Strona 1 z 7

[NJU MOBILE] Przejście z Orange do Nju Mobile

Post:29 kwie 2013, 21:17
autor: MxO
Witam. Dzisiaj przeszedłem z Orange do Nju (poprzez sms'a) i nazwa operatora (wyświetlana w telefonie) to dalej Orange. Zostanie ona zmieniona na Nju Mobile? Napisałem już do support Nju Mobile i czekam na odpowiedź. Chce się też was zapytać :)

Post:29 kwie 2013, 21:29
autor: Edmund
MxO, to jest kwestia informacji zapisanej na SIM - nazwy operatora. Operator może Ci zdalnie zmienić taki napis. Idea gdy zmieniała się na Orange nie zmieniła nazwy operatora na SIM - mogę to potwierdzić z autopsji, gdyż mam kartę z 2002 roku, która praktycznie non-stop jest zalogowana do sieci, a napis "MILEGO DNIA" nie zmienił się na niej od samego początku. Tak więc nie sądzę by tym razem było podobnie.

Post:29 kwie 2013, 21:42
autor: MxO
Czyli nazwa mi się zmieni? :D

Post:29 kwie 2013, 22:10
autor: Edmund
MxO, właśnie zasugerowałem przeciwny scenariusz - że nazwa się raczej nie zmieni.

Post:29 kwie 2013, 22:24
autor: Phoenix_eu
Ja również jestem na etapie 'przeniesienia' numeru z orange do nju.
Ale jak to bywam z tym, przynajmniej w moim przypadku, operatorem, mam same problemy.
25 kwietnia złożyłem poprzez stronę zlecenie na przeniesienie numeru z Orange ONE na abonament nju.
od tego czasu status się nie zmienił w zamówieniu - twa ręczna weryfikacja danych.
Dzwoniłem do BOK oraz do sklepu internetowego ale jedynie odsyłali mnie z bok do sklepu, ze sklepu do bok - tłumaczą się brakiem wglądu w zamówienie.

W końcu dostałem maila dla przenoszących numer i tam napisałem.
Widzę że mają ogromną ilość zapytań, ciekawe czy faktycznie miesiąc będę czekał na odpowiedź...
Pierwszy mail z 26 jak i z 29 (rano) został nadal bez odpowiedzi.
To ja pytam się, jak tu można dostać jakąś informację?
Widzę, że inni mają więcej szczęścia... ja już totalnie zraziłem się do orange - indywidualny jak i biznesowy abonament.
Niech mi tylko przeniosą przed majówką, a później przeniosę dalej do innego operatora...
Ja już Orange mówię stanowcze NIE!

Post:30 kwie 2013, 00:08
autor: Filip
Ja na drugi dzień po aktywacji karty Orange i wysłaniu sms'a na przejście do NJU, dostałem wiadomość o treści "Witaj w nju mobile! Wyłącz i włącz telefon a otrzymasz nasze logo". I teraz zamiast Orange jest wyświetlane nju.
Z tym że to starter kupiony teraz, karta SIM jakaś nowa bo nawet już miała możliwość wyłamania do microSIM.

Post:30 kwie 2013, 09:32
autor: Niezgodna7
MxO.
Ile ta Twoja karta ma lat? Z rok, dwa?
No to będzie się wyświetlać nju zamiast Orange.
Jak przyjdzie sms, to wyłączysz fon.

Post:30 kwie 2013, 09:40
autor: Emsi
Ja miałem tą najnowszą kartę Orange (z możliwością wyłamania MicroSIM). Na wyświetlaczu cały czas Orange POP, ale to mi akurat nie przeszkadza. Czekałem na jakieś info, że już jestem w Nju, jednak nie raczyli poinformować mnie, że już jestem w nowej sieci. Dowiedziałem się o tym przypadkowo, gdy chciałem sprawdzić stan konta kodem USSD.

