DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 104 z 111
  • 1
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 111
 #1120444  autor: koszalineo941268
 17 sie 2021, 14:39
Wpis w całości po angielsku - nigdy wcześniej tak nie robili. Link jest do losowego tłita. Moim zdaniem to dziwne.

Następny będzie pisany cyrylicą o kluczu bocianów i to będzie normalne? Być może to kwestia wrażliwości.
Ostatnio zmieniony 17 sie 2021, 15:04 przez koszalineo941268, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1120447  autor: Karlos20
 17 sie 2021, 15:30
Stronka operatora już ruszyła, lecz dość długo się ładuje. Ufff...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1120449  autor: patrix-83
 17 sie 2021, 16:00
Strona internetowa Klucz Mobile już działa pod adresem www.klucz.net

Klucz odpisał mi na emaila ze miał chwilowe problemy techniczne ze stroną www i problem już naprawił.

Redakcji Telepolis dawałem cynk o problemach Klucz Mobile ale szkoda nawet tego robić po raz kolejny korzystając poprzez opcje DAJ CYNK bo po pierwsze nikt na to nie reaguje po raz kolejny z redakcji tego portalu (nie pierwszy raz używam tej opcji), po drugie nikt nie odpisuje z redakcji do użytkownika który podaje informacje a poza tym problem rozwiązał się sam i KLUCZ MOBILE odpisuje na emaile tylko z dużym opoźnieniem.

Spotykam się któryś raz z kolei że opcja DAJ CYNK jest martwa na tym portalu ale to jakby nie jest wątek do poruszania tego typu spraw.
 #1120454  autor: msnet
 17 sie 2021, 16:57
patrix-83 - ze strony redakcji TELEPOLIS.PL mogę tylko przeprosić za to, ze nie zawsze odpisujemy lub reagujemy na przysłane informacje. Biorąc pod uwagę, że opcja ta jest sporo razy wykorzystywana do przysłania nam spamu, ważne informacje mogą się nam czasem przeoczyć.

Co do tematu Klucz Mobile z dzisiejszego poranka, jak sam napisałeś, rozwiązał się sam, więc w zasadzie nie ma o czym pisać... Każdy może mieć chwilowe problemy techniczne.
 #1121501  autor: patrix-83
 06 wrz 2021, 21:28
Informacja dla obecnych i przyszłych klientów KLUCZ MOBILE:

Przestało działać logowanie do 5G w ofercie KLUCZ MOBILE, nawet po wykupieniu stosownego pakietu ze strony np. głosowo-internetowego za 19,90zł. Telefon loguje się maksymalnie do 4G (LTE).

Napisałem w tej sprawie zgłoszenie do KLUCZ MOBILE a jutro tam zadzwonię do nich bo na stronie jak byk stoi że 5G w KLUCZ MOBILE ma działać i nie zostało wycofane:
https://klucz.net/obsluga-klienta/?service_4

Jestem ciekaw co jest przyczyną. Podejrzewam że Plus zrobił psikusa MVNO Klucz.
 #1121552  autor: kowal2200
 07 wrz 2021, 21:50
Plus zrobił psikusa prawie wszystkim, w tym swoim abonentom biznesowym i od 1 września wyłączył 5G w większości taryf. Można dokupić za 5 zł miesięcznie. Szkoda, że między innymi Klucz ucierpiał.
 #1127932  autor: Remington
 07 lut 2022, 21:48
Gruuuuubo. Pewnie kończą z połączeniami przez VOIP i z operatora z ofertą połączeń międzynarodowych stają się rynkowym średniakiem. Dziwi brak dedykowanego cennika na Ukrainę skąd chyba mają wielu klientów.

