DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 157 z 165
  • 1
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 165
 #1150235  autor: jamto02
 23 maja 2023, 20:54
Simy z Lyca poleciały do kosza.... W Play też poległem. Dostałem lakoiczny sms że Lyca ma jakiś problem z przeniesieniem i mam to tam wyjaśniać. Nr rejestrowany w Millenium.
 #1152059  autor: MariuszY
 22 cze 2023, 16:25
Moi Drodzy,
Dzisiaj odwiedziłem 2 salony pomarańczowych i w każdym z nich usłyszałem tylko jedną odpowiedź: "Przeniesienie numeru prepaid tylko online". Co ciekawe nie wyglądało to na zwykłe spławianie petenta, bo raz pracownik zaczął wprowadzanie danych, ale finalnie wyjaśnił że potrzebna będzie druga wizyta w salonie, bo "oni tylko wysyłają dokumenty i kiedy przyjdą zwrotne to trzeba je będzie podpisać" :shock: Pierwszy raz w życiu tak miałem, żeby przeniesienia numeru nie dało się zrobić jedną wizytą w salonie :o . Online nie chciałem tego robić, bo nie mam pewności czy przy wizycie kuriera akurat będę w domu. Finalnie wszedłem do konkurencji i od ręki przeniosłem numer do Faktu - inaczej niż jeszcze w ubiegłym roku, teraz nie robią z tym problemu (o ile pracownikowi salonu się chce).
Czy w temacie przenoszenia numeru na kartę do oferty Orange nastąpiły w ostatnich miesiącach jakieś zmiany proceduralne?
 #1152060  autor: babciagienia1p
 22 cze 2023, 16:34
@MariuszY
Jeszcze w lutym była możliwość przeniesienia w salonie Orange. Oczywiście, nie w każdym, bo... nie da się.
Obstawiam, że nic się nie zmieniło, tylko pracownicy na szkoleniach wymienili się doświadczeniami i częściej stosują obstrukcję, a pracownik od drugiej wizyty, świadomie lub nie, wszedł w opcję przeniesienia przez internet.
Kiedyś przemknął tutaj @Expert Orange. Mógłby wypowiedzieć się na ten temat.
--------Edycja_1----------
Sygnałem, że pracownik niechcący wszedł w opcję przeniesienia przez internet bywa oczekiwanie na podanie SMS-a weryfikacyjnego, który przychodzi na przenoszony numer.
W przypadku przenoszenia standardowego, takiego wymogu nie ma. Wystarcza weryfikacja dokumentu.
 #1152065  autor: MariuszY
 22 cze 2023, 17:05
babciagienia1p pisze:
22 cze 2023, 16:34
Sygnałem, że pracownik niechcący wszedł w opcję przeniesienia przez internet bywa oczekiwanie na podanie SMS-a weryfikacyjnego, który przychodzi na przenoszony numer.
W przypadku przenoszenia standardowego, takiego wymogu nie ma. Wystarcza weryfikacja dokumentu.
Do takiego momentu operacja nie doszła, bo info o wymogu kolejnej wizyty otrzymałem zanim cokolwiek do mnie przyszło SMS'em i wtedy sam odpuściłem.
Skoro bywa tu @Orange Ekspert to może faktycznie się wypowie, bo podobno pecunia non olet. Miałem doładować tam konto, uruchomić kilka usług, ale tam gdzie mnie nie chcą, na siłę pchać się nie zamierzam.
---Edycja
Swoją drogą to przyszedł mi w tej sytuacji ciekawy pomysł na darmowe startery Orange. Wystarczy rozpocząć powyższą procedurę w salonie, dostać kartę z numerem tymczasowym, a następnie nie pojawić się na podpisanie papierów z przeniesieniem. Karta pozostanie aktywna, bonusy też. Aż mnie korci to wypróbować :wink:
 #1152066  autor: Karlos20
 22 cze 2023, 17:59
Nie liczcie na "eksperta od Orange" - odeśle Was zdawkowym, jednozdaniowym postem z linkiem do strony głównej Orange.
MariuszY: nie licz na automatyczną aktywację 2 GB z RWK nawet na numerze tymczasowym.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152067  autor: Window
 22 cze 2023, 18:06
To się dobre czasy w OfnK pod względem aktywacji 2 GB z RWK się skończyły. W 2021 roku to odpalał się automatycznie 1 d po wizycie kuriera
 #1152068  autor: pingpong123a
 22 cze 2023, 18:19
Window pisze:
22 cze 2023, 18:06
To się dobre czasy w OfnK pod względem aktywacji 2 GB z RWK się skończyły. W 2021 roku to odpalał się automatycznie 1 d po wizycie kuriera
U mnie przynajmniej nadal się automatycznie odpala, po aktywacji karty.
 #1152085  autor: macqmacq
 22 cze 2023, 20:53
Window pisze:
22 cze 2023, 18:06
To się dobre czasy w OfnK pod względem aktywacji 2 GB z RWK się skończyły. W 2021 roku to odpalał się automatycznie 1 d po wizycie kuriera
Czemu takie stwierdzenie? Ja NIGDY nie aktywowałem numeru tymczasowego, a ten przenoszony zawsze dostawał to, co miał dostać :mrgreen:
Teraz też mam już nowy starter z numerem tymczasowym, ale aktywuję go dopiero w dniu przeniesienia właściwego numeru - w moim wypadku 30.06. Napiszę, co dostałem 8)
 #1152183  autor: Iwona2002
 25 cze 2023, 15:32
Przenosze mamy numer z abonament Tmobile do Play na karte potem do Fakt. Abonament wygasł i przeszedł na czas nieokreslony, na stronie Play aby sprawdzic proces pokazuje błąd, a konsultant mówi ze czekają na zgode operatora. Ile takie przeniesienie może potrwać?
 #1152194  autor: Karlos20
 25 cze 2023, 19:09
Iwona2002: przynajmniej miesiąc. Przenosisz z abonamentu, więc T odda numer dopiero po zakończeniu okresu wypowiedzenia (część niepełnego + 1 pełny okres rozliczeniowy).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152236  autor: babciagienia1p
 26 cze 2023, 12:57
MariuszY pisze:
22 cze 2023, 17:05
...Skoro bywa tu @Orange Ekspert to może faktycznie się wypowie, bo podobno pecunia non olet. Miałem doładować tam konto, uruchomić kilka usług, ale tam gdzie mnie nie chcą, na siłę pchać się nie zamierzam.
---Edycja------
Swoją drogą to przyszedł mi w tej sytuacji ciekawy pomysł na darmowe startery Orange. Wystarczy rozpocząć powyższą procedurę w salonie, dostać kartę z numerem tymczasowym, a następnie nie pojawić się na podpisanie papierów z przeniesieniem. Karta pozostanie aktywna, bonusy też. Aż mnie korci to wypróbować :wink:

Zaraza się rozszerza.
Zajrzałam dzisiaj do salonu Orange, w którym do tej pory można było przenieść do OFnK bez problemów:
-No nie proszę pani; w salonie przenosić możemy tylko do abonamentu; na kartę tylko przez internet; musi pani szukać przez Google'a
- Od kiedy tak jest?
- Eee... Od jakiegoś czasu
- Aha, ale wie pani, ja mam eSIM w urządzeniu, które nie odbiera SMS-ów; jak mam odebrać SMS weryfikacyjny przy przeniesieniu przez www?
- ??? - Klaudiaaa! Możemy jakoś to obejść?
Klaudia z marsową miną:
- Nie możemy
Już nie chciałam dzwonić do Maksa, bo z głośniczków sączył się nastrojowy przebój Czy te oczy mogą kłamać?
Współczuję pracowniczkom, które muszą wykonywać oszukańcze polecenia brzuchatych właścicieli franczyzowych punktów obsługi.

PS. Może należałoby wprowadzić lockdown w punktach Orange?
 #1152332  autor: darkzpf
 27 cze 2023, 08:36
Ja też próbowałem przenieść w salonie i to samo:
- Salony zostały wyłączone z przenoszenia numerów na kartę, tylko abonament
 #1152346  autor: Karlos20
 27 cze 2023, 10:27
Rozróżniacie odpowiednio punkty stacjonarne operatora? W salonie własnym zrobisz więcej, niż w punkcie "partner Orange".

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152364  autor: babciagienia1p
 27 cze 2023, 12:40
Karlos20 pisze:
27 cze 2023, 10:27
Rozróżniacie odpowiednio punkty stacjonarne operatora? W salonie własnym zrobisz więcej, niż w punkcie "partner Orange".

