DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 109 z 111
  • 1
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
 #1147748  autor: babciagienia1p
 14 kwie 2023, 07:24
@dajcynk
Dziwna historia... Czyżby zmienili formę prawną?
Możesz jeszcze sprawdzić na stronie
https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug
do jakiego operatora są przypisane przenoszone numery. Jeśli nadal widnieje Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o., znaczyłoby że robią bokami na wszystkich frontach i mają problemy nawet z wydawaniem numerów do przeniesienia.
 #1147750  autor: dajcynk
 14 kwie 2023, 08:15
babciagienia1p pisze:
14 kwie 2023, 07:24
@dajcynk
Dziwna historia... Czyżby zmienili formę prawną?
Możesz jeszcze sprawdzić na stronie
https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug
do jakiego operatora są przypisane przenoszone numery. Jeśli nadal widnieje Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o., znaczyłoby że robią bokami na wszystkich frontach i mają problemy nawet z wydawaniem numerów do przeniesienia.

Na powyższej stronie pokazało, że wsxyttkie 3 numery są z Klucz Telekomunikacja Sp. z o. o.
 #1147762  autor: Karlos20
 14 kwie 2023, 10:24
dajcynk: na jednym z numerów złóż wniosek ponownie z podaniem poprawnie nazwy dawcy "Klucz Telekomunikacja sp. z o.o.". Jeśli w Play się nie uda, to w innej sieci.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147776  autor: wojkor
 14 kwie 2023, 13:07
wojkor pisze:
13 kwie 2023, 13:24
..z mojej strony mają 7 numerów mniej :(
Z tym, że nie wszystkie chcą mi oddać...też są problemy z przeniesieniem. Było zatwierdzone, a nie zwalniają numerów. Czułem, że będą z nimi problemy... :x
 #1147790  autor: babciagienia1p
 14 kwie 2023, 14:21
Karlos20 pisze:
14 kwie 2023, 10:24
dajcynk: na jednym z numerów złóż wniosek ponownie z podaniem poprawnie nazwy dawcy "Klucz Telekomunikacja sp. z o.o.". Jeśli w Play się nie uda, to w innej sieci.

Z tego co pisze @dajcynk wynika, że właśnie do takiego dawcy były złożone wnioski zarówno z P4, jak i z Polkomtela.
 #1147791  autor: Karlos20
 14 kwie 2023, 14:23
babciagienia1p: najważniejsze jest to, że nazwa podmiotu musi się zgadzać. Nie Polkomtel a Klucz Telekomunikacja.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147792  autor: babciagienia1p
 14 kwie 2023, 14:27
@Karlos20
Bardzo Cię proszę...
Przeczytaj jeszcze raz mój post. Jest w nim napisane, że wnioski poszły z (słownie: od biorców) P4 i Polkomtela do DAWCY Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o.
 #1147795  autor: dajcynk
 14 kwie 2023, 15:33
Karlos20 pisze:
14 kwie 2023, 10:24
dajcynk: na jednym z numerów złóż wniosek ponownie z podaniem poprawnie nazwy dawcy "Klucz Telekomunikacja sp. z o.o.". Jeśli w Play się nie uda, to w innej sieci.

Dzisiaj na infolinii sieci Klucz Mobilne dowiedziałem się , że technicy Plusa im odpisali, że moje 2 numery (1 do Plusa, a 2 do Play) będą przeniesione 17-04-2023 r.

Na ostateczną odpowiedź o przeniesienie 3 numeru do sieci Play muszę zaczekać. Jeżeli odpowiedź będzie negatywna to 3 raz złożę w salonie Play wniosek o przeniesienie numeru. Jednak tym razem sprawdzę, aby jako dawcę wpisali  "Klucz Telekomunikacja sp. z o.o.".
 #1147797  autor: babciagienia1p
 14 kwie 2023, 16:09
@dajcynk
To jest jakaś niewiarygodna ściema, na wzór Niewiarygodnych przygód Marka Piegusa.
Przenosiny są standardowe i automatyczne. Wnioskodawca (biorca) wysyła wniosek do dawcy i koniec... W nocnej sesji przenoszenia numerów numer wchodzi do puli i trafia do biorcy, z wyjątkiem sytuacji kiedy jest wskazana konkretna data przeniesienia, ale wtedy numer trafia do nocnej sesji dopiero na przełomie wskazanej daty przeniesienia.
O co chodzi z technikami Plusa w przypadku Klucza???!!!

Ten wątek jest założony przez oficjalnego przedstawiciela Klucz Mobile (sądzę, że moderatorzy użyli narzędzi weryfikacyjnych), więc pewnie go czytają i próbują powoli popuszczać Twoje numery, żeby nie było dymu.
 #1147798  autor: Remington
 14 kwie 2023, 16:31
babciagienia1p pisze:
14 kwie 2023, 16:09
Wnioskodawca (biorca) wysyła wniosek do dawcy i koniec... W nocnej sesji przenoszenia numerów numer wchodzi do puli i trafia do biorcy