Post:30 kwie 2013, 10:41
autor: AERO2 USER
Phoenix_eu przypadkiem nie trzeba było zrobić migracji z Orange ONE do NJU z rachunkiem. Na stronie w zamówienie jest co prawda opcja "chcę zmienić ofertę z nju na kartę na nju z rachunkiem" ale zgodnie z regulaminem procedura jest identyczna jak przy migracji z Orange na kartę. Ktoś migrował z powodzeniem ? Regulamin http://www.njumobile.pl/b/articles/regu ... unkiem.pdf

Post:30 kwie 2013, 11:57
autor: Niezgodna7
Ja tylko migrowałem z karty, ONE.
Po przejściu czekałem jakieś 4 h i dostałem esa Witaj w nju - stawki.
A ponad 20 h, i dostałem esa z tym logo nju po restarcie fonu.
PS.
To migracja z karty na kartę, panie Aero
:-)

Post:30 kwie 2013, 19:53
autor: AERO2 USER
To była migracja do NJU z rachunkiem ?

Post:30 kwie 2013, 22:53
autor: MxO
Właśnie dostałem takiego sms'a jak Filip :) Odpisali mi również z Supportu NJU. Dzięki za odpowiedzi.

Post:30 kwie 2013, 23:17
autor: Phoenix_eu
AERO2 USER pisze:Phoenix_eu przypadkiem nie trzeba było zrobić migracji z Orange ONE do NJU z rachunkiem. Na stronie w zamówienie jest co prawda opcja "chcę zmienić ofertę z nju na kartę na nju z rachunkiem
Tak zrobiłem, wszystko na stronie jest ładnie opisane tak jak i w regulaminie.
Zrobiłem wszystko, tak jak prosili.
Nawet po wpisaniu numeru oraz autoryzacji sms'em dane właściciela numeru zostały uzupełnione - te z bazy Orange.
Przenosiłem numer z Orange POP\ONE na nju z abonamentem/nju buzz.

Dzisiaj ok 14 dostałem informację od automatu o zmianie statusu zamówienia.
Z ręcznej weryfikacji, która trwała 6 dni (łącznie z sobotą i niedzielą), status zmienił się na "przekazane

Status ten oznacza, że rozpoczęliśmy kompletowanie Twojego zamówienia do wysyłki."

Więc jak dla mnie, jest to pewnie 'zawieruszenie' zamówienia lub mnie też tam nie lubią - tak to sobie tłumaczę.
A na dwa maile, które do nich wysłałem, do dnia dzisiaj nie dostałem odpowiedzi...

Post:01 maja 2013, 00:44
autor: Kamel
W regulaminie przeniesienia numeru jest dokładnie napisane, że mają 5 dni roboczych na wysłanie dokumentów.
Na każde pytanie które im zadałem otrzymałem mailowo szybką odpowiedź, pytałem m.in. o zasadę rozliczania pakietów internetowych.

Jeżeli oczekujesz szybkiej odpowiedzi to po prostu wejdź i zadaj to pytanie za pomocą livechatu z konsultantem nju mobile.

Moim zdaniem to cierpliwości i wszystko będzie w porządku. Ja złożyłem wniosek online o przeniesienie 27 kwietnia, dzisiaj otrzymałem informację że przekazali firmie kurierskiej do wysłania. Sprawdzałem status i rzeczywiście dokumenty są już w Warszawie, w DPD.

Post:01 maja 2013, 11:27
autor: Phoenix_eu
Kamel pisze:W regulaminie przeniesienia numeru jest dokładnie napisane, że mają 5 dni roboczych na wysłanie dokumentów.
Na każde pytanie które im zadałem otrzymałem mailowo szybką odpowiedź, pytałem m.in. o zasadę rozliczania pakietów internetowych.

Moim zdaniem to cierpliwości i wszystko będzie w porządku.
Na pewno masz rację, cierpliwość jest dobra na wszystko.
Ale do Orange już mi jej brakuje.
Po zakończeniu umowy abonamentowej dla klientów biznesowych, po prostu dezaktywowali mi numer... a następnie z wielką łachą udało mi się go przywrócić najszybciej na kartę pop. Ale tak czy inaczej bez aktywnej sim byłem przez 3 dni robocze.
I jak tu mówić o cierpliwości?
Żyjemy w XXI w. takie przenoszenia powinny być z dnia na dzień, tym bardziej że mój numer był na kartę.
Ale lekką przesadą jest robienie z klienta idioty.
Co do obecnej sytuacji, to raczej w 5 dniach roboczych, na dostarczenie dokumentów, też nie dadzą rady.
Wszystkim odpisują na maile, to czemu nie mi? Czemu jak pytam o swój numer, o swoje zamówienie, to milczą?
Fatum wisi nade mną, nad moim numerem? A może jestem na czarnej liście w orange, za to że regularnie płacę rachunki i składam reklamację jak robią mnie w konia?
Szkoda gadać i psuć weekendowego nastroju. Nie udało im się przenieść mnie od 25 kwietnia, trudno. Może do końca wakacji dadzą radę...

