DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 109 z 111
  • 1
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
 #1147370  autor: dajcynk
 07 kwie 2023, 14:34
lee pisze:
07 kwie 2023, 14:03
dajcynk pisze:
07 kwie 2023, 13:57
lee pisze:
07 kwie 2023, 13:30
Nie wiem czy muszą czy nie a opłata za brak aktywności miała być od maja czy kwietnia bo ja... jak już wspomniałem dostałem takiego na koniec marca.
Opłata za brak aktywności ma być wprowadzona od maja. Wczoraj dostałem pocztą tradycyjną nowy cennik.
No to dlaczego ja dostałem smsa że mam 10dni na wydanie kasy albo pobiorą mi tą opłatę? 31.03.2023 dostałem takiego smsa....
Ktoś tu mija się z prawdą.
To zadzwoń na ich infolinię i zapytaj. Tu masz oficjalną informację.

https://klucz.net/wp-content/uploads/20 ... 3_2023.pdf
 #1147618  autor: Karlos20
 12 kwie 2023, 15:50
lee: to marginalna ilość, więcej ludzi odchodzi z abonamentów Plusa, które ludziom się kończą (również z taryfami samego internetu mobilnego, które były dość kontrowersyjne).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147623  autor: wojkor
 12 kwie 2023, 16:11
Ja też odchodzę z Klucza...ofertę mają fajną...choć ostatnio nie do końca. Po tych ostatnich zawieruchach (2 lata?) najbardziej mnie wkurza brak panelu obsługi klienta. Złotówki znikały z konta nie wiadomo na co...zero kontroli...:(
 #1147624  autor: Window
 12 kwie 2023, 16:18
Klucz ma mniejszy minus niż lyca mobile. Jak to się stało?
Czemu klucz nie ma panelu do zarządzenia numerem?
 #1147639  autor: Karlos20
 12 kwie 2023, 18:16
Window: bo mają rozbudowany serwis Info SMS? To akurat unikalne rozwiązanie w sieciach komórkowych.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147687  autor: dajcynk
 13 kwie 2023, 10:13
Dopiero zacznęła się ucieczka klientów z Klucz Mobile. Ja dzisaj zabrałem 3 numery.
dajcynk pisze:
13 kwie 2023, 10:38
Window pisze:
12 kwie 2023, 16:18
Klucz ma mniejszy minus niż lyca mobile. Jak to się stało?
Czemu klucz nie ma panelu do zarządzenia numerem?
Bo LycaMobile pozyskało dużo klientów po wprowadzeniu promocji za 10 zł / mies. darmowe rozmowy i 70 GB Internetu co miesiąc.
 #1147692  autor: fwitkowski17
 13 kwie 2023, 11:00
Pracownicy Klucza chyba naczytali się za dużo negatywnych opinii i chyba postanowili zareagować. Promocje będą obowiązywać od 1 mają:
1. Promocja obniżająca stawki krajowe:
- 19 gr/min wewnątrz sieci Klucz
- 29 gr/min do pozostałych sieci
- 29 gr za SMS
2. Obniżenie stawki za połączenia do Wielkiej Brytanii - 1 zł/min

A od dzisiaj do odwołania dostępny jest pakiet HI MARS:
- 200 minut na połączenia krajowe
- 99,5 GB internetu (+ 500 MB w ramach lejka 32 kb/s)
Cena: 33 zł na 28 dni
Aktywacja: SMS #hi on na numer Info SMS (pakiet odnawialny, dezaktywacja poprzez wysłanie SMSa o treści #hi off)
Maksymalnie można aktywować dwa pakiety na okres 28 dni.
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2023, 11:49 przez fwitkowski17, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1147693  autor: Remington
 13 kwie 2023, 11:05
Niezła nazwa tego pakietu. Oby tylko nie był jak te czeskie Himarsy :)

Tej promocji można się było jednak spodziewać, bo nowy cennik mówił, że to stawki bez promocji. Trochę więc strzał w stopę, że ogłosili promocję dużo później niż cennikowe podwyżki, przez co wiele osób się nabrało - w tym ja.
 #1147704  autor: wojkor
 13 kwie 2023, 13:24
Promocja jednorazowa!!??...śmiech na sali...Myślałem o opuszczeniu Klucza w chwili, kiedy zaczęły się ich problemy z umowami i płatnościami. Wtedy zniknął panel klienta. Czekałem ponad 2 lata (na infolinii obiecywali, że już niebawem panel będzie). Zmiana cennika przechyliła szalę...z mojej strony mają 7 numerów mniej :(
 #1147744  autor: dajcynk
 14 kwie 2023, 06:12
Wczoraj 2 razy w salonie Play złożyłem wniosek o przeniesienie 2 numerów z sieci Klucz Mobilne do Fakt Mobile. Po około 15 minutach dostałem SMS z sieci Play, że numer nie będzie przeniesiony. Oto treść SMS.

