W taryfie Fakt Mobile sieci Play masz podobny pakiet, tyle że mniej netu. Za 9 zł dostajesz też 300 minut i 300 smsów i zamiast 1 GB jedynie 300 MB. Może na karcie sim z sieci Play poprawi się jakość połączeń? Musisz sam to sprawdzić.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Fakt ma niemal wierną kopię pakietów Virgina. Z istotną różnicą: tam one są jednorazowe. Jeśli to ma być oferta dla mamy czyli osoby niemłodej, wobec koniecznośc comiesięcznej aktywacji - odradzałbym.
Dokładnie, chodzi o automatyzację, uruchamiam i nie muszę o tym pamiętać.
WYMODEROWANO
WYMODEROWANO
Ostatnio zmieniony 04 paź 2021, 18:07 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: To nie wątek o poszukiwaniu alternatywy
Mam pytanie o przenoszenie, bo CMOK z odpowiedzią się nie spieszy...:
Czy między Virgin na kartę a Play na kartę da się migrować jak wewnątrz sieci Jakimiś kodami
...tak jak to ma miejsce w nju/Orange - czy może też już to zaorali
Czy między Virgin na kartę a Play na kartę da się migrować jak wewnątrz sieci Jakimiś kodami
...tak jak to ma miejsce w nju/Orange - czy może też już to zaorali
Ale Virgin to Play więc jak miałaby się poprawić jakość. Mam wrażenie że wina jest po stronie 3G/2G jak wszystkich upchneli w GSM na 6 kanałach lub 3G na 3,4MHz to ratuje tylko roaming ustawiony na stałe na Orange
http://www.robbo2k.pl Testy wideo - Poradniki jak kupić i co kupić
A co mieli zaorać? Jakoś nie kojarzę, aby była możliwa migracja między Virgin a Play...
Jedynie przeniesienie numeru w ramach innego operatora, nawet od kiedy właścicielem Virgin jest Play...
To są dwaj różni operatorzy póki co, nie można porównywać do Orange i nju gdzie to są taryfy jednego operatora.
Virgin ma chyba osobny system bilingowy więc migracja do Play będzie możliwa po integracji. Virgin np nie ma 5G
http://www.robbo2k.pl Testy wideo - Poradniki jak kupić i co kupić
Z Virgin zacząłem korzystać jako ze swojego głównego numeru, ale mam coraz więcej wątpliwości czy dobrze zrobiłem.PawlusG pisze: ↑03 paź 2021, 18:27Czy ktoś ma może problemy z jakością rozmów w VM? Moja mama ostatnio zaczęła się na to skarżyć, ale pomyślałem, że może tylko jej się tak wydaje. Sprawdziłem sam i faktycznie rozmowy są wręcz fatalnej jakości. Nie jest to wina telefonu, bo przełożenie karty do innego telefonu daje identyczny efekt.
[...]
Co jakiś czas przestaje mi działać internet; niby jestem zalogowany do sieci, mogę rozmawiać, ale internet nie działa!
Potem sytuacja sama się naprawia, aby za kilka dni problem pojawił się ponownie!
Nie jest to związane z lokalizację, gdyż problem gdy się pojawi, to występuje także w innych częściach Krakowa.
Zazwyczaj nie pomaga ani wyłączanie internetu mobilnego, ani nawet restart telefonu. Sytuację pogarsza fakt, że w tej sieci zazwyczaj nie działają narzędzia diagnostyczne takie jak ping czy traceroute i jest trudno ocenić czy problem jest spowodowany słabym sygnałem, wolnym internetem, czy całkowitym brakiem internetu.
Problem występuje zarówno u mnie jak i u żony, ale niezależnie, tzn. czasami ja nie mam internetu, a czasami żona.
Do tego dochodzą problemy z połączeniami: ktoś do mnie telefonuje, ale u mnie telefon nie dzwoni, a tylko pojawia mi się SMS, że mam nieodebrane połączenie.
I podobny problem w drugą stronę, czyli ja dzwonię i słyszę, że "abonent jest poza zasięgiem", nawet jeśli to jest mój drugi telefon leżący przede mną na stole!
Czy też tak macie?
I czy jest na to jakieś inne lekarstwo niż zmiana operatora?
Można chyba przejść na roaming krajowy Orange lub T-mobile
W VM nie ma dostępu do LTE Orange w roamingu krajowym, a same transfery spadły do 3/2 Mbps (czyli tylko 2x szybszy upload niż w PLAY). Wcześniej działało nawet 15-17 Mbps na downloadzie i 4 Mbps na uploadzie. Pewnie po 1 stycznia zostanie samo Orange i tak będzie do 2025 roku.
Czy karty VM są traktowane przez Apple jako wspierana sieć tj. czy jest np. przełącznik VoLTE na iPhonie?
Skoro nie ma Volte w Virgin to do czego Ci ten przełącznik ?
