DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 155 z 165
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 165
 #1134537  autor: aupol
 04 sie 2022, 21:43
Próbowałem dziś przenieść numer na poczcie do Play. Po wpisaniu potrzebnych danych, zatwierdzeniu ich kodem z smsa pojawił się komunikat informujący o niepowodzeniu bez podania szczegółów samego błędu. Proces został powtórzony od nowa ale też został przerwany błędem. Wykluczam pomyłkę pracownika bo widziałem to co wpisywał, swoje dane i samego numeru też podałem właściwe. Spróbuję ponownie jutro ale czy jest jakiś limit dla ilości przenoszonych numerów ? Mam obecnie 6 numerów na kartę i może nie chcą już ode mnie nowych numerów ? Albo ze względów bezpieczeństwa blokują zbyt dużą ilość kart przypisanych na jedną osobę ? Mam 3 numery aktywne oraz 3 które mają już od kilku miesięcy zablokowane wychodzące i przychodzące i czekam kiedy zostaną definitywnie wygaszone. Akurat mam jeszcze jeden fajny numer (leżak) i chciałbym go przenieść dla darmowego RWK. To byłby 7 numer i może to mnie zablokowało ?
 #1134551  autor: nowlasnie
 05 sie 2022, 10:08
aupol pisze:
04 sie 2022, 21:43
Próbowałem dziś przenieść numer na poczcie do Play. Po wpisaniu potrzebnych danych, zatwierdzeniu ich kodem z smsa pojawił się komunikat informujący o niepowodzeniu bez podania szczegółów samego błędu.
... ze względów bezpieczeństwa blokują zbyt dużą ilość kart przypisanych na jedną osobę ? ... To byłby 7 numer i może to mnie zablokowało ?
Nie chodzi o liczbę numerów.
U mnie przy 3 podejściach był ten sam efekt, z inf., żeby się udać do pktu Play. Na infolinii Play powiedz. mi, że to być może z powodu braku u operatora nru dowodu. (Ja w Play mam 1 nr.)
Od kogo przenosiłeś?
 #1134579  autor: babciagienia1p
 05 sie 2022, 20:36
aupol pisze:
04 sie 2022, 21:43
... ale czy jest jakiś limit dla ilości przenoszonych numerów ? Mam obecnie 6 numerów na kartę i może nie chcą już ode mnie nowych numerów ? Albo ze względów bezpieczeństwa blokują zbyt dużą ilość kart przypisanych na jedną osobę ? ...

W salonie przeniosłam kilkanaście na jednym Peselu (nie od razu - partiami) i nie było żadnych problemów.
 #1136026  autor: columbo
 12 wrz 2022, 19:45
Jak teraz wygląda przenoszenie z Virgin do Play/Redbull/Fakt i w drugą stronę?
Trochę szukałem i wydaje mi się, że do Play/Redbull się nie da bezpośrednio, a do Fakt tak? Zgadza się?
 #1136109  autor: babciagienia1p
 14 wrz 2022, 21:10
Jak wygląda start po przeniesieniu do Orange? Tak jak w Plusie (automatycznie w dniu przeniesienia, mimo że nie było aktywacji startera), czy tak jak w Playu (dopiero po aktywowaniu startera)?
 #1136152  autor: columbo
 16 wrz 2022, 12:54
@babciagienia1p nie pamiętam dobrze, ale strzelałbym że jak w Plusie.

Wczoraj złożyłem wniosek o przeniesienie z Virgin do Plusa, ale podałem inny adres pocztowy niż jest zarejestrowany w Virgin. Wniosek zostanie na pewno odrzucony?
Zadzwoniłem na info Virgin - śmieszne jest to że nie mogą mi przez infolinię zaktualizować tego adresu.
 #1136160  autor: columbo
 16 wrz 2022, 13:27
Tak myślałem, ale babeczka w Plusie upierała się że wszystkie dane są ważne, upewniała się czy DO jest ważny.
W każdym razie dowiedziałem się, że wniosek został odrzucony ponieważ został podany nieprawidłowy operator źródłowy, czyli Virgin. A Virgin życzy sobie, żeby to było P4.
 #1136615  autor: babciagienia1p
 29 wrz 2022, 05:42
Próbowałam przenieść numer do Orange na kartę. W salonie usłyszałam, że nie ma możliwości przeniesienia fizycznie w salonie, tylko przez stronę internetową i wtedy karta zostanie dostarczona kurierem lub listem poleconym. To prawda, czy raczej chwyt, żeby pozbyć się namolnej starej baby? Rzeczywiście nie da się przenieść bezpośrednio w salonie?

