DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 142 z 165
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 165
 #1081108  autor: ellewoods
 28 wrz 2019, 14:21
3G pisze:Jak masz umowę na 2 lata to nie wiem czy tak po prostu możesz przejść na kartę... Zwykle to też wiąże się z karą umowną.
No to klops, kolejne 2 lata w tył :confused3: . Czy ktoś zna może jakieś rozwiązanie, jak tu się odkleić najmniejszym kosztem i mieć swój numer na kartę? Pewnie jedynym sposobem będzie się łudzenie, że Play wprowadzi albo jakieś zmiany albo podwyżki i brak akceptacji zmian ułatwi przeniesienie się albo cesję.
 #1081275  autor: areksz
 01 paź 2019, 11:11
gdzie można się przenieść przez infolinię bez kodu weryfikacyjnego sms?
Numery są na mnie ale karty sim utonęły w klopie...
i teraz jest klops , czy tylko salony w których nic się nie chce-bo karta?
 #1081295  autor: unnameduser
 01 paź 2019, 15:57
A próbowałeś wyrobić duplikat karty SIM w salonie aktualnego operatora?

LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
 #1084277  autor: Johnny
 19 lis 2019, 22:06
Czy ktoś się orientuje do której godziny należy złożyć wniosek o przeniesienie numeru do Play aby nastąpiło to w ciągu najbliższej nocy???
 #1084299  autor: Robin560
 20 lis 2019, 15:25
w dni robocze najpewniej do zamknięcia salonów. ale żeby mieć absolutną pewność to ok 17/18

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1086039  autor: babciagienia1p
 21 gru 2019, 16:24
Ciekawostka. T-Mobile blokuje możliwość przenoszenia do nich numerów. Prawdopodobnie nieświadomie. Taki ... system mają.

Historyjka.
Próbowałam przenieść numer do T-Mobile. Dawcą był jeden z operatorów MVNO działających na Polkomtelu. Numer był doładowywany, używany, aktywny, z kilkuzłotową wartością konta i z RWK. Pierwsza próba w salonie. Wrócił SMS "Brak zgody ze strony operatora. Numer jest nieaktywny". Telefon na infolinię. Po długim tłumaczeniu, że numer jest aktywny itd. - konsultacja z działem przenosin, sprawdzanie - odpowiedź, że wina jest po stronie dawcy. Telefon do dawcy - odpowiedź, że nie blokują przeniesienia. Drugie podejście w innym salonie. Fizyczne telefony i SMS-y do pracownika salonu, wchodzenie do internetu, żeby udowodnić aktywność numeru. Taki sam SMS zwrotny. Telefon na infolinię T-Mobile. Konsultantka, jak mantrę, powtarzała, ze wina jest po stronie dawcy.
Po czterech dniach przeniosłam w salonie Playa do Faktu. Poszło jak z płatka.

Już myślałam, że T-Mobile ogarnął swoje problemy. Zaczęły działać normalnie kody USSD, pojawiły się ciekawe promocje ... . Niestety mają problemy z solidnością.
 #1086042  autor: Remington
 21 gru 2019, 16:55
Jak na prawdziwą Polkę przystało, nie przeczytałaś tego co podpisujesz 😉.

Przyczyna była bowiem inna. TM myli operatorów MVNO. Wiedziałabyś o tym od razu, gdybyś wczytała się we wniosek MNP. Pewnie miałaś Telestradę, a oni wstawili do wniosku Premium Mobile, albo coś w tym stylu.

Zarówno w TM jak i u MVNO odpowiedzieli Ci prawdę: w TM, że odmówił dawca wskazany na wniosku, a w MVNO, że oni nic nie blokują. Przy czym ani TM nie sprawdził, że wpisał do wniosku złego dawcę, ani MVNO, że go wcale nie pytano o uwolnienie Twojego numeru.

