Strona 4 z 192

Post:15 gru 2006, 08:50
autor: Vieslav
A wie ktoś może ile trwa takie przeniesienie (dokładnie z tak-taka do popa)?

Post:15 gru 2006, 16:17
autor: D@rio
ok. 7 - 14 dni.

Post:16 sty 2007, 22:53
autor: kubik
to może i ja dorzucę coś od siebie. jestem świeżo po przeniesieniu mojego srebrnego numeru z heyah do simplusa. całość trwała regulaminowo tydzień, tzn. w 7. dniu heyah zwolniła numer, 30 minut ciszy (brak zasięgu tu i tu) i pojawił się Plus GSM. 12.20 jakie zapłaciłem za kartę sim (specjalne 'Simplus/Mix Plus MNP') pojawiło się na koncie i do tego od pierwszego dnia leci bonus (sms/min/sms etc).

oczywiście w dniu złożenia wniosku i potwierdzeniu go przez heyah, zostało pobrane 50 zł - ale dzięki promocji x2 jestem 10 (20) zł do przodu ;) (dwa zasilenia po 20 zł => 60zł)

dzięki przenisieniu przynajmniej odpada stres pilnowania zasilenia, bo jak się raz przekonałem heyah usuwa numer bez dwóch zdań :/

Post:29 sty 2007, 20:39
autor: plusteczek
Posiadam telefon ofercie prepaid w plusie.
Czy można przenosić numer plusa do oferty Orange,a nastepnie do ery i pożniej znów do
Orange czy plus?
Na czym polega procedura jak mam numer plusa w orange i chce przenieś do Ery.

Post:29 sty 2007, 20:44
autor: D@rio
plusteczek pisze:Czy można przenosić numer plusa do oferty Orange,a nastepnie do ery i pożniej znów do
Orange czy plus?
można, tylko czy...warto? Nie szkoda Ci pieniędzy?
plusteczek pisze:Na czym polega procedura jak mam numer plusa w orange i chce przenieś do Ery.
Będzie taka sama jak przenosiłeś z Plusa do Orange.
a więc...na weryfikacji danych osobowych klienta no i następnie zarejestrowaniu sprawy w systemie MNP, pobraniu opłaty i finalnym przeniesieniu numeru - w skrócie mówiąc.

problem

Post:11 lut 2007, 10:58
autor: maczo100
A ja mam problem z przeniesieniem numeru z heyah do plusa. Trwa to około 2 tygodni :shock: plus ma ciagle problemy z systemem ciagle sie zawiesza ludzie w plusie sa niekompetentni :oops: ciagle cos zmieniaja załatwiam to w salonie firmowym plusa pani z obsługi sama sie dziwi :? :smt010 co ten plus wyprawia. Własnie niedawno heyah wyłaczył mi karte i co teraz. Nie polecam plusa to nie operator to lipa. :smt011

Post:11 lut 2007, 11:22
autor: Irek
Możesz po kolei opisać dosyć dokładnie jak wyglądało przeniesienie?

Post:11 lut 2007, 11:47
autor: maczo100
tak zgłosiłem sie do plusa salon firmowy o przeniesienie numeru z heyah do plusa, karte heyah zarejstrowałem na firme ,w plusie chce ten numer miec na firme na abonament .Dokumenty dałem wszystkie i czekamy po paru dniach pani w salonie mowi sa problemy z systemem w plusie czekac , potem sprawdza ktos wycofał wniosek [obłend]'dzwoni do nich co jest grane ktos sie pomylił i ponownie czekamy ...heyah wyłącza mi karte [sprawdziłem w heyah zwolnili moj numer dla plusa].w plusie znowu nowy wniosek bo problemy plusa i co czekamy pani z salonu sprawdza w kompie ciagle czekac na aktywacje karty z numerem ..A ja trace na tym kase bo numer miałem na ulotkach ... help gdzie interweniowac TV PRASA ???

[ Dodano: 2007-02-11, 21:56 ]
Dlatego nie polecam sieci plus gsm ...

[ Dodano: 2007-02-12, 15:09 ]
Własnie dostałem odpowiedz z plusa problemy cała procedura musi sie odbyc od nowa .PLUS TO LIPA

Post:24 mar 2007, 14:57
autor: gm
Jestem w trakcie przenoszenia numeru SIMPLUSA do PLAY. Troche dziwnie Plus postapil. O godz. 08:00 dostalem sma z informacja o rozpoczeciu procedury przeniesienia numeru. O 09:00 ta z mozliwoscia wycofania sie i oferta 50% a o 09:19, ze procedura zokonczona. Na koncie mam 50 pln mniej. Teraz mam dwa pytania. jezeli wycofam sie to czy dostane zwrot 50 pln a drugie pytanie to niby kiedy mialem podjac decyzje o wycofaniu, niby w 19 minut? Nie bylo mnie nawet wtedy w domu i nie widzialem tych smsow :-)

Post:24 mar 2007, 16:00
autor: D@rio
gm pisze:Na koncie mam 50 pln mniej. Teraz mam dwa pytania. jezeli wycofam sie to czy dostane zwrot 50 pln
nie.
gm pisze:a drugie pytanie to niby kiedy mialem podjac decyzje o wycofaniu, niby w 19 minut? Nie bylo mnie nawet wtedy w domu i nie widzialem tych smsow
miałeś 19 magicznych minut ;)

P.S
Ale faktycznie, pośpieszyli się...

Post:24 mar 2007, 16:03
autor: gm
Powiem szczerze, ze nawet nie myślałem o wycofaniu się, ale skoro pobrali 50 pln to całkowicie nie opłacałoby się decydować na powrót. Chciałem zatrzymać ten numer, ponieważ mam prefiks 601 a równocześnie chciałem przetestować PLAY na kartę.

Post:25 mar 2007, 09:15
autor: krzykos
gm pisze:Powiem szczerze, ze nawet nie myślałem o wycofaniu się, ale skoro pobrali 50 pln to całkowicie nie opłacałoby się decydować na powrót. Chciałem zatrzymać ten numer, ponieważ mam prefiks 601 a równocześnie chciałem przetestować PLAY na kartę.
Przetestować "Play" na kartę?? to chyba bardziej opłaca się zakupić starter Play-a, niż przenosić swój numer.....; chociaż i tak sieć PLAY korzysta z infrastruktury sieci PLUS-a, więc jeśli chodzi o zasięg to jest to prawie to samo - trochę inaczej jest z opłatami ( patrz cennik) i możliwościami jeśli chodzi o konkretne usługi, bo w Play-u nie wszystko jeszcze działa..

Post:25 mar 2007, 11:53
autor: gm
Kupowanie kolejnego numeru w PLAY może i wyszłoby taniej (tzn. tylko o 50 pln) a w SIMPLUSie mijał już okres ważności konta i gdybym chciał utrzymać numer też musiałbym go zasilić.

Post:18 kwie 2007, 18:31
autor: hubertd
czy jezeli teraz doladuje konto w heyah za 50zl i przeniose nr do tt to kasa mi zostanie i czy mozliwe byloby dostanie od ery 100 erajednostek ?? i czy w przypadku doladowania w heyah odrazu dostaje te 200 minut czy trzeba jakos to aktywowac ?? wolalbym dostac 100 erajednostek juz w tt niz w 200 minut do heyah w heyah.
mam nadzieje ze ktos mnie zrozumie :)
pozdrawiam

Post:18 kwie 2007, 18:34
autor: przemek910
hubertd pisze:czy jezeli teraz doladuje konto w heyah za 50zl i przeniose nr do tt
Ciekawe jak chcesz to uczynić?