DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 198 z 198
  • 1
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
 #1076341  autor: kamaz222
 17 lip 2019, 11:53
2 czerwca 2019r minęła ważność połączeń wychodzących. Za ile tygodni/miesięcy mogę spodziewać się całkowitej blokady (odebrania) numeru przez Virgin?
 #1076345  autor: jarekt
 17 lip 2019, 12:02
Regulaminowo masz 60 dni przychodzących, od terminu wychodzących. Następnego dnia znika kasa z konta (na 100%, bo robi to automat) i również numer zostanie całkowicie wyłączony, ale to już nie jest pewne na 100%, bo operatorzy jadący na P4 stosują dodatkowy okres karencji (przychodzące wciąż działają) przez 30-180 dni, ale tego nic nie reguluje więc nie liczyłbym nawet na 1 dodatkowy dzień. Co innego gdy zapomnisz i sobie przypomnisz i okres karencji Cię uratuje...

Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #1077332  autor: Glebo
 29 lip 2019, 15:55
Witajcie,
Możecie mi powiedzieć, czy w Virgin Mobile działa dzisiaj Stan Darmowy do Play i w drugą stronę dla nowo przenoszonych numerów?
Chcę przejść z Play i potrzebuję oferty na 30-50 minut do wszystkich, SD (bo sporo numerów mam nadal w Play) i RWK (internet nieważny) za jak najniższą cenę.
Virgin wydaje się optymalny ale nigdzie nie ma informacji o SD zaś w zeszłym roku były tutaj podobno jakieś zmiany.
 #1077334  autor: jarekt
 29 lip 2019, 16:07
Usługa SD jest tylko w taryfach Play i RBM (oczywiście nie we wszystkich). Przy czym jest darmowy SD (uruchomienie SD nic nie kosztuje - np. kodem *188#) i płatny SD (opłata wynosi 9/10zł miesięcznie). W niektórych taryfach są obydwa SD i w Play24 łatwo się pomylić i włączyć płatny SD.

SD to oczywiście darmowe rozmowy i SMSy do wszystkich opów na P4, a więc nie tylko do Play, RBM i Fakt. Czyli również do Virgin i do innych opów MVNO na sieci P4. Ale nie "z Virgin" czy "z innych MVNO" do Play/RBM/Fakt.

Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #1077345  autor: Glebo
 29 lip 2019, 17:03
jarekt pisze:Usługa SD jest tylko w taryfach Play i RBM (oczywiście nie we wszystkich). Przy czym jest darmowy SD (uruchomienie SD nic nie kosztuje - np. kodem *188#) i płatny SD (opłata wynosi 9/10zł miesięcznie). W niektórych taryfach są obydwa SD i w Play24 łatwo się pomylić i włączyć płatny SD.

SD to oczywiście darmowe rozmowy i SMSy do wszystkich opów na P4, a więc nie tylko do Play, RBM i Fakt. Czyli również do Virgin i do innych opów MVNO na sieci P4. Ale nie "z Virgin" czy "z innych MVNO" do Play/RBM/Fakt.
Czyli w Virgin Mobile nie ma dzisiaj darmowego SD?
Będę musiał za tę usługę płacić? Wiesz może ile?
 #1077347  autor: jarekt
 29 lip 2019, 17:09
Nigdy nie było i nie ma też dzisiaj :).
Ani darmowego SD, ani płatnego SD.

Powtórzę: SD jest tylko w P4, w niektórych taryfach Play i RBM (darmowy SD jest w FPnK, OdN, PnKLT, PnK, PnKS, PnKSurf, RBM1, RBM7MNP, RBM5, rbmE, rbmSM).

Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #1077350  autor: Glebo
 29 lip 2019, 17:14
jarekt pisze:
29 lip 2019, 17:09
Nigdy nie było i nie ma też dzisiaj :).
Ani darmowego SD, ani płatnego SD.

