DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 45 z 48
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
 #1138872  autor: muchakk
 23 lis 2022, 15:19
To był dwa połączenia konferecyjne (do 2 numerów):
1. Pierwsze połączenie 1h30m
2. Drugie połączenie 49 minut

W sieci jestem od ponad roku. Dzwoniłem na numery na które często się kontaktuje. To była pierwsza taka dłuzsza rozmowa u nich i pyk na następny dzien "Połączenia wychodzące zostały zablokowe"
 #1138880  autor: xperia
 23 lis 2022, 16:41
No to nie były to zwykłe, standardowe połączenia :) mogli je potraktować trochę inaczej.
Chyba każda sieć ma podobny zapis dotyczący długotrwałych połączeń, ale raczej tylko je przerywają po godzinie czy dwóch i można wznowić.
Drugi raz jednak spotykam się z tym, że Play po czymś takim dodatkowo blokuje połączenia wychodzące.
 #1138882  autor: muchakk
 23 lis 2022, 16:52
To jest normalna usługa którą mobile vikings udostępnia. Ciężko nazwać to połączeniem masowym.

Zresztą z tego co zrozumiałem BOK oni w ogóle nie zalecają rozmów podchodzących po 2h bo wtedy można łatwo blokadę zarobić.
 #1138895  autor: f0ku5
 23 lis 2022, 22:14
Ja osobiście następnego dnia po nałożeniu takiej blokady już byłbym w innej sieci. Blokadę za "masowe" smsy jak najbardziej rozumiem, ale co wspólnego z "masowymi" rozmowami miały te dwie rozmowy? Nic.
 #1138899  autor: Karlos20
 23 lis 2022, 22:20
Dokładnie, tym bardziej, że rozbudowane serwisy IVR (np. ZUS, Ulotka Audio od Polpharmy) czy nawet numery telefonów, w których jest prowadzony stream 4 programów Polskiego Radia powodują generowanie długiego czasu trwania takiego połączenia, nawet powyżej 2h.
Czyli wygląda na to, że Play takie połączenia potraktuje jako nadużycia? Jeśli tak - jest na to rozwiązanie: bojkot tej sieci lub niewykonywanie połączeń głosowych z wykorzystaniem tej sieci. Sypać ich reklamacjami, skoro w innych sieciach takich blokad nie ma - a co najwyżej po 1-2h połączenia z automatu się zakończą i bezpiecznie można je nawiązać ponownie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138928  autor: muchakk
 24 lis 2022, 10:51
W tej odpowiedzi na reklamacje w ogóle zostałem poinformowany, że przy takim korzystaniu z telefonu mogę spodziewać się kolejnych blokad. Na infolinii natomiast gościu powiedział mi, że nie powinienem korzystać z połączeń konferencyjnych w ramach ich oferty. Pan oznajmił mi, że w innych sieciach aby korzystać spokojnie z tej usługi musiałbym mieć abo za minimum 100zł miesięcznie bo inaczej spotkałaby mnie podobna sytuacja.... LOL. Korzystam z tego od zawsze, przerobiłem wiele sieci i dopiero tutaj takie jaja.
 #1138937  autor: Karlos20
 24 lis 2022, 12:33
Vikingowie = Play. Sprawa jasna.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138943  autor: xperia
 24 lis 2022, 15:45
f0ku5 pisze:
24 lis 2022, 12:15
Zmień sieć na normalną...
A która wg. Ciebie jest tą normalną? ;)
Każdy operator ma swoje za uszami :)
 #1138944  autor: xperia
 24 lis 2022, 16:08
muchakk pisze:
24 lis 2022, 10:51
[...] Na infolinii natomiast gościu powiedział mi, że nie powinienem korzystać z połączeń konferencyjnych w ramach ich oferty. [...]
Chyba żarty sobie robią.
Kilka dni temu przeniosłem do nich jeden z numerów, bo jako nieliczni mają połączenia konferencyjne w prepaid. W takim razie (poza Play) zostaje chyba tylko T-Mobile Go.
