Przykro nam, że ma Pan o naszych usługach tak wyjątkowo złe zdanie.
Taryfikacja transmisji danych zależy od pakietu (warto zapoznać się z regulaminami danych pakietów przed rozpoczęciem korzystania z usług i dotyczy to każdego operatora).
Wszelkie problemy z usługami (np. z SMS-ami) należy zgłaszać do nas, do BOK, zweryfikujemy co się dzieje i czy rzeczywiście problem jest po naszej stronie, przez forum ciężko będzie to stwierdzić.
Przymus rejestracji - cóż, zdania co do celowości tego procederu są do tej pory podzielone, natomiast nie zmienia to faktu, że obowiązek istnieje i w salonach Plusa karty Klucz można rejestrować od stycznia 2017. Numer karty nie zgadza się, jeśli podejmowane są próby rejestracji przez aplikację (numery kart SIM Plusa nie mają 13 cyfr). Przez ogólny plusowski system nie ma problemu. Przykro nam, jeśli konsultant tego nie wiedział.
Co do internetu w roamingu: korzystamy z usług zagranicznych operatorów na takich zasadach, jak Plus, próbował Pan ręcznie wyszukać sieci innego operatora? Wielu klientów Klucz Mobile korzysta z internetu na wakacjach, póki co zadowolenie klientów na zadowalającym nas poziomie.