Kiedyś wklejałem kody odpowiedzi na wniosek MNP, zapewne chodziło o ten pogrubiony:
Remington pisze:
18 lip 2019, 09:06
Lista kodów "reason" poniżej:

1 E03: Niezgodne dane rejestracyjne
2 E03: Numer Katalogowy nieaktywny
3 Abonent zrezygnował z usługi przeniesienia Numeru Katalogowego
4 E03: Niewłaściwy typ
6 E03: Data rozwiązania umowy w trybie DAY wypada później niż data rozwiązania
umowy w trybie END
7 E03: Numer nie należy do Dawcy (identyfikator błędu na okres przejściowy
czasu włączenia weryfikacji przez System PLI CBD
8 E03: Wyznaczona Umowna Data realizacji Przeniesienia Numeru przekracza 120 dni
kalendarzowych od daty wygenerowania komunikatu E03.
9 Tryb reklamacyjny: Numer nie został przekazany od PT, który o niego wnioskuje
 #1086044  autor: babciagienia1p
 21 gru 2019, 17:05
Widziałam co podpisuję. Dawcą był Polkomtel. W obydwu salonach - po zwróceniu uwagi, żeby nie zrobili jakiejś skuchy. W Playu też był Polkomtel.
Z tego co piszesz wnioskuję, że powinien być wpisany operator MVNO. Będę wiedziała na przyszłość. Dzięki. Chociaż jak kiedyś przenosiłam z tuBiedronka, to dawcą był T-Mobile Polska i przeniosło się skutecznie. Dziwne.
Najciekawsze, że we wszystkich salonach odmówili wydania kserokopii wniosku. Taki ekologizm ... .

Wracała odpowiedź nr 2 - Numer jest nieaktywny.
 #1086050  autor: Remington
 21 gru 2019, 18:26
babciagienia1p pisze:
21 gru 2019, 17:05
Widziałam co podpisuję. Dawcą był Polkomtel..

To mnie nie dziwi. U mnie był inny MVNO, też "plusowy".
babciagienia1p pisze:
21 gru 2019, 17:05
W Playu też był Polkomtel.

Natomiast to bardzo. Poniżej wyjaśniam dlaczego.
babciagienia1p pisze:
21 gru 2019, 17:05
Z tego co piszesz wnioskuję, że powinien być wpisany operator MVNO.

Musi i to z prostego względu. Wniosek o MNP jest jednocześnie upoważnieniem do wypowiedzenia umowy w Twoim imieniu. Umowę masz z konkretnym operatorem i to jego dane muszą się znaleźć we wniosku-pełnomocnictwie.

Czyli Play wypowiedział w Twoim imieniu umowę, do wypowiedzenia której go nie upoważniłaś...
 #1086090  autor: jutek
 22 gru 2019, 12:58
babciagienia1p pisze:
21 gru 2019, 17:05
Chociaż jak kiedyś przenosiłam z tuBiedronka, to dawcą był T-Mobile Polska i przeniosło się skutecznie. Dziwne.
To akurat prawidłowo i nie ma w tym nic dziwnego. Z tego prostego powodu, że tuBiedronka to tylko nazwa handlowa a nie odrębny operator MVNO, firmą (podmiotem prawnym) świadczącym usługi pod tą nazwą jest właśnie T-Mobile Polska S.A.
 #1087552  autor: areksz
 08 sty 2020, 10:29
a teraz never ending story Orange:
przenosiłem do O cztery numery karta, dziś kurier był z dokumentami.
Przywiózł wnioski dla dwóch (2z4), cóż zapomnieli O dzwonie do BOK i zonk:
pan z którym rozmawiałem, stwierdza, że nie ma wniosków bo operator dawca nie zwolnił numerów. Pytam się jeszcze raz, jak miał zwolnić skoro nie ma żadnej mojej decyzji w/w sprawie, a te wnioski co ich brak miały właśnie umożliwić zwolnienie tych numerów. Szok! Nic idzie w zaparte ze ściną nie wygrasz...
drugi telefon, pani" wniosków nie ma,( jeden z numerów 502xxxxxx jest teraz w Plusie ) pani mówi, że on już jest przeniesiony do O od dawna, szok !!!
Czy w Orange są szkoleni w zakresie przenoszenia numerów? Bo ja mam odczucia, że są zieloni...
teraz Ja"
czy numer który chce przenieść jest zwalniany na podstawie smsa(weryfikacyjny do wniosku) i nie podpisanego wniosku przez klienta?
 #1087846  autor: areksz
 12 sty 2020, 13:12
to słowem uzupełnienia:
wniosków Orange nie drukuje nie procesuję bo jak się okazało mam złożony wnioski z września 2019r, numer się nie przeniósł w tamtym czasie i do teraz wniosek jest aktywny . Nie wiem na jakiej podstawie Orange przechowuje moje dane do wniosku który nie doszedł do skutku ponad 5 miesięcy? Czemu to nie jest archiwizowane , usuwane a jest aktywne. SKORO NIE JESTEM KLIENTEM ORANGE na tych numerach które się nie przeniosły złe dane operatora( a2mobile zamiast premium) to po co Orange te dane trzyma, czy znowu nie wyciekną jak z Netii?
 #1087982  autor: areksz
 14 sty 2020, 08:46
Orange stwierdza, że nie przetwarza moich danych osobowych :p nie jest to baza danych , że oni czekają zgodnie z ustawą do 120 dni od odrzucenia wniosku o przeniesienie na jego uzupełnienie. Te wnioski co czekają 120 dni można anulować pisemnie w salonach pomarańczy. To są informacje od operatora od "działu przenoszenia numeru".
 #1087985  autor: Remington
 14 sty 2020, 09:41
areksz pisze:
14 sty 2020, 08:46
Orange stwierdza, że nie przetwarza moich danych osobowych :p nie jest to baza danych

