Strona 134 z 134

Re: [KLUCZ Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:30 mar 2019, 06:04
autor: macc
zastój widać Panie, zastój.

Re: [KLUCZ Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:05 kwie 2019, 19:46
autor: marcin.michalak.77321688
Witam
Mam wykupiony pakiet internet 1 GB za 3 zł, ale nie działa.
Czy może mieć to związek z tym, że mam stan konta 0 zł. ?

Re: [KLUCZ Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:05 kwie 2019, 20:40
autor: Remington
Prawdopodobnie tak, bo tak to działa w Plusie, a z tego co się orientuję systemowo Klucz jest taryfą Plusa.

Re: [KLUCZ Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:06 kwie 2019, 05:25
autor: macc
KLUCZ Mobile przywrócił proces przenoszenia numerów.
Niestety nadal nie ma informacji na temat tego, kiedy powróci dostęp do panelu klienta (w tym bilingów), oraz możliwość składania wniosków o przeniesienie numeru za pośrednictwem strony internetowej operatora.
https://mvno-gsm.pl/klucz-mobile-przywr ... a-numerow/

Re: [KLUCZ Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:04 maja 2019, 17:58
autor: windows123455860455
Witam,
czy któs używał karty Klucz za granicą? Czy jest dostępne LTE za granicą? :D

Re: [KLUCZ Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:22 maja 2019, 18:51
autor: wojkor
Co z bilingami? Można je gdzieś zobaczyć? Córce zjadło ok 20zł...chciałbym zobaczyć co.

[Pre-paid] Przenoszenie numeru...

Post:05 cze 2019, 14:49
autor: Skyline
Klucz mobile ma jeszcze aktualne 10zł za przeniesienie numeru?
Nic się nie mogę doszukać.

Jeśli tak, te 10zł można dowolnie wykorzystać? Np. na pakietu internetu?

Re: [KLUCZ Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:28 lip 2019, 14:36
autor: Krzysxx
Klucz to jedna wielka
Obrazek
Kupiłem pakiet internetowy (100 GB+200 GB) ale nie można w żaden sposób sprawdzić ilości dostępnych danych.
Mogę jedynie sprawdzić do kiedy pakiet jest ważny, ale muszę wtedy przekładać kartę z routera do telefonu.
Klucz na e-maile nie odpowiada ponad 2 tygodnie.
Brak dostępu do panelu klienta przez internet.
Zero szacunku dla klienta.
Miałem 4 numery w Kluczu ale został mi jeden, który też chyba przeniosę, bo to co się tu dzieje to parodia.

Re: [KLUCZ Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:28 lip 2019, 17:52
autor: Karlos20
Sprawdzałeś stan pakietu kodami *136# bądź *121# ?

Re: [KLUCZ Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:30 lip 2019, 19:01
autor: Krzysxx
Karlos20 pisze:
28 lip 2019, 17:52
Sprawdzałeś stan pakietu kodami *136# bądź *121# ?
Tak. Te kody sprawdzałem w pierwszej kolejności.
*136# - Aktywne promocje Pakiet_Klucz_Premium 12-08-2019 20:32
*121# - aktywne pakiety itd... nic na temat ilości danych

Zresztą brak dostępu do panelu klienta, bilingów itp.
Kiedyś np. z bilingów dowiedziałem się, że naliczali opłaty za rozmowę, która była zakończona, ale wg. Klucza trwała nadal, i jednocześnie w tym samym czasie prowadzona była inna rozmowa.
Tak samo kiedyś było z połączeniami płatnymi w Kluczu, mimo, że powinny być bezpłatne. Po reklamacji zwrócili kasę, ale brak bilingów uniemożliwia kontrolę naliczonych opłat.

I na koniec olewka klienta i brak odpowiedzi na e-mail już 3 tygodnie. Żenada.

Re: [KLUCZ Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:13 sie 2019, 14:29
autor: Skyline
Przeniosłem nr do Klucz.
Połączenia działają, ale internet coś nie działa.
Jest na koncie za przeniesienie 10zł, za 3zł wykupiony pakiet 1gb netu więc zostało 7zł na koncie.
Nie przyszły automatycznie ustawienia internetowe po włożeniu sim, sms o treścI INTERNET pod 8090 nie odsyła niczego.
Ręczne ustawienie punktu dostępu podanego przez Klucz też nie pomaga.
Testowałem na 3 telefonach na różne sposoby, z wpisywaniem 'internet' lub 'www.klucz.net' i nic nie działa.

Na infolinię nie mogę się dostać od rana, a na facebooku nie odpisują wcale.

Jakieś rady?

Re: [KLUCZ Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:22 sie 2019, 09:13
autor: Krzysxx
Skyline pisze:
13 sie 2019, 14:29

Jakieś rady?
Zmienić operatora