Powtórzę: SD jest tylko w P4, w niektórych taryfach Play i RBM (darmowy SD jest w FPnK, OdN, PnKLT, PnK, PnKS, PnKSurf, RBM1, RBM7MNP, RBM5, rbmE, rbmSM).
Ponjał. Dziękuję :)
 #1077972  autor: Window
 08 sie 2019, 17:29
Fatalnie wygląda kondycja jednego z największych polskich operatorów wirtualnych – sieci Virgin Mobile Polska. Ze sprawozdania finansowego obejmującego 2018 rok przekazanego do KRS wynika, że spółka ubiegły rok zamknęła ze stratą netto na poziomie bliskim 30 mln zł. Do tego dochodzą ujemny kapitał własny na poziomie prawie -120 mln zł(!) i zobowiązania krótkoterminowe, które są wyższe niż aktywa obrotowe o 90 mln zł. Wszystko po – uwaga – 7 latach(!) działalności na polskim rynku.
źródło: https://mvno-gsm.pl/wielomilionowe-stra ... 2018-roku/
Jak uważacie ile to wytrzyma?
 #1081095  autor: szyman12
 27 wrz 2019, 22:56
Swoją drogą z Virgin miałem ostatnio mega problemy z roamingiem - w UK telefon sam automatycznie nie był w stanie połączyć się z żadną siecią. W trybie ręcznym udało mi się połączyć do 3 UK - do EE, Vodafone i O2 nie był w stanie się rejestrować.
To samo stało się w Czechach, z tym że tam nie chciał się do żadnej sieci zarejestrować. Pisałem do CMOKu, ale to coś w stylu "włącz i wyłącz telefon". Dodam że to nie wina telefonu, bo miałem kartę Orange i ta bezproblemowo łapała roaming. Miał ktoś podobną sytuację?
 #1081098  autor: Remington
 27 wrz 2019, 23:53
Na to samo mniej więcej od stycznia skarży się wiele osób na forum Playa. Konsultanci radzą im ręczny wybór sieci. Co ciekawe, nikt z moich znajomych mających Play i Virgin, nie napotkał takich problemów.
 #1082686  autor: tampl1
 22 paź 2019, 10:12
Moja przygoda z Virgin.
Mam 3 nr w Orange i postanowiłem przenieść je do virgin do abo wspólnego za 58 zł. Zadzwonili powiedzieli że da się to zrobić. Tylko będą 3 oddzielne umowy a w ciągu 3 darmowych miesięcy muszę ich poinformować o połączeniu numerów w sieć rodzinną. Podpisałem dokumenty u kuriera. Dostałem SMS od Orange o przeniesieniu tylko na dwa numery na 3 nic. W międzyczasie kupiłem za 5 zł starter virgin by testować zasięg. Więc korzystając ze startera zadzwoniłem zapytać co z przeniesieniem 3 nr. Odpowiedz na 3 nr nie dotarł komplet dokumentów. Nie potrafili powiedzieć czemu. Czy to nie dziwne kurier zgubił. Niby wysłali do mnie SMS że nie przeszedł wniosek ale takiego SMS nie mam.Zaproponowali złożenie nowego wniosku. Oczywiście odmówiłem i oświadczyłem że w tym momencie odstępuje od 3 umów na przeniesienie. Konsultant zasugerował że nie mogę tego zrobić ale się szybko wycofał. Złożyłem więc 3 wnioski o odstąpienie a virgin SMS czy numery mają być dezaktywowane czy na kartę
Odpisałem że mają zostać w Orange. Więc napisali że proces przeniesienia 3 numerów został anulowany. Co do działania sieci na starterze Play LTE T-Mobile tylko 3g Orange tylko 2g plusa nie testowałem
 #1082709  autor: TeleCypisek
 22 paź 2019, 15:44
Jak już temat Virgin Mobile odżył, to skorzystam z okazji.
Właśnie dostałem z VM e-maila o zmianach w regulaminach oraz cennikach, łącznie dokonano zmian w 12 dokumentach.
Czy ktoś porównywał, na czym polegają te zmiany i co konkretnie się zmienia?
 #1082714  autor: Remington
 22 paź 2019, 16:50
TeleCypisek pisze:
22 paź 2019, 15:44
Właśnie dostałem z VM e-maila o zmianach

Datowane na 18 października, a zmiany weszły w życie 19 października. Rozumiem, że miesięcznego wyprzedzenia nie mogli dotrzymać, ale informować po fakcie to lekka przesada. Na szczęście brak podwyżek, a jedynie obniżka ceny netu w roamingu z 2 gr na 1,5 gr za 1MB (na lejku).
  • Strona 198 z 198
  • 1
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 1
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198