DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 35 z 35
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
 #1028958  autor: ign123
 27 paź 2018, 22:11
Dzisiaj wieczorem aktywowałem kartę, o której pisałem wcześniej:
- taryfa: "Ja + na kartę"
- ważność konta: 7 dni
- zgłoszenie do RWK zrobione,
- 7GB za pierwsze doładowanie - wysłałem SMS, brak odpowiedzi, ponowne wysłanie zwróciło komunikat "Jesteś zapisany już do promocji Pakiet internet 7GB. Zasil swoje konto, aby otrzymać bonus. Szczegóły w regulaminie na http://www.doladuj.plus.pl", ale w zwrotce po kodzie *136# jest tylko RWK i "Bonus na start RozmSMS na komórkowe i 3GB" - brak info o aktywacji promocyjnego 7GB - tak ma być, ładować już, czy czekać na smsa z potwierdzeniem włączenia promo 7GB:
Włączenie Promocji „Pakiet internet 7 GB” nastąpi najpóźniej w ciągu 72 godzin od momentu otrzymania przez POLKOMTEL krótkiego kodu, Momentem aktywacji Pakietu
jest dzień i godzina, kiedy POLKOMTEL wysłał do Abonenta wiadomość SMS potwierdzającą włączenie Promocji „Pakiet internet 7 GB” na jego koncie.
 #1029522  autor: ign123
 29 paź 2018, 17:11
Ajajaj, powyższy cytat wyrwałem z kontekstu: "włączenie promocji" oczywiście dotyczy SMSa
z informacją o przyznaniu pakietu po doładowaniu konta.

Właśnie próbuję doładować konto przez stronę https://doladuj.plus.pl/ ale obojętnie jaką formę płatności wybiorę (karta, blik, szybki przelew bankowy) wraca strona z formularzem parametrów zasilenia telefonu i wyświetla się komunikat:
Informacja - BŁĄD
Błąd systemu, numer nie może zostać doładowany.
Type: timeout
Jednocześnie mailem dostaję wiadomości pt. "Potwierdzenie zlecenia zasilenia telefonu" o treści
Potwierdzenie zlecenia zasilenia telefonu

Zlecenie zasilenia o ID : 000307xxxx z dnia 18-10-29 17:01 zostało przyjęte.
Zlecenie zostanie zrealizowane po dokonaniu płatności.

UWAGA! Formularz został wysłany ze strony internetowej,
nie odpowiadaj na niego klikając Odpowiedz w programie pocztowym!
Plus ma w tej chwili jakąś awarię doładowań, czy z moim numerem jest coś nie tak? Połączenia działają, internet działa.
 #1031713  autor: ign123
 30 paź 2018, 12:09
Raport bieżący:
Wczoraj zgłosiłem problem z doładowaniem przez bok@plus.pl, dzisiaj odpisali "Opisany problem jest nam znany. Specjaliści działu technicznego pracują nad jego rozwiązaniem w możliwie najbliższym terminie.".
Wcześniej, tuż po północy, udało mi się doładować konto, pieniądze pojawiły się na koncie z prawie godzinnym opóźnieniem (nie wiem, czy w Plusie to standard, w Play dostępne są od ręki).

Bonusu 7GB za pierwsze doładowanie póki co brak (wiem, że mają na jego uruchomienie 72h, chociaż nie rozumiem, co oznacza "od momentu otrzymania przez POLKOMTEL krótkiego kodu" - nie wiem o jaki krótki kod chodzi). Myślę, że już go nie dostanę, bo dopiero po doładowaniu pod *136# (aktywne promocje) pojawił się wpis "Urodzinowy pakiet 7GB 06-11-2018 01:52" (urodzinowy?!), pod *121# (aktywne pakiety) nie ma 7GB - pewnie wymagane jest kolejne doładowanie (wygląda na to, że pierwsze zostało spożytkowane tylko na włączenie RWK), którego nie mam zamiaru robić (internet Plusa działa gorzej niż Play).

EDiT:
Przyszedł sms "Otrzymujesz 7 GB do wykorzystania przez 7 dni za pierwsze doładowanie przez Internet. Korzystaj nadal z tej formy zasilenia konta i czekaj na kolejne promocje doładowań. Więcej na www.plus.pl/strefaplusow".
W aktywnych pakietach pod *121# nie ma tego pakietu, pod *136# jest to co napisałem wcześniej.
Dziwny ten Plus, do tej pory korzystałem z Playa, miałem pewne zastrzeżenia, ale wg mnie w Play obsługa konta jest dużo lepsza/łatwiejsza.
  • Strona 35 z 35
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35