Identyczne objawy są u mojej mamy. Do tego dochodzi jeszcze echo/pogłos przy rozmowie, nie jest to wina telefonu, bo włożenie karty choćby Play, ten problem eliminuje. Nie warto brać Virgin na główny numer telefonu, szkoda nerwów.TeleCypisek pisze: ↑19 lis 2021, 09:49Do tego dochodzą problemy z połączeniami: ktoś do mnie telefonuje, ale u mnie telefon nie dzwoni, a tylko pojawia mi się SMS, że mam nieodebrane połączenie.
I podobny problem w drugą stronę, czyli ja dzwonię i słyszę, że "abonent jest poza zasięgiem", nawet jeśli to jest mój drugi telefon leżący przede mną na stole!
Czy też tak macie?
I czy jest na to jakieś inne lekarstwo niż zmiana operatora?
Witam,
W dni dzisiejszym mój numer na kartę w Virgin Mobile został dezaktywowany (nie doładowałem go przez 365 dni). Służył jako drugi numer w telefonie z dual SIM to odbierania połączeń. Po kontakcie z CMOK Virgin Mobile otrzymałem informacje, że numer nie jest do odzyskania (operator macierzysty to PLAY).
Chciałem poradzić się czy jestem w stanie w jakiś sposób odzyskać ten numer, dodam, że nie otrzymałem żadnego powiadomienia planowanym wyłączeniu numeru.
Będę wdzięczny za pomoc w tym temacie.
Pozdrawiam,
Sebastian
W dni dzisiejszym mój numer na kartę w Virgin Mobile został dezaktywowany (nie doładowałem go przez 365 dni). Służył jako drugi numer w telefonie z dual SIM to odbierania połączeń. Po kontakcie z CMOK Virgin Mobile otrzymałem informacje, że numer nie jest do odzyskania (operator macierzysty to PLAY).
Chciałem poradzić się czy jestem w stanie w jakiś sposób odzyskać ten numer, dodam, że nie otrzymałem żadnego powiadomienia planowanym wyłączeniu numeru.
Będę wdzięczny za pomoc w tym temacie.
Pozdrawiam,
Sebastian
Sam kiedyś straciłem numer w Virgin i nie udało mi się go już odzyskać.
Teraz jednak sytuacja się zmieniła bo weszły w życie nowe przepisy, które gwarantują użytkownikowi możliwość przeniesienia numeru do 30 dni po jego wyłączeniu.
Tylko, że operatorzy często udają, że o tym nie wiedzą. Dlatego ja bym złożył zlecenie przeniesienia (tylko w salonie bo inaczej potrzebny jest SMS, który nie dotrze na wyłączony numer) a w razie niepowodzenia szybko złożył skargę do UKE.
Oczywiście to przy założeniu, że naprawdę zależy Ci na odzyskaniu tego numeru.
Teraz jednak sytuacja się zmieniła bo weszły w życie nowe przepisy, które gwarantują użytkownikowi możliwość przeniesienia numeru do 30 dni po jego wyłączeniu.
Tylko, że operatorzy często udają, że o tym nie wiedzą. Dlatego ja bym złożył zlecenie przeniesienia (tylko w salonie bo inaczej potrzebny jest SMS, który nie dotrze na wyłączony numer) a w razie niepowodzenia szybko złożył skargę do UKE.
Oczywiście to przy założeniu, że naprawdę zależy Ci na odzyskaniu tego numeru.
Witam
Potrzebuje pilnie pomocy
Jak dorejestrowac kolejny numer do juz zarejestrowanego przez strone www tzw selfcare. Kto moze dokładnie opisac ta procedure bo od operatora nie mam żadnej pomocy a w necie nic nie znalazłem
Potrzebuje pilnie pomocy
Jak dorejestrowac kolejny numer do juz zarejestrowanego przez strone www tzw selfcare. Kto moze dokładnie opisac ta procedure bo od operatora nie mam żadnej pomocy a w necie nic nie znalazłem
Bardzo pilne, na juz.
Halo czy ktoś może pomoc w obsłudze klubu virgin i dodania nowego numeru. Sa tam 2 opcje:
1. dodaj numer przez sms
2. przez puk i nr karty sim
I dalej niewiem, gdzie numer głowny a gdzie nowe podpinam. Nic tam nie jest wyjasnione a na CMOK chyba latami trzeba liczyc a kaska za min połaczenia leci. Sory a ja musze to ogarnąc na wczoraj praktycznie
Halo czy ktoś może pomoc w obsłudze klubu virgin i dodania nowego numeru. Sa tam 2 opcje:
1. dodaj numer przez sms
2. przez puk i nr karty sim
I dalej niewiem, gdzie numer głowny a gdzie nowe podpinam. Nic tam nie jest wyjasnione a na CMOK chyba latami trzeba liczyc a kaska za min połaczenia leci. Sory a ja musze to ogarnąc na wczoraj praktycznie
kitakrzys: google nie boli >> https://virginmobile.pl/rejestrujemy-numery
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam