu mobilnego, ani nawet restart telefonu. Sytuację pogarsza fakt, że w tej sieci zazwyczaj nie działają narzędzia diagnostyczne takie jak ping czy traceroute i jest trudno ocenić czy problem jest spowodowany słabym sygnałem, wolnym internetem, czy całkowitym brakiem internetu.
Problem występuje zarówno u mnie jak i u żony, ale niezależnie, tzn. czasami ja nie mam internetu, a czasami żona.
Do tego dochodzą problemy z połączeniami: ktoś do mnie telefonuje, ale u mnie telefon nie dzwoni, a tylko pojawia mi się SMS, że mam nieodebrane połączenie.
I podobny problem w drugą stronę, czyli ja dzwonię i słyszę, że "abonent jest poza zasięgiem", nawet jeśli to jest mój drugi telefon leżący przede mną na stole!
Czy też tak macie?
I czy jest na to jakieś inne lekarstwo niż zmiana operatora?
 #1124607  autor: Spacedust
 21 lis 2021, 17:02
W VM nie ma dostępu do LTE Orange w roamingu krajowym, a same transfery spadły do 3/2 Mbps (czyli tylko 2x szybszy upload niż w PLAY). Wcześniej działało nawet 15-17 Mbps na downloadzie i 4 Mbps na uploadzie. Pewnie po 1 stycznia zostanie samo Orange i tak będzie do 2025 roku.
 #1124770  autor: PawlusG
 25 lis 2021, 16:11
TeleCypisek pisze:
19 lis 2021, 09:49
Do tego dochodzą problemy z połączeniami: ktoś do mnie telefonuje, ale u mnie telefon nie dzwoni, a tylko pojawia mi się SMS, że mam nieodebrane połączenie.
I podobny problem w drugą stronę, czyli ja dzwonię i słyszę, że "abonent jest poza zasięgiem", nawet jeśli to jest mój drugi telefon leżący przede mną na stole!
Czy też tak macie?
I czy jest na to jakieś inne lekarstwo niż zmiana operatora?
Identyczne objawy są u mojej mamy. Do tego dochodzi jeszcze echo/pogłos przy rozmowie, nie jest to wina telefonu, bo włożenie karty choćby Play, ten problem eliminuje. Nie warto brać Virgin na główny numer telefonu, szkoda nerwów.

:)
 #1125405  autor: araww
 12 gru 2021, 13:52
Witam,

W dni dzisiejszym mój numer na kartę w Virgin Mobile został dezaktywowany (nie doładowałem go przez 365 dni). Służył jako drugi numer w telefonie z dual SIM to odbierania połączeń. Po kontakcie z CMOK Virgin Mobile otrzymałem informacje, że numer nie jest do odzyskania (operator macierzysty to PLAY).
Chciałem poradzić się czy jestem w stanie w jakiś sposób odzyskać ten numer, dodam, że nie otrzymałem żadnego powiadomienia planowanym wyłączeniu numeru.

Będę wdzięczny za pomoc w tym temacie.

Pozdrawiam,
Sebastian
 #1125413  autor: zielony71
 12 gru 2021, 18:27
Sam kiedyś straciłem numer w Virgin i nie udało mi się go już odzyskać.
Teraz jednak sytuacja się zmieniła bo weszły w życie nowe przepisy, które gwarantują użytkownikowi możliwość przeniesienia numeru do 30 dni po jego wyłączeniu.
Tylko, że operatorzy często udają, że o tym nie wiedzą. Dlatego ja bym złożył zlecenie przeniesienia (tylko w salonie bo inaczej potrzebny jest SMS, który nie dotrze na wyłączony numer) a w razie niepowodzenia szybko złożył skargę do UKE.
Oczywiście to przy założeniu, że naprawdę zależy Ci na odzyskaniu tego numeru.
 #1125501  autor: kitakrzys
 14 gru 2021, 13:52
Bardzo pilne, na juz.
Halo czy ktoś może pomoc w obsłudze klubu virgin i dodania nowego numeru. Sa tam 2 opcje:
1. dodaj numer przez sms
2. przez puk i nr karty sim
I dalej niewiem, gdzie numer głowny a gdzie nowe podpinam. Nic tam nie jest wyjasnione a na CMOK chyba latami trzeba liczyc a kaska za min połaczenia leci. Sory a ja musze to ogarnąc na wczoraj praktycznie
 #1125528  autor: kitakrzys
 14 gru 2021, 19:16
Karlos20
Ale ja już wszystko przeczytałem i tam nie ma odpowiedzi na moje pytania, dlatego przedstawie problem jeszcze raz dokładnie:
Chciałem dorejestrowac kolejny numer do juz zarejestrowanego w salonie ale poprzez strone www
Znalazłem że moge to zrobić rejestrując się i logując tutaj: https://virginmobile.pl/logowanie
Wchodze i widze coś takiego: Nowy numer dodaj ..... (przez sms lub przez puk+nr karty sim) i teraz pytania:
1. Czy wybierajac przez puk+nr karty sim - wpisuje dane nowego numeru
2.Jesli pkt. 1 = TAK to gdzie się podaje numer głowny, bo chyba nowe numery muszą być do jakiegoś głownego przypisane
3. A może najpierw nalezy dodać numer głowny ( zarejestrowany w salonie) a dopiero Te nowe
4.Czy dorejestrowujac nowy numer przez puk+nr karty sim - przychodzi jakis sms potwierdzajacy na telefon czy tez wszystko załatwia puk+nr sim ( system wie co do czego przypisac)
5.
 #1125542  autor: Karlos20
 15 gru 2021, 00:32
kitakrzys
Kartę Virgin rejestrujesz najszybciej w punkcie partnerskim, w którym sprzedają startery Virgin. Jeśli jesteś klientem Banku Millennium i korzystasz z aplikacji tego banku, bądź bankowości internetowej na komputerze, rejestrację zrobisz bez wychodzenia z domu. Sam mam Millennium i rejestruje startery poprzez aplikację banku. Trwa to 2 minuty.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125658  autor: kamaz222
 17 gru 2021, 12:35
araww pisze:
12 gru 2021, 13:52
W dni dzisiejszym mój numer na kartę w Virgin Mobile został dezaktywowany (nie doładowałem go przez 365 dni).
Jak to wygląda z dezaktywacją karty. Czy virgin zawsze blokuje rok bez doładowania? Moja bez doładowania jest już 3 miesiące (mogę tylko odbierać) i nie wiem czy czekać jeszcze z doładowaniem czy nie?
 #1125661  autor: R.Mandano
 17 gru 2021, 14:09
kamaz222 pisze:
17 gru 2021, 12:35
Moja bez doładowania jest już 3 miesiące (mogę tylko odbierać) i nie wiem czy czekać jeszcze z doładowaniem czy nie?
Szkoda ci 5 pln na doładowanie i będziesz się dręczył kolejne 3 miesiące :?:
:wink:
  • Strona 165 z 200
  • 1
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 200
  • 1
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 200