Miłego weekendu, dobrego grilla i zimnego piwka życzę :)
Phoenix_eu

Post:01 maja 2013, 13:27
autor: Kamel
Phoenix_eu pisze:
Kamel pisze:W regulaminie przeniesienia numeru jest dokładnie napisane, że mają 5 dni roboczych na wysłanie dokumentów.
Na każde pytanie które im zadałem otrzymałem mailowo szybką odpowiedź, pytałem m.in. o zasadę rozliczania pakietów internetowych.

Moim zdaniem to cierpliwości i wszystko będzie w porządku.
Na pewno masz rację, cierpliwość jest dobra na wszystko.
Ale do Orange już mi jej brakuje.
Po zakończeniu umowy abonamentowej dla klientów biznesowych, po prostu dezaktywowali mi numer... a następnie z wielką łachą udało mi się go przywrócić najszybciej na kartę pop. Ale tak czy inaczej bez aktywnej sim byłem przez 3 dni robocze.
I jak tu mówić o cierpliwości?
Żyjemy w XXI w. takie przenoszenia powinny być z dnia na dzień, tym bardziej że mój numer był na kartę.
Ale lekką przesadą jest robienie z klienta idioty.
Co do obecnej sytuacji, to raczej w 5 dniach roboczych, na dostarczenie dokumentów, też nie dadzą rady.
Wszystkim odpisują na maile, to czemu nie mi? Czemu jak pytam o swój numer, o swoje zamówienie, to milczą?
Fatum wisi nade mną, nad moim numerem? A może jestem na czarnej liście w orange, za to że regularnie płacę rachunki i składam reklamację jak robią mnie w konia?
Szkoda gadać i psuć weekendowego nastroju. Nie udało im się przenieść mnie od 25 kwietnia, trudno. Może do końca wakacji dadzą radę...

Miłego weekendu, dobrego grilla i zimnego piwka życzę :)
Phoenix_eu
Domyślam się że jesteś zdenerwowany i wcale Ci się nie dziwię, bo sam miałem takie nerwy względem sieci Plus. U mnie gdzie mieszkam zasięg jest tragiczny, jakość rozmów fatalna, czasami w firmie nie możemy rozmawiać. Pisaliśmy dużo reklamacji, niestety na nic to się zdało.

Teraz wyluzowałem na to, bo zdałem sobie sprawę że w obojętnie jakiej sieci będziesz to zawsze będą jakieś problemy - czy to z zasięgiem, czy z reklamacjami, czy z czymś innym.
W mojej okolicy 5 lat temu miała problemy z zasięgiem jeszcze Era (T-Mobile).

Aktualnie przenoszę numer do nju.mobile bo potrzebowałem takiej oferty bez limitowej, która jest jak najbardziej elastyczna, aby być niezależnym. Telefon kupuję poza siecią, bo tak naprawdę jest to bardziej opłacalne i mogę wybrać telefon taki jaki chcę :-)

Na pewno masz datę przeniesienia numeru na 10.05.2013 ?

Na pewno po weekendzie majowym dostaniesz wszystkie dokumenty, podpiszesz i w nocy z 9 maja na 10 maja już będziemy w nju.mobile :-)

Post:03 maja 2013, 14:30
autor: antistar
Cześć,

specjalnie zalogowałem się na tym forum, aby opisać moją sytuację z przeniesieniem numeru z ORANGE POP do oferty NJU MOBILE z rachunkiem. Właściwie to sytuację Mojej Kobiety (sam jestem w T-Mobile), ale to ja byłem inicjatorem i wykonawcą całego przedsięwzięcia...

