DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 43 z 46
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
 #1024389  autor: biala1991
 07 paź 2018, 14:43
Czyli nie przeniosłeś się do Plusa tylko do Plusha, tutaj nie ma wyboru taryf, bo dostępna jest jedna, Nowy Plush ale ma dwie opcje, wersja z pakietem zintegrowanym (Nolimit+GB) albo wersja: oddzielnie Nolimit rozmów oraz GB przysługujące po doładowaniu. Najprawdopodobniej masz włączoną drugą opcję.
Jeśli chcesz żeby Cię polecić musisz podać swój nr (na priw oczywiście) :)
 #1024400  autor: habish
 07 paź 2018, 17:04
biala1991 pisze:Nawet nie przypuszczałam, że Plus jest taki prokliencki i daje darmową obsługę, nigdy do nich nie dzwoniłam a mam nr od lat.
Na pewno to dotyczy wszystkich? bo np. w TM bezpłatny BOK jest dla nowych klientów, lojalni, z długim stażem w nagrodę muszą płacić :)
2601 - płatny numer do BOK
601 10 2601 - bezpłatny numer do BOK, pod warunkiem że posiadasz bezpłatne połączenia w Plusie.
Są tego wady i zalety, zaletą jest brak kosztów, wadą, długie oczekiwanie na połączenie z konsultantem.
 #1024417  autor: Karlos20
 07 paź 2018, 18:38
Patryk7588 pisze:2601 - płatny numer do BOK
ważne - ten numer nie działa w taryfie Nowy Plush (być może nie działa też w innych taryfach na kartę w Plusie) - zalecam zadzwonić pod 601 102 601
(0,29 gr/min z numeru Plush).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1025851  autor: ign123
 14 paź 2018, 14:53
Chcę potestować Internet Plusa korzystając ze startera "Ja + karta sim" / "Pakiet rekl Plus rozm,smsy i 3GB 3zł": viewtopic.php?f=22&t=91485&start=15#p1025611
Pewnie będę miał taryfę "Ja + na kartę".

Na stronie https://www.plus.pl/doladujonline zauważyłem promocję "7 GB EXTRA! za doładowanie na doladuj.plus.pl".
Czy mogę upiec dwie pieczenie na jednym ogniu i obie promocje:
- "7 GB EXTRA!za doładowanie na doladuj.plus.pl"
- Rok Ważności Konta
zatwierdzić jednym doładowaniem za 5zł? Czy może do zatwierdzenia każdej z promocji musi być osobne doładowanie?

Czy doładowanie dające RWK jest płatne, czy nie? Biegałem po stronach Plusa, w jednym miejscu było napisane, że kosztuje 10zł, a w innym że jest za darmo (po doładowaniu już za 5zł).

Czy LTE trzeba jakoś włączać czy jest dostępne od razu?