Dzien dobry, Plus zglosil problem z przeniesieniem Twojego numeru. Dlatego musielismy anulowac wniosek o przeniesienie numeru. Skontaktuj sie z Plus, zeby wyjasnic sprawe. Nastepnie odwiedz nasz punkt i zloz nowy wniosek. Pozdrawiamy, Zespol PLAY

Po przeczytaniu wiadomości SMS zadzwoniłem do sieci Klucz Mobilne, ale oni nie wiedzą w czym jest problem i wysłali pytanie do techników Plusa.

To jeszcze nie koniec historii z przenoszeniem numerów z sieci Klucz Mobilne. 12-04-2023 r. złożyłem w salonie Plus GSM wniosek o przeniesienie innego numeru z sieci Klucz Mobilne do sieci Plus GSM i taryfy "Prosto na kartę", ale do dzisiaj numer nie został przeniesiony. Oczywiście konsultant Klucz Mobilne nie wie dlaczego to tak długo trwa i wysłał pytanie do Plusa.
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2023, 06:36 przez dajcynk, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1147747  autor: dajcynk
 14 kwie 2023, 06:59
babciagienia1p pisze:
14 kwie 2023, 06:30
@dajcynk
Jakiego operatora obsługa salonu wpisała jako dawcę? Masz wniosek papierowy?
Powinni wpisać: Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o. Plus nie ma z tym nic wspólnego.

Mam papierowe 3 wnioski.

W salonie Plus GSM jako dawce usługi wpisali "Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o.

W salonie Play jako dawce usługi wpisali "Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o.

Na drugim numerze w salonie Play najpierw wpisali źle bo Polkomtel Sp. z o.o., ale później poprawili i wpisali "Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o. Tylko, że poprawionego wniosku już mi nie wydrukowali. Mam ten z błędem.
 #1147748  autor: babciagienia1p
 14 kwie 2023, 07:24
@dajcynk
Dziwna historia... Czyżby zmienili formę prawną?
Możesz jeszcze sprawdzić na stronie
https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug
do jakiego operatora są przypisane przenoszone numery. Jeśli nadal widnieje Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o., znaczyłoby że robią bokami na wszystkich frontach i mają problemy nawet z wydawaniem numerów do przeniesienia.
 #1147750  autor: dajcynk
 14 kwie 2023, 08:15
babciagienia1p pisze:
14 kwie 2023, 07:24
@dajcynk
Dziwna historia... Czyżby zmienili formę prawną?
Możesz jeszcze sprawdzić na stronie
https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug
do jakiego operatora są przypisane przenoszone numery. Jeśli nadal widnieje Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o., znaczyłoby że robią bokami na wszystkich frontach i mają problemy nawet z wydawaniem numerów do przeniesienia.

Na powyższej stronie pokazało, że wsxyttkie 3 numery są z Klucz Telekomunikacja Sp. z o. o.
 #1147762  autor: Karlos20
 14 kwie 2023, 10:24
dajcynk: na jednym z numerów złóż wniosek ponownie z podaniem poprawnie nazwy dawcy "Klucz Telekomunikacja sp. z o.o.". Jeśli w Play się nie uda, to w innej sieci.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147776  autor: wojkor
 14 kwie 2023, 13:07
wojkor pisze:
13 kwie 2023, 13:24
..z mojej strony mają 7 numerów mniej :(
Z tym, że nie wszystkie chcą mi oddać...też są problemy z przeniesieniem. Było zatwierdzone, a nie zwalniają numerów. Czułem, że będą z nimi problemy... :x
 #1147790  autor: babciagienia1p
 14 kwie 2023, 14:21
Karlos20 pisze:
14 kwie 2023, 10:24
dajcynk: na jednym z numerów złóż wniosek ponownie z podaniem poprawnie nazwy dawcy "Klucz Telekomunikacja sp. z o.o.". Jeśli w Play się nie uda, to w innej sieci.

Z tego co pisze @dajcynk wynika, że właśnie do takiego dawcy były złożone wnioski zarówno z P4, jak i z Polkomtela.
  • Strona 109 z 111
  • 1
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 1
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111