Przetwarzaniem danych jest wszelkie ich posiadanie i robienie z nimi czegokolwiek, nawet usuwanie. Odczekaj może te 120 dni i wtedy zapytaj.
 #1088438  autor: babciagienia1p
 20 sty 2020, 10:57
Mam 100% pewności, że T-Mobile, samo sobie, utrudnia pozyskiwanie klientów z przenosin. Powodem jest nieprawidłowa baza danych. Dzisiaj dwie próby przeniesienia numeru z Lajta (operator w/g UKE to Telestrada S.A.) Nauczona doświadczeniem pilnowałam, żeby we wniosku była Telestrada S.A. W dwóch salonach jak w scence telekomunikacyjnej z Misia - Londyn, Londyn? Nie ma takiego miasta. Jest Lądek-Zdrój.

Otóż system T-Mobile ma na sztywno zapisane numery Telestrady S.A. jako Polkomtel Sp. z o.o. i w żaden sposób pracownik salonu nie może tego zmienić. Potencjalny wniosek jest wysyłany do Polkomtela. Stamtąd wraca odpowiedź, że numer jest nieaktywny. Dlatego, wprost, nie da się przenieść z Lajta do T-Mobile. Trzeba robić to na okrągło za pośrednictwem innego operatora.
Ostatnio zmieniony 20 sty 2020, 16:45 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1088452  autor: Dorotea
 20 sty 2020, 14:12
babciagienia1p pisze:
20 sty 2020, 10:57
Mam 100% pewności, że T-Mobile, samo sobie, utrudnia pozyskiwanie klientów z przenosin. Powodem jest nieprawidłowa baza danych. Dzisiaj dwie próby przeniesienia numeru z Lajta (operator w/g UKE to Telestrada S.A.) Nauczona doświadczeniem pilnowałam, żeby we wniosku była Telestrada S.A. W dwóch salonach jak w scence telekomunikacyjnej z Misia - Londyn, Londyn? Nie ma takiego miasta. Jest Lądek-Zdrój.
Niezłe :)
 #1088454  autor: Remington
 20 sty 2020, 14:32
Czyż nie mówiłem? TM odpisało mi tak rok temu:

Szanowny Panie

W odpowiedzi na korespondencję informuję, że zapoznałam się z opisaną kwestią.

Potwierdzam, że wniosek o przeniesienie Pana numeru telefonu ... zarejestrowany został w naszych systemach jako należące do sieci Plus. Proces anulował system.

Mając na uwadze przesłane zgłoszenie zaktualizowałam informacje dotyczące Pana numeru w naszych systemach. Tym samym będzie już identyfikowany jako należący do sieci Telestrada S.A.

W celu przeniesienie numerów ... uprzejmie proszę o ponowne rozpoczęcie procesu w naszym punkcie sprzedaży.

Ufam, że powyższe informacje okażą się pomocne.


Drugi raz nie próbowałem. Ale jeśli nie kłamią, to powinno się dać o ile wcześniej załatwi się właściwe przypisanie numeru w ich systemie.
 #1088460  autor: Dorotea
 20 sty 2020, 15:14
Film chyba wszyscy znają. Ale historii @babciagienia1p i "możliwości" systemowych T-Mobile przy przenoszeniu nie znałam.
  • Strona 142 z 165
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 165
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 165