Mam 100% pewności, że T-Mobile, samo sobie, utrudnia pozyskiwanie klientów z przenosin. Powodem jest nieprawidłowa baza danych. Dzisiaj dwie próby przeniesienia numeru z Lajta (operator w/g UKE to Telestrada S.A.) Nauczona doświadczeniem pilnowałam, żeby we wniosku była Telestrada S.A. W dwóch salonach jak w scence telekomunikacyjnej z Misia - Londyn, Londyn? Nie ma takiego miasta. Jest Lądek-Zdrój.
Otóż system T-Mobile ma na sztywno zapisane numery Telestrady S.A. jako Polkomtel Sp. z o.o. i w żaden sposób pracownik salonu nie może tego zmienić. Potencjalny wniosek jest wysyłany do Polkomtela. Stamtąd wraca odpowiedź, że numer jest nieaktywny. Dlatego, wprost, nie da się przenieść z Lajta do T-Mobile. Trzeba robić to na okrągło za pośrednictwem innego operatora.
Otóż system T-Mobile ma na sztywno zapisane numery Telestrady S.A. jako Polkomtel Sp. z o.o. i w żaden sposób pracownik salonu nie może tego zmienić. Potencjalny wniosek jest wysyłany do Polkomtela. Stamtąd wraca odpowiedź, że numer jest nieaktywny. Dlatego, wprost, nie da się przenieść z Lajta do T-Mobile. Trzeba robić to na okrągło za pośrednictwem innego operatora.
Ostatnio zmieniony 20 sty 2020, 16:45 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.