No właśnie nie koniec, tylko aby nr trafił do „puli” musi zostać zwolniony przez dawcę. Dzieje się to po wysłaniu przez biorcę komunikatu E12. Jeśli dawca nie wyśle komunikatu E13, to sprawa jest zamykana bez dalszego biegu. Czyli zarówno błąd u dawcy jak i biorcy może przerwać proces.
 #1147802  autor: babciagienia1p
 14 kwie 2023, 16:44
@Remington
Zabrnąłeś w kazuistykę.
Idąc Twoim tropem można dojść do wniosku, że zarówno P4 jak i Polkomtel dyskryminują, akurat, Klucza i nie wysyłają mu komunikatów E12. Do innych dawców wysyłają...
 #1147806  autor: Remington
 14 kwie 2023, 17:09
Czy jesteś pewna, że za Klucza nie robią tego ci z Polkomtela? Zapewne ci sami wysyłają request E12 i response E13. A błędy w takich rzeźbach to norma.
 #1147812  autor: babciagienia1p
 14 kwie 2023, 17:41
@Remington
Pewna nie jestem.
dajcynk pisze:
14 kwie 2023, 15:33
Dzisiaj na infolinii sieci Klucz Mobilne dowiedziałem się , że technicy Plusa im odpisali, że moje 2 numery (1 do Plusa, a 2 do Play) będą przeniesione 17-04-2023 r.
Na ostateczną odpowiedź o przeniesienie 3 numeru do sieci Play muszę zaczekać.

W przypadku P4 też sami sobie wysyłają komunikaty? Nie ma sygnałów o podobnych historyjkach w przypadku innych MVNO na Polkomtelu, a tych trochę jest.
 #1147813  autor: koszalineo941268
 14 kwie 2023, 17:59
babciagienia1p pisze:
14 kwie 2023, 17:41
Nie ma sygnałów o podobnych historyjkach w przypadku innych MVNO na Polkomtelu, a tych trochę jest.
Spieszę złożyć świadectwo o niedawnym trzykrotnie nieudanym przeniesieniu z Lycamobile do a2mobile:

"Szanowni Państwo!

Wniosek o przeniesienie numeru telefonu XXXXXXXXX do sieci a2mobile został odrzucony przez obecnego operatora. Powód: "Numer katalogowy nieaktywny"."

Numer niby "nieaktywny", a jakoś na nim odbierałem SMS weryfikacyjne, które są warunkiem koniecznym skutecznego złożenia wniosku.
 #1147819  autor: Karlos20
 14 kwie 2023, 19:20
koszalineo941268: pisałem już jakiś czas temu, że Lyca to sieć - prowizorka. Więcej w tej kwestii nie mam nic do dodania.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147820  autor: Window
 14 kwie 2023, 19:29
Karlos20 pisze:
14 kwie 2023, 19:20
koszalineo941268: pisałem już jakiś czas temu, że Lyca to sieć - prowizorka. Więcej w tej kwestii nie mam nic do dodania.
Kto działający mvno na plusie nie jest prowizorką? poza otwartą to większość sieci to prowizorka w mniejszym bądź większym stopniu
 #1147821  autor: Karlos20
 14 kwie 2023, 20:29
Window: no Lyca najgorzej z nich działa, stabilniejsza by była gdyby miała większą współpracę odnośnie platformy MVNE Plusa. Nie, woleli po swojemu, korzystając z systemów działających w UK (z komunikatami po angielsku), które potrafią łapać czkawkę. No i kto normalny dezaktywuje aktywną i zarejestrowaną (np. w Żabce) kartę z aktywnym pakietem, nawet tym promocyjnym w promce Pepperka? Nie mówiąc o limitowanych "nielimitowanych rozmowach / SMSach". Mamienie kumulacją, większą ilością GB i włączeniem wstępu do 5G Plusa to marne argumenty, aby powierzyć swój główny numer tej sieci.

Nie odbiegajmy za bardzo od wątku Klucza, który akurat ma wdrożone abonamentowe komponenty platformy Plusa w opcji prepaid.
A Klucz jedynie nie ma IMSa, a w zamian jest u innych, ale może brakować 5G, który jest zarezerwowany w droższych ofertach, ale to już wewnętrzna polityka operatorów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147844  autor: toms
 15 kwie 2023, 13:35
Hmm, najłatwiej przenieść chyba numer do Nju na kartę.
Nie trzeba chodzić do salonu.
A po migracji do Nju, droga otwarta.
Można przenosić dokąd się chce.
 #1147847  autor: toms
 15 kwie 2023, 13:39
Karlos20 pisze:
14 kwie 2023, 20:29
Window: no Lyca najgorzej z nich działa, stabilniejsza by była gdyby miała większą współpracę odnośnie platformy MVNE Plusa. Nie, woleli po swojemu, korzystając z systemów działających w UK (z komunikatami po angielsku), które potrafią łapać czkawkę. No i kto normalny dezaktywuje aktywną i zarejestrowaną (np. w Żabce) kartę z aktywnym pakietem, nawet tym promocyjnym w promce Pepperka? Nie mówiąc o limitowanych "nielimitowanych rozmowach / SMSach". Mamienie kumulacją, większą ilością GB i włączeniem wstępu do 5G Plusa to marne argumenty, aby powierzyć swój główny numer tej sieci.

Lyca jest kiepska, to prawda.
Mówi Ci coś nazwisko Denis Morozov?
To szef Klucza.
Pochodzenie tego pana wyjaśnia wszystko.
Daleko od takich....

Nie odbiegajmy za bardzo od wątku Klucza, który akurat ma wdrożone abonamentowe komponenty platformy Plusa w opcji prepaid.
A Klucz jedynie nie ma IMSa, a w zamian jest u innych, ale może brakować 5G, który jest zarezerwowany w droższych ofertach, ale to już wewnętrzna polityka operatorów.
  • Strona 109 z 111
  • 1
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 1
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111