DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 191 z 193
  • 1
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193
 #1088438  autor: babciagienia1p
 20 sty 2020, 10:57
Mam 100% pewności, że T-Mobile, samo sobie, utrudnia pozyskiwanie klientów z przenosin. Powodem jest nieprawidłowa baza danych. Dzisiaj dwie próby przeniesienia numeru z Lajta (operator w/g UKE to Telestrada S.A.) Nauczona doświadczeniem pilnowałam, żeby we wniosku była Telestrada S.A. W dwóch salonach jak w scence telekomunikacyjnej z Misia - Londyn, Londyn? Nie ma takiego miasta. Jest Lądek-Zdrój.

Otóż system T-Mobile ma na sztywno zapisane numery Telestrady S.A. jako Polkomtel Sp. z o.o. i w żaden sposób pracownik salonu nie może tego zmienić. Potencjalny wniosek jest wysyłany do Polkomtela. Stamtąd wraca odpowiedź, że numer jest nieaktywny. Dlatego, wprost, nie da się przenieść z Lajta do T-Mobile. Trzeba robić to na okrągło za pośrednictwem innego operatora.
Ostatnio zmieniony 20 sty 2020, 16:45 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1088452  autor: Dorotea
 20 sty 2020, 14:12
babciagienia1p pisze:
20 sty 2020, 10:57
Mam 100% pewności, że T-Mobile, samo sobie, utrudnia pozyskiwanie klientów z przenosin. Powodem jest nieprawidłowa baza danych. Dzisiaj dwie próby przeniesienia numeru z Lajta (operator w/g UKE to Telestrada S.A.) Nauczona doświadczeniem pilnowałam, żeby we wniosku była Telestrada S.A. W dwóch salonach jak w scence telekomunikacyjnej z Misia - Londyn, Londyn? Nie ma takiego miasta. Jest Lądek-Zdrój.
Niezłe :)
 #1088454  autor: Remington
 20 sty 2020, 14:32
Czyż nie mówiłem? TM odpisało mi tak rok temu:

Szanowny Panie

W odpowiedzi na korespondencję informuję, że zapoznałam się z opisaną kwestią.

Potwierdzam, że wniosek o przeniesienie Pana numeru telefonu ... zarejestrowany został w naszych systemach jako należące do sieci Plus. Proces anulował system.

Mając na uwadze przesłane zgłoszenie zaktualizowałam informacje dotyczące Pana numeru w naszych systemach. Tym samym będzie już identyfikowany jako należący do sieci Telestrada S.A.

W celu przeniesienie numerów ... uprzejmie proszę o ponowne rozpoczęcie procesu w naszym punkcie sprzedaży.

Ufam, że powyższe informacje okażą się pomocne.


Drugi raz nie próbowałem. Ale jeśli nie kłamią, to powinno się dać o ile wcześniej załatwi się właściwe przypisanie numeru w ich systemie.
 #1088461  autor: babciagienia1p
 20 sty 2020, 15:16
Remington pisze:
20 sty 2020, 14:32
Czyż nie mówiłem?

Drugi raz nie próbowałem. Ale jeśli nie kłamią, to powinno się dać o ile wcześniej załatwi się właściwe przypisanie numeru w ich systemie.

Oczywiście, to Ty mnie naprowadziłeś na trop, ale myślałam, że w salonie mogą to zmienić ręcznie. Jak się okazuje nie mogą... Nie zamierzam już rozpoczynać biurokratycznej procedury. Nie korzystają z bazy UKE tylko z czegoś innego. Ponad miesiąc temu dwukrotnie rozmawiałam z działem przenosin w T-Mobile. Nie wpadli na to.
24bis24 pisze:
20 sty 2020, 14:35
Zawsze aktualne: https://www.youtube.com/watch?v=2zJFhdZ6Ox4

Bardziej adekwatna jest ta scenka https://youtu.be/3Qi3tT2Xulk
 #1088462  autor: Remington
 20 sty 2020, 15:23
babciagienia1p pisze:
20 sty 2020, 15:16
Nie korzystają z bazy UKE tylko z czegoś innego. Ponad miesiąc temu dwukrotnie rozmawiałam z działem przenosin w T-Mobile. Nie wpadli na to.

