Strona 1 z 1

kurzasta reklama/promocja simplusa

Post:15 cze 2006, 23:24
autor: kurek
Co myślicie...? Czy ona ma rację bytu?:) Zastanawia mnie jaki biznes mają operatorzy w tym, że dają takie promocje do których muszą dopłacać? Przecież ewidentnie do tej muszą a abonentów i tak nie przybędzie bo wiele osób będzie sima kupować głównie po to aby wygadać te 180min za piec zeta...

Post:16 cze 2006, 10:33
autor: pvd
ogolnie plus stawia ostatnio na reklamy "bezsensowne" :)

Re: kurzasta reklama/promocja simplusa

Post:16 cze 2006, 11:55
autor: D@rio
kurek pisze:Co myślicie...? Czy ona ma rację bytu?:) Zastanawia mnie jaki biznes mają operatorzy w tym, że dają takie promocje do których muszą dopłacać? Przecież ewidentnie do tej muszą a abonentów i tak nie przybędzie bo wiele osób będzie sima kupować głównie po to aby wygadać te 180min za piec zeta...
Nie, zle rozumujesz. Jesli tak by bylo to by bylo za darmo te 5zł. A tak trzeba kupić starter, zaaktywować usługę itp. itd. To trochę nie tak. Natomiast, na tej promocji operator nic nie traci i nic do Niej nie dokłada. Ponieważ, wszystko osbywa się w sieci własnej a jak dobrze pamiętam koszt minuty operatora w sieci własnej to koszt rzedu 1 - 2 gr. A więc...poprostu promocja :) ...gorsze wydanie "Darmowych Rozmow i SMSow za zasilenia"...

Post:16 cze 2006, 18:59
autor: jahu
Dario - skoro in kosztuje w sieci 1-2 grosze (w tej promocji wychodzi jakies 2,77gr za min czyli i tak na tym nie straca) to czemu nei staraja sie normalnie obnizyc cen? boja sie spadku przychodow? Mnie sie wydaje ze ludzie poprostu zaczna wiecej paplac...

Post:17 cze 2006, 21:11
autor: D@rio
jahu pisze:Dario - skoro in kosztuje w sieci 1-2 grosze (w tej promocji wychodzi jakies 2,77gr za min czyli i tak na tym nie straca) to czemu nei staraja sie normalnie obnizyc cen? boja sie spadku przychodow? Mnie sie wydaje ze ludzie poprostu zaczna wiecej paplac...
Bo utrzymanie sieci, pracownikow tez kosztuje...no i oczywiscie reklama. Nie moga swiadczyc uslugi ponizej kosztow. Cos musza na tym zarobic. A to, ze staraja sie organizowac jakies promocje w sieci wlasnej to jest to ich tylko dobra wola. Rownie dobrze mogliby zniesc wszystko operatorzy tanie SMSy i rozmowy i taryfikowac wg. normalnej stawki...ale na szczescie jakas konkunrencja jeszcze miedzy innymi istnieje. Pozatym, w polaczenia krajowych jest cos takiego jak interconnect i to on wyznacza max. prog obnizek cen zarowno stalych jak i tych oferowanych czasowo, w promocji. Dlatego uwazam ze akurat niektore dzialania marketingowe sa trafione. Napedzaja rynek i daja jakichs tam spadek cen dla konsumenta/abonenta. Druga strona to sa jeszcze mozliwosci techniczne danego operatora. Ale to juz jest temat rzeka ;) ...

Post:11 lip 2006, 10:46
autor: iSiO
A ja sie dowiedziałem z innej strony że niewykorzystane minuty z tego pakietu sie sumuja a nie tak jak pisze w regulaminie, przepadaja.

Post:11 lip 2006, 14:56
autor: gm
iSiO pisze:A ja sie dowiedziałem z innej strony że niewykorzystane minuty z tego pakietu sie sumuja a nie tak jak pisze w regulaminie, przepadaja.
...a na niektórych kartach mażna akywować dwa pakiety rónolegle a nie dopiero po wykorzystaniu jendego.

Post:11 lip 2006, 15:11
autor: D@rio
gm pisze:
iSiO pisze:A ja sie dowiedziałem z innej strony że niewykorzystane minuty z tego pakietu sie sumuja a nie tak jak pisze w regulaminie, przepadaja.
...a na niektórych kartach mażna akywować dwa pakiety rónolegle a nie dopiero po wykorzystaniu jendego.
Naprawdę? Ale jaja, heh. To tak jak u mnie z tym pakietem MMS :/ innym się odnawia a mi nie :?

Post:11 lip 2006, 15:20
autor: gm
Coś ten lider technologiczny coraz częściej nawala. Szkoda, że "załatali jedną dziurę" i nie można dodawać bardzo tanich pakietów gprs, np. 10MB za 2pln lub 50MB za 6 pln.

Post:11 lip 2006, 16:13
autor: D@rio
gm pisze:Coś ten lider technologiczny coraz częściej nawala. Szkoda, że "załatali jedną dziurę" i nie można dodawać bardzo tanich pakietów gprs, np. 10MB za 2pln lub 50MB za 6 pln.
taa, lider technologiczny. Czytałeś artykuł na stronie głównej? Jak to jest taki lider to faktycznie, ja dziękuję. Wiesz, lepiej mieć miej usług ale trzymać poziom niż mieć wszystkie na średnim poziomie. Teraz tylko czekać na kolejną awarię platformy pre-paid ;) Ja akurat myślę że od masy zaawansowanych technicznie usług jest ważniejsze obsługa, podejscie do klienta i lojalność.

Swoją drogą zastanawiają mnie te promocje VOBISu. Tam Vobis sprzedaje telefony dla Plusa z nowymi aktywacjami, tylko dla firm (w taryfach BiznesKlasa tylko i wyłącznie). Mają oni tam takie cacka jak E70, N80, N92, 6280 itp. itd. Ciekawe kto im daje te telefony...jak nie Polkomtel. Czyżby tu występowała zasada (umowa) dziwnego pierwszeństwa? ;)
...dla przykładu podam że 6280 w BK100 kosztuje 486zł., w BK200 242zł.
...E70 w BK200 486zł.

Post:14 lip 2006, 14:53
autor: prym
jakoś mi umknęła ta dyskusja, w wyszukiwarce nie patrzyłem dokładnie, więc sorki za mnożenie tego samego topiku.

No właśnie ja cały czas się zastanawiam nad skutecznością kurzego absurdu :) Ale wczoraj w sklepie w kasie pani mówi "Napój gratis" i wszyscy polewka na to, więc zasięg jest :)

I wracam więc raz jeszcze do strony www.syndromkury.pl - cała masa zupełnie niezwiązanych z telefonią i promocją rzeczy - opłaca się waszym zdaniem do budowania wizerunku marki czy promocji czy się nie opłaca?

Swoją drogą strasznie mi się podoba, że reklamy są coraz mniej dosłowne. Może to zasługa Mumio, może Heyah, nie wiem. W tej chwili najgorzej na mnie działają takie ogólne o ludziach rozmawiających, cieszących się, biegających po łące a najbardziej albo całkowicie absurfdalne albo takie o samej ofercie cenowej.