Z góry dziękuję za pomoc.
 #1025908  autor: Karlos20
 14 paź 2018, 17:43
ign123 pisze:Czy mogę upiec dwie pieczenie na jednym ogniu i obie promocje:
- "7 GB EXTRA!za doładowanie na doladuj.plus.pl"
- Rok Ważności Konta
zatwierdzić jednym doładowaniem za 5zł? Czy może do zatwierdzenia każdej z promocji musi być osobne doładowanie?
Zasady proste: aktywujesz ww. promocje, a następnie doładowujesz konto kanałem internetowo-bankowym za 5 zł. Zyskujesz RWK + 7 GB na 7 dni.
ign123 pisze:Czy doładowanie dające RWK jest płatne,
RWK jest bezpłatne. Za włączenie promocji nie ma opłat. Pamiętaj, że po 30 dniach się wyłączy i żeby po kolejnym zasileniu dostać RWK trzeba znów włączyć promo kodem.
ign123 pisze:Czy LTE trzeba jakoś włączać czy jest dostępne od razu?
LTE jest dostępne od razu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1025969  autor: ign123
 14 paź 2018, 23:01
@Karlos20 Wszystko jasne, dzięki za informacje!
ign123 pisze:Czy doładowanie dające RWK jest płatne, czy nie?
:shock: Ale głupie pytanie zadałem :oops:
Chodziło mi o to, czy po doładowaniu dającym RWK znika z konta 10zł tak jak opisano to tutaj: http://www.plus.pl/uslugi/rok-waznosci-konta Dziwne informacje są na stronach Plusa...
 #1025977  autor: Karlos20
 15 paź 2018, 01:18
ign123 pisze:Chodziło mi o to, czy po doładowaniu dającym RWK znika z konta 10zł
Jeśli to taryfa Elastyczna Na Kartę czy Nowy Plush to aktywacja promocji RWK po doładowaniu nic Cię nie kosztuje.
Inaczej jest w taryfie "Prosto Na Kartę" - tam RWK jest aktywne tak długo, gdy konto jest ważne na wychodzące, pod warunkiem doładowań za minimum 5 zł choć raz co max 365 dni - w innym wypadku benefit się wyłączy, a wychodzące się zablokują. Po odblokowaniu wychodzących dowolnym doładowaniem, aby nie mieć cennikowej ważności konta, trzeba ponownie uruchomić promocję krótkim kodem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1026053  autor: ign123
 15 paź 2018, 12:40
Karlos20 pisze:Jeśli to taryfa Elastyczna Na Kartę czy Nowy Plush [...]
Inaczej jest w taryfie "Prosto Na Kartę" [...]
Tylko, że
ign123 pisze:Pewnie będę miał taryfę "Ja + na kartę".
Na stronie Plusa znalazłem aktualny Regulamin Promocji „JA + ROK WAŻNOŚCI KONTA” (wersja z dnia 14.01.2016 r.), w którym znajduje się zapis:
4. Jednorazowa opłata za aktywację Promocji wynosi 10 zł z VAT.
Natomiast na forum Plusa wisi informacja:
11. Rok Ważności Konta
- koszt: 0 zł* / czas na zasilenie: 30 dni
wł.:*136*11*18# / wył.: *136*00*18# / Regulamin / FAQ
* do 28.03.2017 r. koszt usługi: 10 zł
** wyklucza się z Zawsze bez limitu w Plus
Nadal uważam, że
ign123 pisze:Dziwne informacje są na stronach Plusa...
 #1026062  autor: Karlos20
 15 paź 2018, 13:37
RWK w starszych taryfach kosztuje 10 zł (za włączenie promocji). Nie dotyczy nowych ofert o których wspomniałem wyżej. Określ jaką masz taryfę (*147#) i wówczas szukaj zgodnie z nazwą taryfy promocji dla siebie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1026066  autor: ign123
 15 paź 2018, 13:46
Karlos20 pisze:RWK w starszych taryfach kosztuje 10 zł (za włączenie promocji). Nie dotyczy nowych ofert o których wspomniałem wyżej.
Nie. We wpisie na forum Plusa jest podlinkowana nowa wersja regulaminu (z dnia 29.03.2017 r.), w której jest zapis:
4. Jednorazowa opłata za aktywację Promocji wliczona jest w kwotę pierwszego zasilenia.
Plus ma bałagan na swoich stronach i ciężko stwierdzić, które dane są aktualne.
 #1026070  autor: Karlos20
 15 paź 2018, 13:58
Dlatego warto użyć kodu do sprawdzenia taryfy, a następnie kodu odpalającego promocję. Jak wypluje komunikat "usługa niedostępna (...)" to nie ma kasy na koncie, w innym wypadku włączy usługę czy masz środki na koncie czy też nie (bezpłatne włączenie).
Co jak co powinni zrobić z tym porządek, bo w tej kwestii Plus nie jest lepszy od pozostałych sieci (Play też ma bałagan).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1028958  autor: ign123
 27 paź 2018, 22:11
Dzisiaj wieczorem aktywowałem kartę, o której pisałem wcześniej:
- taryfa: "Ja + na kartę"
- ważność konta: 7 dni
- zgłoszenie do RWK zrobione,
- 7GB za pierwsze doładowanie - wysłałem SMS, brak odpowiedzi, ponowne wysłanie zwróciło komunikat "Jesteś zapisany już do promocji Pakiet internet 7GB. Zasil swoje konto, aby otrzymać bonus. Szczegóły w regulaminie na http://www.doladuj.plus.pl", ale w zwrotce po kodzie *136# jest tylko RWK i "Bonus na start RozmSMS na komórkowe i 3GB" - brak info o aktywacji promocyjnego 7GB - tak ma być, ładować już, czy czekać na smsa z potwierdzeniem włączenia promo 7GB:
Włączenie Promocji „Pakiet internet 7 GB” nastąpi najpóźniej w ciągu 72 godzin od momentu otrzymania przez POLKOMTEL krótkiego kodu, Momentem aktywacji Pakietu
jest dzień i godzina, kiedy POLKOMTEL wysłał do Abonenta wiadomość SMS potwierdzającą włączenie Promocji „Pakiet internet 7 GB” na jego koncie.
 #1029522  autor: ign123
 29 paź 2018, 17:11
Ajajaj, powyższy cytat wyrwałem z kontekstu: "włączenie promocji" oczywiście dotyczy SMSa
z informacją o przyznaniu pakietu po doładowaniu konta.

