DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 175 z 200
  • 1
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 200
 #1137355  autor: Sznurek
 17 paź 2022, 13:52
Mam ten sam problem ze zmianą lte na h+. Zmiany pkt dostępu z virgin na play nic nie pomagają, ustawienie apn na nowo też lipa. Konfiguracja przez sms nadal nic. Zgłoszone na infolinię ,czekam na jakąś odpowiedź od nich.
 #1137431  autor: Sznurek
 21 paź 2022, 02:43
marcz123456 pisze:
18 paź 2022, 18:36
Czyli to jakiś globalny problem? Coraz więcej ludzi o tym pisze.
Może być, u mnie w robocie coraz więcej ludzi ma z tym problem. Virgin mi odpisał ,że po ich stronie wszystko jest ok :) . Zauważyłem że największy problem występuje podczas próby szybkiego i dużego pobierania danych, jak filmy,mecze itp. Tak jakby od razu wyskakiwała blokada że nie można z taką prędkością pobierać i robi się h+.
 #1137435  autor: Karlos20
 21 paź 2022, 08:50
Sznurek: spróbuj połączyć się z roamingiem krajowym Orange, o ile Cię z tego zasięgu nie wyrzuci po kilku minutach...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137439  autor: SimplusowiecU
 21 paź 2022, 09:48
marcz123456 pisze:
16 paź 2022, 19:09
Macie problem na virgin lub play że co jakiś czas wywala wam lte do h+?

Tydzień temu zauważyłem to samo, nowo uruchomiony starter Virgin.
Nie pomaga sztywny wybór rodzaju sieci: LTE/ 3G.
Karlos20 pisze:
21 paź 2022, 08:50
Sznurek: spróbuj połączyć się z roamingiem krajowym Orange, o ile Cię z tego zasięgu nie wyrzuci po kilku minutach...

Wyrzuca po 30 sekundach.
 #1137443  autor: marcz123456
 21 paź 2022, 15:04
Czyli jakieś machlojki robią.
Mam do pobrania aktualizacje systemu, ale to 4 GB, jak mnie wywali do h+ to nie ściągnę tego w dzień.

Śmieszni są, jestem w Play od lat, i zawsze się śmiałem z niektórych co pisali że play jest słabe, a tu taki cyrk.
 #1137444  autor: Karlos20
 21 paź 2022, 15:11
Bo Play jest słaby, szczególnie przy Virgin. Po co im ta "nowa" platforma billingowa, skoro stara taryfa działała na playowej i nie było kłopotów? Teraz mają problem, bo z kupnem Virgin mają niezły sajgon. Jak nie umieją scalić systemów, to ten kłopot będzie narastał.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137462  autor: SimplusowiecU
 22 paź 2022, 10:16
aupol pisze:
21 paź 2022, 17:03
U mnie też występował taki sam problem aż do wczoraj. Na telefonie zainstalowała mi się aktualizacja Miui12.5 i teraz LTE trzyma non stop. Dziwne ale prawdziwe :)

No to zagwózdka, u mnie powyższy manewr występuje na MIUI 12.5.6 :mrgreen:
 #1137471  autor: zwariowany.kurczak
 22 paź 2022, 16:38
Karlos20 pisze:
21 paź 2022, 15:11
Bo Play jest słaby, szczególnie przy Virgin. Po co im ta "nowa" platforma billingowa, skoro stara taryfa działała na playowej i nie było kłopotów? Teraz mają problem, bo z kupnem Virgin mają niezły sajgon. Jak nie umieją scalić systemów, to ten kłopot będzie narastał.
Nadal obstaję iż po coś to było kupione... Jako "tania marka" PLAY, tolerują taki stan rzeczy do czasu.
Konkurencja podkręci oferty, przeniosą karciarzy na swoją platformę, zakończą aktualne promocje i tyle. Reklamując coś nowego za dwie trzy dychy... patrz na przychody... Abonamenty im najłatwiej ogarnąć...
I powstaje pytanie, do kiedy jest wsparcie dla osobnej platformy VM. Wtedy 5G i VoXXX się pojawi... Samo odtworzenie oferty VM w systemach Play 1:1, to nie jest robota na 2 lata... Patrz Orange :mrgreen: Miliardy *,# i wyłączeń... tak się tam zakręcili iż jest wspólne saldo GB :D
Play rozwalił się ofertowo, zostało do popsucia RBM i FM :)
 #1137472  autor: Karlos20
 22 paź 2022, 16:47
zwariowany.kurczak: Fakt też już rozwalili, gdyż wiele pakietów z netem przestało się kumulować.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137491  autor: pakierhakierxd
 23 paź 2022, 16:02
a mnie virgin .....
jak bylem w plush abo to do play nie moglem przejsc bo blad to przeszlo do virgin ale chcialem z virgin do playa i znow blad bo nie pasowal mi virgin przez brak 5g,volte,wifi calling itp . ,mialem dosc i zmienilem nr bo i tak pol roku juz mialem nowy na playu bo tak plus zajebiscie dzialal powtorz powtorz :P
Ostatnio zmieniony 23 paź 2022, 19:10 przez forum_tg, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: proszę bez wulgaryzmów

Pozdrawiam :)
 #1139211  autor: neotele
 02 gru 2022, 11:13
Jak to jest ze środkami na koncie (czy nie przepadają?) i z ważnością na połączenia przychodzące, po zakończeniu ważności konta na połączenia wychodzące?

Konsultanci mówią bzdury. Każdy co innego, więc nawet nie będę tego cytować..

W Pomoc > Oferta na Kartę można przeczytać: " Przy każdym doładowaniu za minimum 5 zł ważność konta przedłuża się o 365 dni na połączenia wychodzące i i dodatkowe 60 dni na połączenia przychodzące."

Czy jest obecnie 60 dni na połączenia przychodzące - jak piszą, czy może więcej (tak, jak w Play)?
 #1139422  autor: AgnieszkaMalkowska
 06 gru 2022, 16:16
neotele pisze:
02 gru 2022, 11:13
Czy jest obecnie 60 dni na połączenia przychodzące - jak piszą, czy może więcej (tak, jak w Play)?
Wygaszałam niedawno jedną z kart i 3 marca wygasły rozmowy wychodzące a przychodzące miałam do 3 maja jednak w tym dniu wydłużyły się znowu o 2 miesiące i dopiero 2/3 lipca numer został wyłączony.
  • Strona 175 z 200
  • 1
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 200
  • 1
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 200