 #1138945  autor: Karlos20
 24 lis 2022, 16:29
xperia: polecam korzystać ze wdzwanianych połączeń konferencyjnych, aby uniknąć blokad połączeń za "nadużycia". Takie rozmowy za darmo zamawiamy na numerze dostępowym T, Orange i Play. To opcja gorsza, ale bezpieczna.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138946  autor: muchakk
 24 lis 2022, 16:50
xperia pisze:
24 lis 2022, 16:08
muchakk pisze:
24 lis 2022, 10:51
[...] Na infolinii natomiast gościu powiedział mi, że nie powinienem korzystać z połączeń konferencyjnych w ramach ich oferty. [...]
Chyba żarty sobie robią.
Kilka dni temu przeniosłem do nich jeden z numerów, bo jako nieliczni mają połączenia konferencyjne w prepaid. W takim razie (poza Play) zostaje chyba tylko T-Mobile Go.
Gdy wyraziłem swoje oburzenie w trakcie rozmowy (zapytałem w takim razie po co ta usługa). Gościu powiedział, że mogę z tego korzystać, ale na kilka minut...
 #1138949  autor: xperia
 24 lis 2022, 18:31
Karlos20 pisze:
24 lis 2022, 16:29
xperia: polecam korzystać ze wdzwanianych połączeń konferencyjnych, aby uniknąć blokad połączeń za "nadużycia". Takie rozmowy za darmo zamawiamy na numerze dostępowym T, Orange i Play. To opcja gorsza, ale bezpieczna.
Znam to, ale to zupełnie inna i niewygodna dla mnie usługa. Najczęściej potrzebuję na szybko dołączyć kogoś do istniejącej rozmowy.
W opcji o której wspominasz musiałbym zakończyć rozmowę i każdy z rozmówców musiałby wydzwaniać się na „mostek konferencyjny” operatora. Dzięki za podpowiedź, ale w moim przypadku ta opcja odpada.
 #1138957  autor: f0ku5
 24 lis 2022, 22:04
xperia pisze:
24 lis 2022, 15:45
f0ku5 pisze:
24 lis 2022, 12:15
Zmień sieć na normalną...
A która wg. Ciebie jest tą normalną? ;)
Każdy operator ma swoje za uszami :)
Szczerze? Nie Play i nie Plus. Orange, albo TM.
 #1139056  autor: Ron
 27 lis 2022, 22:38
Orange też jakiś czas temu blokował. Dopiero pandemia zmieniła podejście sieci 🙂 teraz są rozmowy po prostu przerywane. Faktem jest, że abonamenty mają lepiej.
 #1139242  autor: xperia
 03 gru 2022, 22:27
Testuję Vikingów od około 2 tygodni i od jakiegoś czasu zaobserwowałem dziwną przypadłość, której w Play na kartę nie miałem - telefon jakby częściej ląduje w 3G w miejscach z nieco słabszym LTE, mimo, że LTE jest jeszcze używalne.
Porównuję te same miejsca gdzie w Play działało mi zawsze LTE, teraz w MV telefon jakby preferuje 3G.
Po przełączeniu na tryb samolotowy, łapie LTE, po czym po jakimś czasie wraca do 3G.
Dziwna sprawa, technicznie rzecz biorąc MV to jakby inna taryfa w Play, więc nie powinno być tu żadnej różnicy. Chyba, że to sam Play coś ostatnio miesza w okolicy, gdzie obserwuję to dziwne zachowanie telefonu.
Czy ktoś z Was spotkał się może z czymś podobnym?
 #1139316  autor: muchakk
 05 gru 2022, 13:30
To PLAY ostatnio coś grzebie. Ostatnio czasami potrafi nawet rozmowę kierować do 3G pomimo b. dobrego sygnalu i znaczka volte na ekranie. Dzieje się tak w MV i Vectrze (jedno w play widoczne jako karta, drugie jako abo).
 #1139321  autor: xperia
 05 gru 2022, 14:59
muchakk pisze:
05 gru 2022, 13:30
To PLAY ostatnio coś grzebie. Ostatnio czasami potrafi nawet rozmowę kierować do 3G pomimo b. dobrego sygnalu i znaczka volte na ekranie. Dzieje się tak w MV i Vectrze (jedno w play widoczne jako karta, drugie jako abo).
Dzięki za potwierdzenie. Tak podejrzewałem, ale że zbiegło się to dokładnie z moim przejściem z Play do MV zacząłem mieć już wątpliwości :)
  • Strona 45 z 48
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48