Chyba, że… poszli za moją radą sprzed lat (życzliwą, po której się obrazili) i cennik będzie tylko na papierze, a dotychczasowe stawki zostaną jako promocyjne bez konieczności każdorazowego anonsowania podwyżek.
 #1130903  autor: pawelzzz
 03 maja 2022, 12:12
Ponieważ przez dłuższy czas nie używałem karty (byłem na długim wyjeździe), dostałem SMS informujący, że za 10 dni zostanie pobrana opłata 3 PLN za nieużywanie karty - w cenniku nie ma słowa o opłacie jak w Plusie. Trochę słabo to wygląda, jak zaczną znikać środki z karty wynikające z opłat poza cennikowych.
 #1131584  autor: Krzysxx
 25 maja 2022, 14:11
Ja swoje problemy z Kluczem już rozwiązałem. Przeniosłem wszystkie numery gdzie indziej i mam spokój. Bałem się, że któregoś dnia Klucz zniknie a numery przepadną.
 #1131720  autor: wojkor
 29 maja 2022, 13:20
Krzysxx pisze:
25 maja 2022, 14:11
Ja swoje problemy z Kluczem już rozwiązałem. Przeniosłem wszystkie numery gdzie indziej i mam spokój. Bałem się, że któregoś dnia Klucz zniknie a numery przepadną.
Można wiedzieć gdzie przeniosłeś? Tez się nad tym zastanawiam (7 numerów), ale nie znalazłem alternatywy. Przede wszystkim darmowe sms w sieci (2 numery mam w lokalizatorach gps) i rozmowy po doładowaniu. Cennik połączeń tez jest ok.
 #1131736  autor: Krzysxx
 30 maja 2022, 12:06
wojkor pisze:
29 maja 2022, 13:20
Krzysxx pisze:
25 maja 2022, 14:11
Ja swoje problemy z Kluczem już rozwiązałem. Przeniosłem wszystkie numery gdzie indziej i mam spokój. Bałem się, że któregoś dnia Klucz zniknie a numery przepadną.
Można wiedzieć gdzie przeniosłeś? Tez się nad tym zastanawiam (7 numerów), ale nie znalazłem alternatywy. Przede wszystkim darmowe sms w sieci (2 numery mam w lokalizatorach gps) i rozmowy po doładowaniu. Cennik połączeń tez jest ok.
Do Nju.
3 numery, które są na co dzień używane, to w abonamencie w sumie za 67 zł (do tego jest chyba ze 150GB internetu). Można za 57zł, ale wtedy jest mniej internetu.
2 numery, które są sporadycznie używane do rozmów wychodzących przeniosłem na kartę i płacę tylko wtedy, gdy używam, głównie zależało mi na numerach i ewentualnie rozmowy przychodzące.
 #1132672  autor: Krzysxx
 21 cze 2022, 22:07
No i nie mam w Kluczu już numeru od miesiąca, a oni przysyłają mi SMS-y, żebym zasilił konto bo rozmowy wychodzące mi zablokują. Żenada.
 #1132673  autor: forum_tg
 21 cze 2022, 23:31
Napisz email z reklamacją, powinno pomoc. Miałem kiedyś podobny problem w Play.
 #1146680  autor: Kompan
 31 mar 2023, 10:14
Uwaga zmiany: "Uprzejmie informujemy, że z dniem 1 maja 2023 r. Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o. dokona zmiany: Cennika połączeń
międzynarodowych, Tabeli stref roamingowych, Cennika połączeń krajowych, Cennika usług dodatkowych, Cennika
Transmisji danych, Regulaminu świadczenia przedpłaconych usług telekomunikacyjnych przez Klucz Telekomunikacja
Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie oraz wprowadzi Opłatę za utrzymanie numeru w sieci."Cennik połączeń krajowych:
Połączenia krajowe wewnątrz sieci poza promocją:
0,49 PLN/MIN
Połączenia krajowe do pozostałych sieci komórkowych:
0,49 PLN/MIN
Połączenia krajowe do pozostałych sieci stacjonarnych:
0,49 PLN/MIN
SMS wychodzący do pozostałych sieci komórkowych:
0,29 PLN
SMS wychodzący do sieci stacjonarnej:
0,29 PLN
SMS wychodzący wewnątrz sieci Klucz:
0,29 PLN
Cennik usług dodatkowych:
WYMIANA KARTY SIM kontakt z BOK 20,00 PLN
Rok Ważności Konta 12 zł opłata jednorazowa.
Opłata za utrzymanie numeru w sieci:
Opłata za Utrzymanie numeru MSISDN w sieci będzie pobierana po upływie 30 dni (tj. 720 godzin) od ostatniego
wydatku na koncie Abonenta, jeśli w okresie tych 30 dni (720 godzin) suma wydatków nie przekroczy 3 zł. Kwota 3 zł
uwzględnia:
a. Wydania z Wartości konta łącznie min. 3 zł (MIN/SMS/MMS/Internet),
b. Doładowania konta,
c. Zakup usług/ pakietów/promocji (przy czym korzystanie z zakupionych usług/pakietów nie jest traktowane jako
wydatek na Koncie Abonenta).
2. W przypadku nie wykonania żadnego wydatku wymienionego powyżej lub wydania z Wartości konta Abonenta
mniej niż 3 zł, Opłata za Utrzymanie Numeru w Sieci zostanie pomniejszona o sumę tych wydatków (np. wyniesie 1 zł,
jeśli wydano łącznie 2 zł z Wartości konta Abonenta).
3. Jeżeli stan Wartości Konta Abonenta na Kartę na moment pobrania Opłaty za Utrzymanie Numeru w Sieci
wynosi mniej niż wysokość tej Opłaty określonej powyżej, opłata jest pobierana w wysokości Salda Konta Abonenta. Wygaśnięcie i rozwiązanie Umowy
Dezaktywacja karty następuje:
2) Jeżeli Abonent przez 180 dni od dnia ostatniego zasilenia Konta nie zasilił ponownie Konta
Ostatnio zmieniony 31 mar 2023, 10:39 przez Kompan, łącznie zmieniany 8 razy.
  • Strona 104 z 111
  • 1
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 111
  • 1
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 111