Moim zdaniem, głupotą jest, że w ogóle korzystają. Chyba u każdego innego operatora składając wniosek wskazuje się operatora i w razie pomyłki klient jest sam sobie winny.
 #1088599  autor: babciagienia1p
 22 sty 2020, 20:51
@Remington
Zmotywowałeś mnie do jeszcze jednego podejścia. Podobno zmienili, po e-mailowym zgłoszeniu do BOA, przypisanie konkretnego numeru na Telestradę. Sprawdzę jutro lub pojutrze. Dostałam e-mail zwrotny, o zmianie przypisania operatora, podpisany przez cały zarząd. Jeden prezes, sześcioro członków.
Swoją drogą mogliby zmienić wszystkie numery Lajta. Wykaz UKE jest aktualizowany codziennie w godzinach nocnych. Przed otwarciem punktów obsługi mógłby pojawiać się w ich systemie.
 #1088647  autor: babciagienia1p
 23 sty 2020, 16:41
@Remington, wybacz, że piszę pod sobą, ale nie mogłam już wyedytować poprzedniego posta. Ciąg dalszy historii porażki - moja odpowiedź do T-Mobile:
Szanowni Państwo,
bardzo dziękuję za pozytywne podejście do mojego problemu. Zgodnie z Państwa sugestią, wybrałam się do najbliższej placówki T-Mobile. Niestety, podczas próby wygenerowania wniosku o przeniesienie, okazało się że nadal numer jest nieprawidłowo przypisany do operatora Plus - Polkomtel Sp. z o.o. zamiast Telestrada S.A. Już sama nie wiem co o tym sądzić? Być może wczoraj Państwo zmienili przypisanie, a po nocnym przetworzeniu danych numer znowu, jakimś cudem, wrócił do Polkomtela?
Dla ułatwienia zdiagnozowania problemu wysyłam Państwu link do bazy danych UKE, w której można sprawdzić aktualne przypisanie numeru do operatora-dostawcy usług i porównać z bazą T-Mobile (baza UKE jest modyfikowana jeden raz na dobę - w nocy):
https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug/
Serdecznie pozdrawiam


Zaczyna mnie to bawić do tego stopnia, że jestem skłonna wysłać starego, żeby pojechał do Bydgoszczy... (Co mi zrobisz jak mnie złapiesz?) Niestety nie wklejam linku, bo chyba są jakieś roszczenia co do praw autorskich.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2020, 17:06 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1089112  autor: mediolan
 30 sty 2020, 12:20
@jbe - aż dziw, u mnie pani w pierwszym salonie miała i to franszyzowym (choć w galerii) oni się teraz chwalą że mają największy przyrost klientów - wielkie plakaty w salonach...ale ponoć przez nadajniki wypowiedzenie umowy play-owi
 #1089246  autor: babciagienia1p
 01 lut 2020, 09:51
Yes, yes, yes! Koniec brazylijskiej telenoweli z przenoszeniem numeru do T-Mobile. W końcu udało się, ale było ... filmowo. W salonie znowu scenka Jest Ląd, Lądek, Lądek-Zdrój, ale nie ma takiego miasta Londyn. Pokazywałam e-mail z BOA o zmianie operatora, w systemie T-Mobile, z Polkomtela na Telestradę S.A. i kopię do tegoż salonu. W końcu udało się. Oczywiście nie obyło się bez przekonywania do abonamentu. Po co pani przenosi na kartę. Dobierzemy jakiś fajny abonamencik. Ustawimy polecenie zapłaty i będzie się samo pobierało z emeryturki. :)

Czasami zastanawiam się czy nie cierpię na syndrom sztokholmski albo jeszcze gorszy...

---------Edit---------------
@TomLee poniżej - no właśnie mi też facet próbował wciskać taki kit.
Ostatnio zmieniony 01 lut 2020, 10:22 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1089247  autor: TomLee
 01 lut 2020, 10:04
To tak jak ja swego czasu poszedłem przenieść numer do Play na kartę bo był bonus 500 pln/50GB na 5 miesięcy. Oczywiście w salonie facet mi od razu walnął tekst, że mają lepszą ofertę w abonamencie. Tylko się uśmiechnąłem i pomyślałem, co może być lepszego od oferty, gdzie przez co najmniej 5 miesięcy jest wszystko za free. Na szczęście dawno nie bywam w salonach bo jak słyszę co oni tam wciskają ludziom to nóż się w kieszeni otwiera.
 #1089248  autor: Remington
 01 lut 2020, 10:32
babciagienia1p pisze:
01 lut 2020, 09:51
nie ma takiego miasta Londyn

Ona nie znalazła Lądynu!

Ale szacun dla sprzedawcy, że o poleceniu zapłaty powiedział.

Kusi mnie przeniesienie z a2m do TM. Ciekawe tylko jaki operator się im podstawi.
  • Strona 191 z 193
  • 1
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193
  • 1
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193