Przy okazji odbyła się klasyczna próba sprzedaży internetu stacjonarnego. Może wtedy dałoby się przenieść...
 #1136617  autor: forum_tg
 29 wrz 2022, 07:42
chwyt. Za przeniesienie salon nie zarabia, tylko ma robotę. Napisz skargę do Operatora podając dane punktu.
 #1136640  autor: babciagienia1p
 29 wrz 2022, 16:38
@forum_tg
Dziękuję za informację.
Kit im w oko. Szkoda czasu na skargi. W punkcie dwa stanowiska - zero klientów - znudzone lale "dłubiące w nosie".
Ponieważ czas naglił (dogorywająca Frii), tymczasem przeniosłam do RBM (w tym samym centrum handlowym).
Jeszcze raz dziękuję. Z kolejną kartą pójdę do innego punktu. Nie miałam, do tej pory, Orange, więc chciałam potestować.
 #1136643  autor: marcin19883
 29 wrz 2022, 17:48
babciagienia1p pisze:
29 wrz 2022, 05:42
Próbowałam przenieść numer do Orange na kartę. W salonie usłyszałam, że nie ma możliwości przeniesienia fizycznie w salonie
Leniom się nie chciało kilka razy kliknąc w myszkę i klawiaturę. To niecałe 5 minut roboty. U mnie było tak, że przenieśli numer z łatwością, do tego byli mili i dali mi stos ulotek ofert. I oczywiście namawiali na abonament. A jak zawsze mówię, to samo, że muszę przetestować sieć :lol:
 #1136714  autor: zwariowany.kurczak
 01 paź 2022, 01:04
babciagienia1p pisze:
29 wrz 2022, 05:42
Próbowałam przenieść numer do Orange na kartę. W salonie usłyszałam, że nie ma możliwości przeniesienia fizycznie w salonie, tylko przez stronę internetową i wtedy karta zostanie dostarczona kurierem lub listem poleconym. To prawda, czy raczej chwyt, żeby pozbyć się namolnej starej baby? Rzeczywiście nie da się przenieść bezpośrednio w salonie?

Przy okazji odbyła się klasyczna próba sprzedaży internetu stacjonarnego. Może wtedy dałoby się przenieść...
Jeśli na froncie jest baner "partner Orange", równie dobrze mogłeś nagadać obsłudze.. mają to w nosie...
Salon firmowy Orange, bez zająknięcia sprawę ogranie.
Przecie korpopytolenie, robiło by porucznika Colombo, jak to w firmowym salonie był Klient i odszedł z kwitkiem... :-D
Zamów MNP kurierem, ugadaj się chłopem na dzień/godzinę, nawet kilka dni po pierwszej próbie dostarczenia i jest ok.

W PL "nie da się", "bo się nie chce" potwierdzić umów pre-paid on-line, wtedy kurier/paczkomat by tylko dostarczał SIM.
BA, aktywował byś sobie numer, na nierejestrowanym sterze z kiosku...
 #1136833  autor: marcz123456
 04 paź 2022, 12:15
Jakaś sieć oprócz Virgin oferuje przeniesienie numeru w punkcie partnerskim?
Kiedyś dało się też do a2, ale chyba już skasowali.
 #1139786  autor: drozda
 14 gru 2022, 11:55
Ciekawostka , przenoszę synowi numer z Virgin do Lyca na tę ofertę z 70GB za dychę no i za pierwszym razem odrzuciło z informacją że numer nie należy do dawcy. Ki czort ? Sprawdziłem dane zarejestrowane , się zgadzają po obu stronach. Okazało się po odpowiedzi BOK , że na formularzu zamiast Virgin trzeba wskazać Play jako właściciela numeru.
 #1139833  autor: drozda
 15 gru 2022, 07:34
Kolejna ciekawostka , numer przeniesiono bardzo sprawnie formularz wysłany o 11 i po północy migracja, jednak stara karta virgin nadal działa z tym samym numer , natomiast dodzwonić się można tylko na kartę w sieci Lyca. Konto z klubu virgin już nie działa.
  • Strona 155 z 165
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 165
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 165