DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 136 z 137
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
 #1106056  autor: Zacksu22
 04 lis 2020, 19:31
Ktoś się orientuje jak sprawdzić stan tego pakietu 100+200gb?
Zbliża się wypłata, będę go aktywował. Bo muszę trochę rzeczy pobrać w trybie pilnym.
Sam starter wczoraj aktywowałem
 #1106070  autor: Karlos20
 04 lis 2020, 21:55
Zacksu22: jeśli nie będzie innej informacji niż data ważności aktywnej promocji (*136#) to stanu pakietu nie można sprawdzić w inny sposób. Musisz pamiętać o kolejności wykorzystania tego pakietu.
▪️ Pakiet składa się z dwóch części: 100 GB dziennych i 200 GB nocnych. Po wykorzystaniu podstawowej części 100 GB, z części 200 GB nie będzie można skorzystać.
▪️ Żeby skorzystać z części 200 GB, sesja internetowa musi się rozpocząć po godzinie 1:00.
▪️ Jeżeli karta jest włożona do routera, zalecamy włączyć w ustawieniach routera automatyczny restart urządzenia o godzinie 1:05, dla prawidłowego rozpoczęcia sesji internetowej w ramach cześci pakietu 200 GB.
Źródło: https://klucz.net/dodatkowe-informacje/
 #1106192  autor: Zacksu22
 06 lis 2020, 16:18
Karlos20 pisze:
04 lis 2020, 21:55
Zacksu22: jeśli nie będzie innej informacji niż data ważności aktywnej promocji (*136#) to stanu pakietu nie można sprawdzić w inny sposób. Musisz pamiętać o kolejności wykorzystania tego pakietu.
▪️ Pakiet składa się z dwóch części: 100 GB dziennych i 200 GB nocnych. Po wykorzystaniu podstawowej części 100 GB, z części 200 GB nie będzie można skorzystać.
▪️ Żeby skorzystać z części 200 GB, sesja internetowa musi się rozpocząć po godzinie 1:00.
▪️ Jeżeli karta jest włożona do routera, zalecamy włączyć w ustawieniach routera automatyczny restart urządzenia o godzinie 1:05, dla prawidłowego rozpoczęcia sesji internetowej w ramach cześci pakietu 200 GB.
Źródło: https://klucz.net/dodatkowe-informacje/
Tak no o tym akurat wiem że dopiero od 1 w nocy ten 200gb się załącza. Dlatego właśnie co mam pobrać to w nocy będę pobierał. Gorzej właśnie z tym sprawdzaniem stanu pakietu, myślałem że będzie można bez problemu to sprawdzić. No nic trzeba będzie się Pilnować. W każdym razie dziękuję za pomoc.
 #1106220  autor: surface123
 06 lis 2020, 21:34
Ale wiesz o tym że jak wykorzystasz te 100 GB w dzień i jeśli coś Ci zostanie "w nocy" to i tak już tego nie użyjesz...

To taki psikus systemowy od Plusa ;)
 #1106223  autor: Karlos20
 06 lis 2020, 22:08
No nie wiem, czy psikus? Internet w Klucz Mobile działa na APN internet, co jest niecodzienną sytuacją. A do tego nawet gdy jest na saldzie 0,00 net nadal działa.
 #1106385  autor: Zacksu22
 09 lis 2020, 23:12
Jeszcze ostatnie pytanie. Żebym na 100% wiedział co włączam.
Ten pakiet klucz max to jest ten ze 100gb w dzień i 200gb w nocy tak? Konto już doładowałem, ale wolę chwilę zaczekać i dopytać się. Zanim którykolwiek pakiet aktywuję
 #1106389  autor: windows123455860455
 10 lis 2020, 07:17
Zacksu22 pisze:
09 lis 2020, 23:12
Ten pakiet klucz max to jest ten ze 100gb w dzień i 200gb w nocy tak?

Klucz Max to pakiet no-limit na rozmowy, SMSy/MMSy i 100 GB.
Chodzi ci o pakiet Klucz Premium w którym jest 100 GB w dzień i 200 GB w nocy (1:00 - 8:00). Pakiet ten aktywuje się kodem *136*11*12#, a dezaktywuje kodem *136*00*12# (jest to pakiet odnawialny)

https://www.speedtest.net/result/a/5306475150.png
Online
 #1106438  autor: Zacksu22
 11 lis 2020, 00:10
Ogarnąłem już. Strasznie nieczytelna tą ich strona w klucz mobile.

Pakiet klucz premium 100gb w dzień i 200gb od 01:00 do 8:00

Aktywacja *136*11*12#

Deaktywacja *136*00*12#

Koszt 50 zł
 #1109135  autor: kowal2200
 01 sty 2021, 12:34
Działa komuś prawidłowo VoLTE i VoWiFi w Kluczu? Aktywowałem na dwóch numerach i nie można wykonywać rozmów wychodzących. Telefony stare, bez tych funkcji ale chciałam żeby było na aktywne na przyszłość.
 #1109136  autor: muchakk
 01 sty 2021, 12:43
Pewnie jest ta sama sytuacja co w lajcie. Aktywacja tych uslug powoduje problem z polaczeniami wychodzacymi w 3G i 2G. W lajcie voLTE bedzie oficjalnie wprowadzone na poczatku roku. Wtedy ten problem bedzie rozwiazany. Mozliwe, ze tutaj jest ta sama sytuacja.

Dodam oczywiscie, ze obecnie voLTE w lajcie dziala normanie - problem jest tylko z 3G. W kluczu pewnie jest anologiczna sytuacja
 #1109138  autor: kowal2200
 01 sty 2021, 12:49
Bardzo dziękuję. Jest dokładnie tak jak piszesz.
 #1109140  autor: patrix-83
 01 sty 2021, 13:10
kowal2200 pisze:
01 sty 2021, 12:34
Działa komuś prawidłowo VoLTE i VoWiFi w Kluczu? Aktywowałem na dwóch numerach i nie można wykonywać rozmów wychodzących. Telefony stare, bez tych funkcji ale chciałam żeby było na aktywne na przyszłość.
Jak te 2 w/w usługi aktywować w KLUCZU bo chciałem je włączyć poprzez wysłanie sms z odpowiednim komunikatem pod nr 2601 i zwracany jest błąd że nie da się pod ten nr wysłać sms?
Jak to zrobiłeś?
 #1109141  autor: muchakk
 01 sty 2021, 13:14
Użyj kodu do aktywacji w PLUS na kartę. *101*11*1327# (voWifi +voLTE)
  • Strona 136 z 137
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137