Strona 1 z 1

[ORANGE] Brak możliwośći sprawdzenia stanu pakietu Internetu

Post:16 paź 2013, 10:22
autor: Duskhorizon
Żeby lepiej opisać sytuacje zaczne nieco wcześniej.

Jakoś w okolicach września Orange wyłączyło mi pakiet Internetowy, samoistnie, mimo tego iż zostało na nim jeszcze pare GB. Od tej pory pakiet internetowy widoczny jest u mnie na Orange Online i w aplikacji Mój Orange z jakimiś 8 MB które pozostały, mimo tego telefon z nich nie korzysta. Walcze z Orange bezskutecznie od tamtego czasu ale chyba sobie daruje, szczególnie że w trakcie wsyztskich rozmów z konsultantami doładowali mi konto na łączna kwote 50 zł więc w miare jestesmy kwita.

Natomiast ostatnio włączyłem sobie pakiet 1GB na 30dni, kase z konta zjadło ale nigdzie go nie widziałem, w usługach internetowych widoczny był Pakiet Wakacyjny Internetowy z pozostałym limitem 8,26MB i włączona przeze mnie usługa 1GB na 30dni z taką samą ilością transferu i datą ważności taką samą jak pakiet wakacyjny. Zdenerwowany zadzwoniłem na infolinie, Pani powiedziała że w u nich w systemie pakiet jest włączony i widzi pozostały transfer. To by się zgadzało że on jakoś działał bo nie pobierał mi pieniędzy z konta za Internet. No w każdym razie powiedziałem Pani na info że może i działa ale dla mnie jest on niezdatny do użycia ponieważ nie mam żadnej możliwości kontrolowania pozostałego limitu. No i oczywiście boje się że w któryms momencie Orange się odwidzi że go mam (na przykład w momencie kiedy będzie się kończył niedobitek Pakietu Wakacyjnego). Po pertraktacjach Pani wyłączyła mi usługę, doładowała mi za 12 zł. Ok, włączyłem sobie pakiet ponownie... i znów to samo... Zdenerwowany w celach testowych dokupiłem pakiet 200mb na 30dni i widze go na internecie... oczywiście transfer schodzi z tego pakietu a nie z tego 1GB na 30dni... paranoja.

Czy ktos ma jeszcze jakieś pomysły co moge zrobić w takiej sprawie?

Post:16 paź 2013, 11:21
autor: Orange Ekspert
@Duskhorizon, przykro nam, że doszło do takiej sytuacji. Chętnie wyjaśnimy sytuację na Twoim numerze, jednak abyśmy mogli to zrobić potrzebujemy Twojego numeru telefonu. Prosimy o kontakt z nami poprzez formularz Pomoc Orange na Facebooku http://www.facebook.com/orangepolska...06395626162243 W treści zgłoszenia prośba o podanie oprócz numeru telefonu, kodu PUK i linku do tego wątku.

Post:16 paź 2013, 11:26
autor: Duskhorizon
Dzięki wielkie natomiast PUK-u nie mam i nie będe miał... Nie wiedziałem że będe tego numeru używał dłużej i wywaliłem całą tą 'wycinanke'. Moge napisać bez tego kodu?

Post:16 paź 2013, 12:35
autor: babeo
Orange Ekspert pisze:Prosimy o kontakt z nami poprzez formularz Pomoc Orange na Facebooku
A jak ktoś nie ma FB?

Post:17 paź 2013, 14:17
autor: Orange Ekspert
@Duskhorizon, napisz do nas mimo to :) Jeśli nie posiadasz kodu PUK, podaj nam takie informacje, jak:
- posiadany plan taryfowy,
- jak długo numer jest aktywny w naszej sieci,
- kiedy i jakim nominałem doładowałeś konto główne swojego numeru,
- kiedy dokonałeś wykupienia pakietów, o których mowa w Twoim pierwszym wpisie.

@babeo, wówczas prosimy o kontakt poprzez wiadomość e-mail na adres [email protected]

Post:17 paź 2013, 16:49
autor: Duskhorizon
To sporo informacji. Nie za bardzo pamiętam dokładnych dat ale postaram się napisać wszystko co pamiętam :)

Post:21 paź 2013, 10:51
autor: babeo
Orange Ekspert pisze:@babeo, wówczas prosimy o kontakt poprzez wiadomość e-mail na adres [email protected]
48h i brak odpowiedzi. Na co komu taki kontakt? A problem dalej występuję.

Dodano:

Co za kompetencja tych doradców z FB:
(...)możliwość sprawdzenia Pakiet internetowego wakacyjnego 6 GB przez smsa o treści SALDO na numer 260 została wycofana, ale pakiet ten można sprawdzić przez stronę orange on-line w zakładce „stan konta i pakietów”.

Mam nadzieję, że przekazane informacje będą pomocne.
<ściana>