DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 46 z 48
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
 #1144127  autor: Karlos20
 23 lut 2023, 14:43
klaudia123: Vikingowie są na systemach billingowych Play, więc w Help Desku mało co wskórasz. Ostatnio testowałem ich Subskrypcje i chyba inaczej działa niż poprzednia oferta na kartę. Wykonywałem kilka długich połączeń (automatycznie były przerywane po niemal 2h) i żadnej blokady nie dostałem. Zauważ, że wiele serwisów ma IVR, które może trzymać połączenie na bardzo długo, tyle, że systemowo Play po 2h je zerwie, a Ty możesz zadzwonić ponownie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1144134  autor: muchakk
 23 lut 2023, 15:59
Karlos20 pisze:
23 lut 2023, 14:43
klaudia123: Vikingowie są na systemach billingowych Play, więc w Help Desku mało co wskórasz. Ostatnio testowałem ich Subskrypcje i chyba inaczej działa niż poprzednia oferta na kartę.
Zasmucę Cię. Miałeś szczęście. HelpDESK twierdzi, że oferta subskrypcyjna po stronie Playa jest widoczna tak samo jak oferta Match czyli jak oferta na kartę. Od strony Playa to, że w MV płacisz więcej nic Ci nie daje bo MV nie chce tego u nich podpinać jako ABO.

Co ciekawe UKE co chwile przekłada termin odpowiedzi gdyż jak zaznacza MV nie jest zbyt skore do współpracy i nie przekazuje na czas wszystkich wymaganych przez nich informacji.
 #1144138  autor: muchakk
 23 lut 2023, 16:53
Poprawiam tylko Karlosa, że między tymi dwiema ofertami nie ma różnicy od strony Play'a.
 #1144140  autor: Remington
 23 lut 2023, 16:57
Ale każda oferta/taryfa ma jakieś swoje parametry w systemie, nie tylko cenowe. Może dla tej FUP jest zdefiniowany jako bardziej liberalny. Niemniej szczerze wąpię w to co pisała @klaudia123, że takie parametryzacje mogą być w prepaidzie robione per klient.
 #1144142  autor: muchakk
 23 lut 2023, 17:02
Nie ma tutaj żadnych różnic. Pytałem w BOKU czy przejście na oferte subskrypcyjną zmienia coś w kontekście blokad PLAY'a. Otrzymałem szybką odpowiedź "NIE".
 #1144144  autor: muchakk
 23 lut 2023, 17:23
Zaskoczę Cię, ale nie mogę podzielić Twojego pozytywnego zdania na temat BOKu. Część odpowiedzi które uzyskałem była żenująca.
 #1144164  autor: klaudia123
 23 lut 2023, 23:43
2oo0 3oo0 minut pod co chwila inne numery, ok rozumiem, M2M rozumiem, ale 2,5h hahaha
UKE ich ciśnie, bo ewidentnie VM skopał sprawę...
Mam ok 1,3tys. minut miesięcznie, pre-paid, mała godzinka w dniu roboczym i co mam bana dostać?
 #1144323  autor: jutek
 26 lut 2023, 18:54
Wykonywałem w MV wielokrotnie połączenia z tym samym numerem trwające około 4 godziny, do 5-ciu (po rozłączeniu po 2h od razu ponowne połączenie) i bana nie dostałem, tyle że nie były to połączenia konferencyjne. Dla mnie sprawa jest dość prosta - system Playa jest przeczulony na połączenia konferencyjne i za te konferencyjne trwające 'nieco dłużej' rozdaje blokady. Identycznie jest w prepaidzie Play. Pytanie, czy MV ma taką siłę przebicia, żeby wymóc na P4 zmianę tych ustawień dla swojego prepaida, czy tylko mogą sobie monitować P4 w tej sprawie, a P4 będzie im konsekwentnie pokazywał środkowy palec, bo są za mali by coś wskórać i te pytania z UKE to mogą co najwyżej przeforwardować do Play.
 #1146415  autor: Zalasowski
 27 mar 2023, 20:01
Jestem jeszcze w Mobile Vikings na tej ich ofercie gdzie kumulowala sie kasa. Zamykają ją, i niby tych srodkow nie wypłacą przy przeniesieniu bo sie wyłgali że to kwota w ramach pakietu a nie jako doładowania i tego nie da sie „oddac” jedynie mozna zuzyc na sms premium, nie nawet ich dotychczasowe pakiety. Facet mi jasno powiedzial ze jakbym mogl wydac zgromadzone ponad 1000zl na koncie, to bym siedzial 3 lata za free u nich. Czy wiecie jak te pieniadze wypłacić sensownie i z jak najmniejszą stratą? Donejty sam do siebie z jakichś tipeo? Czy facet mnie robi w kongo i ta kwota jest normalnie liczona jako doładowania i jest szansa wypłaty ze względu na UOKIK
Ostatnio zmieniony 27 mar 2023, 22:06 przez f0ku5, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: wymoderowano link
 #1159783  autor: Karlos20
 02 lis 2023, 21:27
...i warto dodać, że MV jak Play nie wspiera eSIM dla zegarków.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1162764  autor: Ron
 06 sty 2024, 13:46
Widzę mocna ta dyskusja na temat bloka za tzw masowe połączenia. :mrgreen: Korzysta ktoś z normalnych, ale dłuższych rozmów (nie konferencyjnych)? Czy ktoś może zaktualizować jak to wygląda na dzień dzisiejszy jak się rozmawia kilka razy dziennie po te średnio 50min ??

Korzysta ktoś z Vikingów w ogóle :mrgreen:
Mają za cały rok +19 tys numerów w procesie MNP.
 #1162772  autor: Karlos20
 06 sty 2024, 14:09
Ron: w ofercie Subskrypcja nie miałem blokady za dużą ilość połączeń, możesz swobodnie dzwonić, pamiętaj, że połączenia mogą być z automatu zrywane po 2h.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1162779  autor: Ron
 06 sty 2024, 14:26
@Karlos dzięki. Pytam bo na czacie gość zamiast powiedzieć, że przerywają rozmowy, to napisał wprost, że będzie po 2h blokada 😁
 #1162783  autor: Karlos20
 06 sty 2024, 14:41
Ron: myli pojęcia. Po 2h zerwie połączenie, w tym momencie możesz zadzwonić ponownie i znów gadać 2h.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 46 z 48
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48