Właśnie próbuję doładować konto przez stronę https://doladuj.plus.pl/ ale obojętnie jaką formę płatności wybiorę (karta, blik, szybki przelew bankowy) wraca strona z formularzem parametrów zasilenia telefonu i wyświetla się komunikat:
Informacja - BŁĄD
Błąd systemu, numer nie może zostać doładowany.
Type: timeout
Jednocześnie mailem dostaję wiadomości pt. "Potwierdzenie zlecenia zasilenia telefonu" o treści
Potwierdzenie zlecenia zasilenia telefonu

Zlecenie zasilenia o ID : 000307xxxx z dnia 18-10-29 17:01 zostało przyjęte.
Zlecenie zostanie zrealizowane po dokonaniu płatności.

UWAGA! Formularz został wysłany ze strony internetowej,
nie odpowiadaj na niego klikając Odpowiedz w programie pocztowym!
Plus ma w tej chwili jakąś awarię doładowań, czy z moim numerem jest coś nie tak? Połączenia działają, internet działa.
 #1031713  autor: ign123
 30 paź 2018, 12:09
Raport bieżący:
Wczoraj zgłosiłem problem z doładowaniem przez [email protected], dzisiaj odpisali "Opisany problem jest nam znany. Specjaliści działu technicznego pracują nad jego rozwiązaniem w możliwie najbliższym terminie.".
Wcześniej, tuż po północy, udało mi się doładować konto, pieniądze pojawiły się na koncie z prawie godzinnym opóźnieniem (nie wiem, czy w Plusie to standard, w Play dostępne są od ręki).

Bonusu 7GB za pierwsze doładowanie póki co brak (wiem, że mają na jego uruchomienie 72h, chociaż nie rozumiem, co oznacza "od momentu otrzymania przez POLKOMTEL krótkiego kodu" - nie wiem o jaki krótki kod chodzi). Myślę, że już go nie dostanę, bo dopiero po doładowaniu pod *136# (aktywne promocje) pojawił się wpis "Urodzinowy pakiet 7GB 06-11-2018 01:52" (urodzinowy?!), pod *121# (aktywne pakiety) nie ma 7GB - pewnie wymagane jest kolejne doładowanie (wygląda na to, że pierwsze zostało spożytkowane tylko na włączenie RWK), którego nie mam zamiaru robić (internet Plusa działa gorzej niż Play).

EDiT:
Przyszedł sms "Otrzymujesz 7 GB do wykorzystania przez 7 dni za pierwsze doładowanie przez Internet. Korzystaj nadal z tej formy zasilenia konta i czekaj na kolejne promocje doładowań. Więcej na www.plus.pl/strefaplusow".
W aktywnych pakietach pod *121# nie ma tego pakietu, pod *136# jest to co napisałem wcześniej.
Dziwny ten Plus, do tej pory korzystałem z Playa, miałem pewne zastrzeżenia, ale wg mnie w Play obsługa konta jest dużo lepsza/łatwiejsza.
 #1061947  autor: 24bis24
 08 sty 2019, 14:53
promocja z przeniesienia numeru z innej sieci do Nowego Plusha za 0 zł, trzy miesiące bez limitu rozmów, sms, mms do tego 10GB internetu nadal działa.
Obrazek
miłej zabawy :smt006

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
  • Strona 43 z 46
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46