Cześć,
specjalnie zalogowałem się na tym forum, aby opisać moją sytuację z przeniesieniem numeru z ORANGE POP do oferty NJU MOBILE z rachunkiem. Właściwie to sytuację Mojej Kobiety (sam jestem w T-Mobile), ale to ja byłem inicjatorem i wykonawcą całego przedsięwzięcia...
Otóż 28 kwietnia (niedziela) wypełniliśmy odpowiednie formularze na stronie nju mobile. Już dwa dni później - 30 kwietnia - została do nas nadana przesyłka kurierska DPD z umową nju mobile, która dotarła 2 maja. Jak widać ekspresowo, bez jakichkolwiek problemów...
Dokładnie przeczytaliśmy regulamin przeniesienia numeru jak również wszelkie informacje na stronie nju mobile dotyczące tego procesu ponieważ na koncie ORANGE POP było jeszcze ponad 40 zł do wykorzystania na rozmowy/smsy. Oczywiście zdawaliśmy sobie sprawę z tego, iż środki przepadają po przeniesieniu numeru ale sądziliśmy, że będziemy mieli czas na ich wykorzystanie, co zresztą potwierdza strona operatora:
http://www.njumobile.pl/obsluga/formaln ... nju-mobile
Cytat: "weryfikacja wniosku trwa do 3 dni roboczych. Otrzymasz informację SMS-em z datą przeniesienia numeru lub z powodem odmowy wskazanym przez Twojego dotychczasowego operatora."
Wracając do głównego wątku - 2 maja o godz. 13:00 kurier przyjechał z umową, która została podpisana przez Abonentkę. Godzinę później skontaktowałem się telefonicznie z BOK nju mobile w dwóch sprawach - czy powinniśmy otrzymać nową kartę SIM (okazuje się, że przy przeniesieniu nr z ORANGE procedura tego nie przewiduje) i czy zostaniemy powiadomieni odpowiednio wcześniej o tym, że nr zostanie przeniesiony do nju mobile ponieważ chcielibyśmy wykorzystać środki dostępne na koncie ORANGE POP (odpowiedź była twierdząca).
Tymczasem 6h później nagle dostaliśmy SMSa, że numer JEST JUŻ w nju mobile... Bez jakichkolwiek wcześniejszych powiadomień. Nadmienię dodatkowo, iż podpisana umowa (w oryginale) nie dotarła przecież jeszcze z powrotem do centrali nju mobile w Warszawie, chyba że kurier specjalnie zawiózł ją w ciągu 6h pokonując dystans 400 km...
Nawet nie wiecie jak bardzo się "ucieszyliśmy"...! Około 44 zł z konta ORANGE POP przepadły, nawet nie mieliśmy szans, aby je wykorzystać! Konsultantka nju mobile łaskawie przyjęła reklamację chociaż była całkowicie niedoinformowana, twierdząc np. że nie ma zapisu w regulaminie o tym, iż przyszły Abonent wcześniej otrzymuje powiadomienie o terminie przeniesienia numeru.
Zobaczymy jak reklamacja zostanie rozpatrzona - nie wyobrażam sobie, aby odpowiedź z ich strony była negatywna, przecież operatorem zarówno ORANGE POP jak i NJU MOBILE jest ta sama firma dlatego mam nadzieję, iż nie będzie problemu ze zwrotem. Oby...
Pozdrawiam.