DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 164 z 199
  • 1
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 199
 #1119320  autor: Window
 23 lip 2021, 15:47
Virgin Mobile podobnie jak Play działa na Orange i T-Mobile. Więc jeszcze roaming krajowy w Virgin działa.
Cena 1GB za 1 zł nie zmieniło się nic.
A 120 Minut do wszystkich wtedy kosztowało 3 zł a teraz 5 zł a 400SMSów kosztuje 3 zł
 #1119332  autor: passat99
 23 lip 2021, 20:11
Witam, mam taką sytuację. Wczoraj poszedłem do żabki zarejestrować starter virgin, dziś rano karta ciagle nie działała więc zadzwoniłem na cmok gdzie mi powiedziano że rejestracja jest ok i aktywacja może zająć ok doby, oczywiście próbowałem wykonać połączenie. W tej chwili jest blisko 30 godzin a karta nie działa. Dodam że to stary starter z 2015 roku. Napewno w poniedziałek do nich zadzwonię i poważnie o tym porozmawiam, ale jak myślicie co może być powodem że ciągle numer nie działa po blisko 30 godzinach.
 #1119866  autor: TeleCypisek
 06 sie 2021, 21:45
Wydaje mi się, że trzeba będzie uciekać z VM.
Oboje z żoną przez większość czasu jesteśmy w zasięgu Wi-Fi, więc oferta VM była dla nas całkowicie wystarczająca, jednak coraz częściej powtarzają się sytuacje, że nie mamy dostępu do internetu i taka też sytuacja kolejny raz zaistniała dzisiaj.
Nie pomaga nic: ani restart smartfona, ani ręczne wybieranie innego operatora - oboje z żona nie mamy dostępu do internetu bez względu na to, w jakiej części miasta jesteśmy.
Chciałem zadzwonić na infolinię VM, ale okazało się, że infolinia działa tylko do godz. 18-tej!
Na internetowej stronie VM znalazłem przycisk: "Kliknij i podaj swój numer, to w przeciągu kilku minut oddzwonimy".
Kliknąłem, wpisałem swój numer i po kilku minutach z numeru 728340033 zamiast obiecanego połączenia, dostałem ...SMS-a o treści:
"...użytkownik tego numeru próbował się z Tobą skontaktować. Aby z nim porozmawiać, oddzwoń".
Coraz większe dziadostwo!

BTW:
Nie zauważyłem aby ktoś już o tym pisał, ale zgodnie z obecnie obowiązującym cennikiem połączenia z numerem *222 (CMOK) obecnie kosztują 39 gr/min.
Nie dość, że internet działa w kratkę, to jeszcze mam płacić 39 gr/min gdy chcę złożyć reklamację!
 #1119882  autor: TeleCypisek
 07 sie 2021, 10:15
W moim telefonie dzisiaj rano internet zaczął działać, u żony nie działa w dalszym ciągu.
Dodzwoniłem się na *222, ale - jak mnie poinformował konsultant - "dzisiaj mają rekonfigurację systemu i nic nie jest w stanie nawet sprawdzić".
Wygląda na to, że żona będzie musiała uzbroić się w cierpliwość.
 #1119984  autor: TeleCypisek
 09 sie 2021, 00:06
TeleCypisek pisze: W moim telefonie dzisiaj rano internet zaczął działać, u żony nie działa w dalszym ciągu.
W moim telefonie internet też wkrótce potem przestał działać.
Remington pisze:
06 sie 2021, 21:52
Akurat w tej ostatniej kwestii należy zawsze żądać by w razie uznania reklamacji zwrócili koszt połączenia. To nie tyczy się oczywiście tylko Virgina.
Po południu ponownie zadzwoniłem z reklamacją na infolinię. W trakcie rozmowy i weryfikowania ustawień telefonu, dziwnie szybko skończyły mi się złotówki na koncie i połączenie zostało przerwane.
Zadzwoniłem ponownie i zażądałem zwrotu środków pobranych z mojego konta jako koszt rozmowy. Środków nie otrzymałem, a tylko usłyszałem, że moje żądanie "zostanie rozpatrzone".