Nie rozumiem takich rozróżnień. Jeśli brzuchaty nie chce realizować wytycznych franczyzodawcy, to trzeba mu odebrać franczyzę. Podpisał jakąś umowę franczyzy, czy wszystko jest na gębę? Skoro operator pozwala na taką obstrukcję, wtedy klienci mogą czuć się jakby orangutan nasrał im jakimś prezentem na twarz.
 #1152452  autor: MariuszY
 28 cze 2023, 09:09
babciagienia1p pisze:
27 cze 2023, 12:40
Karlos20 pisze:
27 cze 2023, 10:27
Rozróżniacie odpowiednio punkty stacjonarne operatora? W salonie własnym zrobisz więcej, niż w punkcie "partner Orange".

Nie rozumiem takich rozróżnień. Jeśli brzuchaty nie chce realizować wytycznych franczyzodawcy, to trzeba mu odebrać franczyzę. Podpisał jakąś umowę franczyzy, czy wszystko jest na gębę? Skoro operator pozwala na taką obstrukcję, wtedy klienci mogą czuć się jakby orangutan nasrał im jakimś prezentem na twarz.
U mnie dokładnie tak samo - jeśli Orangutan ( :wink: ) wpisał na własnej stronie jakiś punkt na listę "salonów", to ja tak ten punkt traktuję. Skoro ten punkt wziąłem z listy salonów operatora dostępnej na orange.pl, to jego pracownicy (dla mnie jako klienta) są "pracownikami Orange". Nie wnikam zatem kto finalnie wypłaca im pensje, bo interesuje mnie wyłącznie załatwienie sprawy, a tutaj Orangutan "robi ze mnie małpę". Co innego mają na stronie, na czacie z BOK, a co innego w salonie. Degradacja poziomu obsługi dramatyczna, bo jak widać nie piszemy tu o odosobnionym przypadku, ale o "epidemii". Niewiedzę wybaczam, ale świadomego wprowadzania w błąd już nie. Niech się zatem "pomarańczowa małpa" opamięta i udziela jednoznacznie zbieżnych informacji zamiast ogłupiać klientów.
Ciekawe, że przeniesienie numeru w salonie Play (i to bezpośrednio do oferty FM) odbyło się bez obstrukcji. Podobnie przeniesienie w poniedziałek dwóch numerów "do misia" - po 2 podpisy na papierkach na numer i załatwione. Oczywiście trzeba znać salon zielonych, który tak do tego podchodzi :)
 #1152461  autor: babciagienia1p
 28 cze 2023, 10:16
@MariuszY
Nawet po jednym podpisie, bo drugi papier był dla Ciebie. Muszę przyznać, że w przypadku skansenu jeszcze nigdy nie miałam problemów przy przenosinach, pomijam smród w przypadku promocji 1500/2000 GB, ale to dotyczy wszystkich starterów - również kupowanych.
 #1153447  autor: Traker
 10 lip 2023, 14:08
Również miałem swoją przygodę z salonami orangutana (wszystkie w Białymstoku, odwiedzonych 5 salonów do testów) jakie odwiedziłem w przeciągu dwóch tygodni i mogę powiedzieć jedno, nie odbiegają niczym od placówek PP :D , a nawet są lepsi :mrgreen:
Szkoda czasu i nerwów (stojąc i czekając straciłem z 2h życia :roll: ) , pracownicy nie są poinformowani o możliwości przejścia z karty na kartę. Jedna z Pań, próbowała wcisnąć kit, że tak się nie da bo jej system nie wyświetla.... Pracownicy na czacie oczywiscie potwierdzają taką możliwość. Niestety z tego co zauważyłem, to lepiej siedzieć i gadać o pierdołach z innymi klientami, albo wpisywać całe książki telefoniczne w telefon (z całym szacunkiem do starszych osób, ale to nie zajęcie dla "salonowych" na godzinę czasu...), bądź podrywać panienkę przy stoliku ;-) .
Uwagi zgłoszone do centrali na czacie, mają się tym zająć - w co jednak wątpię po tych przeżyciach :lol: :lol:
  • Strona 157 z 165
  • 1
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 165
  • 1
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 165