DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 134 z 165
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 165
 #1059913  autor: Remington
 20 gru 2018, 15:47
W Orange to prawda. Potrzebowałem kiedyś wymienić kartę SIM i odsyłali mnie z punktu do punktu, bo nie każdy świadczy tak wyrafinowaną usługę.
 #1060128  autor: andx
 23 gru 2018, 08:44
Witam. Mam problem z a2mobile, złożyłem wniosek w TMobile o przeniesienie, otrzymałem zgodę i sms ze nr zostanie przeniesiony 22 grudnia, a dalej jest aktywny w a2m. Co z tym robić?
 #1060132  autor: andx
 23 gru 2018, 10:08
Ale jeśli nr jest aktywny w starej sieci(a2m), to wkładając nową kartę(TM) nie bedzie nr tymczasowy np?
 #1060138  autor: Robin560
 23 gru 2018, 10:48
spróbuj zrestartować telefon i zobacz czy karta a2m nadal loguje się do sieci jak tak to idź do t-m i zapytaj co się stało.

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1060139  autor: andx
 23 gru 2018, 10:50
Tak robiłem. Dzwoniłem do Boa, zgłosiłem problem, ale dział "przenosin" dziś nie pracuje i poszło zgłoszenie.
 #1060145  autor: abberline
 23 gru 2018, 12:11
Możesz w tym czasie sprawdzić jeszcze dla pewności numer telefonu, który podałeś we wniosku.
 #1060151  autor: andx
 23 gru 2018, 12:45
Nr jest prawidłowy, zresztą przyszedł sms potwierdzajacy że operator wyraził zgodę itd na 22grudnia. Sprawe załatwiałe w salonie TM.
 #1060157  autor: 3G
 23 gru 2018, 13:25
Ja raz miałem tak, że T-bombaj twierdził, iż przenoszą tylko w dni robocze. I faktycznie przenieśli po weekendzie. Chyba, że to była tylko ściema, a realny problem był może inny.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1060179  autor: motyl27
 23 gru 2018, 20:16
Jak przenosiłem numer do Play w salonie twierdzili że system przyjmuje tylko dni robocze.
 #1060642  autor: andx
 29 gru 2018, 22:05
Pisałem we wcześniejszych postach że mam problem z przeniesieniem. Niestety sprawa przenosin, a właściwie problemów z przeniesieniem nr na kartę z a2Mobile do T-Mobile na kartę trwa nadal, jestem w szoku, nigdy nie miałem takiego przypadku, a kilka razy przenosiłem swoje nr między różnymi sieciami. Może od początku, 16stego grudnia został złożyłem wniosek w salonie TM dotyczący przeniesienia nr. Termin przeniesienia ustaliłem na 22grudzień i jak do tej pory nr dalej nie został przeniesiony, a otrzymałem sms od TM że operator wyraził zgodę na przeniesieni nr w dniu 22grudnia. Wykonałem kilkakrotnie telefon do BOA TM aby ustalić co się dzieje w tej kwestii. Jak się okazało za każdym razem, każdy konsultant mówi co innego, a to wina a2m, problem z błędami we wniosku, dział przenosin nie pracuje w weekend, Rodo, itp, itd. Wydzwaniałem między BOA a2m i TM, żeby coś ustalić i okazało się według a2m, że TM nie wystąpił z wnioskiem o przeniesienie/uwolnienie nr. Jeszcze raz pofatygowałem się do salonu TM, zostało wszystko sprawdzone, poszedł wniosek z opisem problemu do TM, otrzymałem jeszcze raz kartę sim, którą miałem aktywować(nr tymczasowy) i czekać na pozytywne załatwienie sprawy przenosin. Było to we czwartek, dziś sobota i dalej d..a, znów telefon do BOA TM i informacja że termin przeniesienia jest wyznaczony na luty, SZOK! Sugestia konsultantki aby zadzwonić w pon, ponieważ dział przenosin nie pracuje w weekend i może sprawa zostanie pozytywnie załatwiona w pon.. Jeżeli w pon. nic się nie dowiem rezygnuję z przenosin do TM. Miał Ktoś takie przeboje z TM w czasie przenosin?
 #1060644  autor: Kamil7878
 29 gru 2018, 22:28
Złożyłem wniosek o przeniesienie 2 numerów w piątek, oczywiście na obydwa otrzymałem SMS o wyrażonej zgodzie przez obecnego operatora o przeniesieniu, następującego dnia jeden numer został przeniesiony drugi nie, dzwonię na Bok okazuje się że do karty co się nie przeniosła nie został nadany numer karty sim co jest oczywiście nieprawda bo mam dokumenty które to potwierdzają, dział który przenosi numery pracuje w sobotę, ponieważ konsultant z którym rozmawiałem dziś do nich dzwonił, ogólnie mają jakąś dużą awarię systemu i jest to związane nie tylko z przeniesieniem numeru.
 #1060646  autor: andx
 29 gru 2018, 22:39
Kamil7878 pisze:
29 gru 2018, 22:28
Złożyłem wniosek o przeniesienie 2 numerów w piątek, oczywiście na obydwa otrzymałem SMS o wyrażonej zgodzie przez obecnego operatora o przeniesieniu, następującego dnia jeden numer został przeniesiony drugi nie, dzwonię na Bok okazuje się że do karty co się nie przeniosła nie został nadany numer karty sim co jest oczywiście nieprawda bo mam dokumenty które to potwierdzają, dział który przenosi numery pracuje w sobotę, ponieważ konsultant z którym rozmawiałem dziś do nich dzwonił, ogólnie mają jakąś dużą awarię systemu i jest to związane nie tylko z przeniesieniem numeru.
Też przenosiłeś do TM?
 #1060647  autor: 3G
 29 gru 2018, 22:40
andx, normalnie jakbym czytał swoją historię :) Też tak miałem w T-mobile ze dwa lata temu, ale już nie pamiętam dokładnie szczegółów. Ale też nikt nie wiedział o co chodzi, dzwoniłem, latałem po salonach itp :) Też dali mi drugą kartę, co wprowadziło jeszcze większe zamieszanie :) W końcu trafiłem w którymś z punktów na ogarniętą babkę i ostatecznie przenosiny doszły do skutku. Mam wrażenie, że oni nie potrafią przenosić do siebie numerów :)

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1060653  autor: Kamil7878
 29 gru 2018, 22:45
Przenosilem do T-Mobile, i tak naprawdę jest jeszcze gorzej w plusie albo nie mają kart lub każą za nie płacić, regulamin co innego bok że trzeba płacić za kartę 12,40
 #1060657  autor: andx
 29 gru 2018, 23:07
Kamil7878 pisze:
29 gru 2018, 22:45
Przenosilem do T-Mobile, i tak naprawdę jest jeszcze gorzej w plusie albo nie mają kart lub każą za nie płacić, regulamin co innego bok że trzeba płacić za kartę 12,40
Przenosiłem kiedyś do Plush-a/Plus i bez problemu. Pierwszy raz mam takie przeboje z przeniesieniem.
 #1060661  autor: abberline
 29 gru 2018, 23:16
Ja w Plushu też pokazywałem regulamin, stronę a i tak 12,40. Na dokładkę zamiast zeskanować kod kreskowy karty SIM to wpisał ręcznie i pomylił. Nie sprawdziłem tego. Efekt był taki, że numer "wisiał" przez kilka dni zanim odebrałem nową kartę. Reszta sieci bez zgrzytów.
  • Strona 134 z 165
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 165
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 165