Otóż 28 kwietnia (niedziela) wypełniliśmy odpowiednie formularze na stronie nju mobile. Już dwa dni później - 30 kwietnia - została do nas nadana przesyłka kurierska DPD z umową nju mobile, która dotarła 2 maja. Jak widać ekspresowo, bez jakichkolwiek problemów...

Dokładnie przeczytaliśmy regulamin przeniesienia numeru jak również wszelkie informacje na stronie nju mobile dotyczące tego procesu ponieważ na koncie ORANGE POP było jeszcze ponad 40 zł do wykorzystania na rozmowy/smsy. Oczywiście zdawaliśmy sobie sprawę z tego, iż środki przepadają po przeniesieniu numeru ale sądziliśmy, że będziemy mieli czas na ich wykorzystanie, co zresztą potwierdza strona operatora:

http://www.njumobile.pl/obsluga/formaln ... nju-mobile

Cytat: "weryfikacja wniosku trwa do 3 dni roboczych. Otrzymasz informację SMS-em z datą przeniesienia numeru lub z powodem odmowy wskazanym przez Twojego dotychczasowego operatora."

Wracając do głównego wątku - 2 maja o godz. 13:00 kurier przyjechał z umową, która została podpisana przez Abonentkę. Godzinę później skontaktowałem się telefonicznie z BOK nju mobile w dwóch sprawach - czy powinniśmy otrzymać nową kartę SIM (okazuje się, że przy przeniesieniu nr z ORANGE procedura tego nie przewiduje) i czy zostaniemy powiadomieni odpowiednio wcześniej o tym, że nr zostanie przeniesiony do nju mobile ponieważ chcielibyśmy wykorzystać środki dostępne na koncie ORANGE POP (odpowiedź była twierdząca).

Tymczasem 6h później nagle dostaliśmy SMSa, że numer JEST JUŻ w nju mobile... Bez jakichkolwiek wcześniejszych powiadomień. Nadmienię dodatkowo, iż podpisana umowa (w oryginale) nie dotarła przecież jeszcze z powrotem do centrali nju mobile w Warszawie, chyba że kurier specjalnie zawiózł ją w ciągu 6h pokonując dystans 400 km...

Nawet nie wiecie jak bardzo się "ucieszyliśmy"...! Około 44 zł z konta ORANGE POP przepadły, nawet nie mieliśmy szans, aby je wykorzystać! Konsultantka nju mobile łaskawie przyjęła reklamację chociaż była całkowicie niedoinformowana, twierdząc np. że nie ma zapisu w regulaminie o tym, iż przyszły Abonent wcześniej otrzymuje powiadomienie o terminie przeniesienia numeru.

Zobaczymy jak reklamacja zostanie rozpatrzona - nie wyobrażam sobie, aby odpowiedź z ich strony była negatywna, przecież operatorem zarówno ORANGE POP jak i NJU MOBILE jest ta sama firma dlatego mam nadzieję, iż nie będzie problemu ze zwrotem. Oby...

Pozdrawiam.

Post:03 maja 2013, 18:32
autor: tycior
Gdyby to zależało ode mnie to nie uznałbym reklamacji.
Nie wiem do kogo Ty masz pretensje. Wyraźnie na stronie NJU pisze o przepadaniu środków z konta a to ,że ich nie wykorzystałeś to tylko Twój błąd i nikogo to nie powinno obchodzić. Boli ,ale to prawda.

Post:03 maja 2013, 18:33
autor: KA
Niestety tak, wyraźnie zgodne z regulaminem.

Post:03 maja 2013, 19:22
autor: Blank
antistar, właściwymi punktami regulaminu dla wskazanej sprawy są punkty od 2 wzwyż. Punkty 1.x odnoszą się do przeniesienia z oferty abonamentowej/mix Orange do nju z rachunkiem.

W wybranym regulaminie nie było nigdzie zapisane, iż otrzymasz SMSa o dacie przystąpienia do sieci, gdyż w wypadku ofert na karte nie ma okresu wypowiedzenia.
Jeżeli jednak zostałeś - tak jak twierdzisz, wprowadzony w błąd przez konsultantów, należy złożyć reklamację, w której stwierdzisz, iż zostałeś wprowadzony w błąd.
Staraj się pisać reklamację w sposób jak najmniej skomplikowany. Konsultanci Orange nie grzeszą inteligencją.