DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 167 z 200
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 200
 #1126694  autor: Karlos20
 10 sty 2022, 14:54
To PIN do zatwierdzenia konfiguracji MMS i Internetu w VM.
Play nie ma PINu.
Poza tym, można samemu takie ustawienia ogarnąć. Przewodnik jest na poniższej stronie:
>> https://virginmobile.pl/pomoc/pierwsze- ... oj-telefon

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1126869  autor: AgnieszkaMalkowska
 15 sty 2022, 16:56
Witajcie

Chcę zlikwidować numer na kartę w Virgin. Obecnie ma on ważność konta do 5 marca 2022. Czy po tym czasie numer zostanie zdezaktywowany czy tak jak w Play będzie jeszcze jakiś czas działał? Ogólnie chcę go zlikwidować jak najszybciej ale do tego marca poczekać mogę jednak nie wiem, czy wtedy po prostu nie nastąpi blokada połączeń a numer nadal będzie działał? Chodzi mi aby po zadzwonieniu na ten numer był komunikat "nie ma takiego numeru". Pamiętam, że w Play jak zrezygnowałam z jednego numeru na kartę to jeszcze pół roku po zablokowaniu połączeń dało się na niego połączyć.
 #1127782  autor: Remington
 05 lut 2022, 13:54
NokiaFan86 pisze:
05 lut 2022, 13:23
Ile po przejęciu RBM przez Play trwała migracja na ich system bilingowy? :)

Nie było takiego przejęcia, RBM to od początku ich taryfa.

Nie jestem taki pewny czy oni chcą zaorać system Virgina. Jego wdrożenie dużo kosztowało i było to wliczone w cenę zakupu Virgina raczej ze względu na jego potencjał rozwojowy dla Play. Oczywiście Iliad może mieć inne plany.
 #1127798  autor: areksz
 05 lut 2022, 19:42
witam,
czy w Virgin jest problem z zastrzeżeniem danych osobowych w celach marketingowych (spisie abonentów)?Odkąd mam u nich cztery numery to syf z czystej polski, fotowoltaiki i " medycyny" dzwonią jak pooje/**ni. Dzwoniłem dziś na infolinie pan Dawid nie chciał zastrzec owych danych, by pisać maila powiedział do nich. Dzień wcześniej napisałem zgłoszenie przez ich aplikację byłem zalogowany i tu znowu zonk niewystarczające dane(brak pesel,brak numeru karty i by zadzwonić na infolinie).
Takie odbijanie piłeczki by nic nie zrobić , czy handlują danymi na lewo bo taka opieszałość? U innych operatorów trwa 10sekund i po temacie .
Mieliście podobny problem, z zastrzeżeniem danych?
 #1127802  autor: Remington
 05 lut 2022, 20:44
Coś mylisz. Zgody marketingowe są jednoznacznie określone i możesz w CMOK zapytać jakie masz udzielone i je pozmieniać. Tylko Freemium chyba przewidywało zgodę na przekazywanie danych innym firmom.

Za to spis abonentów, czyli tzw. biuro numerów to coś zupełnie innego.
 #1127837  autor: TeleCypisek
 06 lut 2022, 12:23
areksz pisze:
05 lut 2022, 19:42
witam,
czy w Virgin jest problem z zastrzeżeniem danych osobowych w celach marketingowych (spisie abonentów)?Odkąd mam u nich cztery numery to syf z czystej polski, fotowoltaiki i " medycyny" dzwonią jak pooje/**ni.
Te telefony raczej nie mają nic wspólnego z operatorem, a tym bardziej ze zgodami marketingowymi. Po prostu Twój numer wpadł do jakiejś nielegalnej bazy danych i w rzeczywistości te telefony nie mają nic wspólnego z marketingiem, prędzej chodzi o wyłudzanie danych osobowych.
Jak następnym razem zadzwonią to spytaj , kto jest administratorem Twoich danych osobowych; zobaczysz, że natychmiast rozmowa się zakończy.
Nie miałeś przypadkiem kontaktu z jakąś firmą windykacyjną?
 #1127941  autor: areksz
 08 lut 2022, 09:13
kogo mam się zapytać bota? ściemniacza ,który dzwoni i się przedstawia para raz tymi samymi danymi i dzwoni z Wrocławia i z Lublina,Gdańska? Na pytanie rzut słuchawką. Napisałem ogólnie: zastrzeżenie do spisu abonentów , zastrzeżenie zgód marketingowych bez znaczenia nie chcą zastrzec nawet zgód marketingowych.
Dziwne telefony ruszyły jak numer zalogował się do virgin w Plusie i Play była cisza tu atak..
 #1127944  autor: Remington
 08 lut 2022, 09:28
areksz pisze:
08 lut 2022, 09:13
nie chcą zastrzec nawet zgód marketingowych.

W to nie wierzę. Dzwonisz do CMOK pytasz jakie masz udzielone zgody i co odpowiadają? Muszą mieć je zarejestrowane, bo zbierali od każdego aktywującego Freemium. Jakby co zawsze możesz napisać na [email protected] , choć nie gwarantuje to kompetentnej obsługi.

Tu masz szczegółowy opis swoich praw wynikających z RODO:
https://virginmobile.pl/moje-dane
 #1128556  autor: S6k
 20 lut 2022, 19:17
Virgin Mobile na kartę. Stan konta zero złotych. Konto ważne do stycznia 2023 roku. Czy będzie działać lejek 32 kb/s do końca ważności konta mimo braku środków na koncie ?
  • Strona 167 z 200
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 200
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 200