Po tej rozmowie internet zaczął działać w obu naszych telefonach, ale po nawiązaniu połączenia komórkowego pingi czasem działają, a czasem nie.
Jak włączę traceroute, to jeśli w pierwszym hopie mam adres 10.2.9.4, to wtedy pingi działają, natomiast jak w pierwszym hopie mam adres 10.1.9.3, to na tym hopie pingowanie się kończy i dalej pingi już nie działają.
Czy ktoś domyśla się, czym to może być spowodowane?
Bo to tak wygląda, jakbym na zmianę łączył się z dwoma różnymi sieciami komórkowymi, z których w jednej pingi działają, a w drugiej nie!
 #1119986  autor: Nabuchodonozor
 09 sie 2021, 08:39
TeleCypisek pisze:
06 sie 2021, 21:45
Wydaje mi się, że trzeba będzie uciekać z VM.
Dobry pomysł. Zrezygnowałem z wirtualnych operatorów. Za te same pieniądze mam usługi u operatora, który ma własną infrastrukturę i sieć salonów w każdym miasteczku. Uciekaj czym prędzej do któregoś z W4 i będziecie mieli święty spokój.
 #1120919  autor: ganc2
 28 sie 2021, 16:03
ale się wkurzyłem. Zarezerwowałem ładny numer, nawet z zamiarem przejścia na abo. Kurier kaleka nie potrafił trafić pod adres, paczka ze startówką cofnięta , numer przepadł, chociaż w zamówieniu stoi jak byk. Dostałem zwrot, upominać się musiałem. BOK każe wylosować nowy, jest na to jakiś straszak-paragraf który pomógłby mi odzyskać? Zależy mi głównie na numerze.
 #1121150  autor: joe112
 01 wrz 2021, 16:45
Działa Wam internet w ramach 100GB za darmo dla nowych klientów?
Wczoraj go włączyłem i niby został aktywowany. w aplikacji pokazało że mam na koncie 100GB. Dzisiaj rano zauważyłem że nie mam internetu w telefonie a w aplikacji stan Gigabajtów = 0
 #1121158  autor: Tint123
 01 wrz 2021, 17:41
U mnie internet w ramach tego pakietu również od dzisiaj nie działa. Ostatnio odnowił się 20 sierpnia za 10 zł. Klub Virgin pokazuje, że mam tylko 1,3 GB do wykorzystania w roamingu.
 #1122252  autor: Karlos20
 23 wrz 2021, 13:39
mikkel07: naliczanie jest sekundowe. Przy krótkich kodach niestety operator prezentuje pozostałą ilość pełnych minut, bez sekund.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1122265  autor: Karlos20
 23 wrz 2021, 17:50
#Gigadaje to pakiet miesięczny cykliczny, aktywujesz go raz. W czasie jego aktywności możesz dowolną ilość razy dokładać paczki 1GB za 1 zeta, gdyż to jest pakiet uzupełniający do usługi. Niewykorzystany net z Gigadaje i 1GB za zeta - przepadnie i nie przechodzi na kolejne 30 dni.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1122784  autor: PawlusG
 03 paź 2021, 18:27
Czy ktoś ma może problemy z jakością rozmów w VM? Moja mama ostatnio zaczęła się na to skarżyć, ale pomyślałem, że może tylko jej się tak wydaje. Sprawdziłem sam i faktycznie rozmowy są wręcz fatalnej jakości. Nie jest to wina telefonu, bo przełożenie karty do innego telefonu daje identyczny efekt. W menu serwisowym telefon pokazuje kodek AMR WB 12,65 w najlepszej sytuacji, najczęściej jest to 6,6, czasem 8,85. Już mam coraz bardziej dość tej pseudo sieci. Mamie odpowiada, bo za 9 zł ma 300 min, 300 sms i 1 GB internetu, co jej z nawiązką wystarcza, a wobec tego nie ma chyba żadnej alternatywy.

:)
  • Strona 164 z 199
  • 1
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 199
  • 1
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 199