DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 153 z 165
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 165
 #1124784  autor: PawlusG
 25 lis 2021, 18:46
Czy jest możliwe przeniesienie nr do T Mobile na kartę przez internet? Heyah 01 odpada, bo telefon ma być doładowywany zdalnie i będą to pewnie robić różne osoby. Inna sprawa, że potem jest problem z zabraniem numeru z H01.

:)
 #1124845  autor: PawlusG
 27 lis 2021, 11:49
OK tak myślałem, bo nigdzie na stronie nie mogłem tego namierzyć. No zobaczymy co z tego wyniknie, jeden numer pójdzie pewnie do TM, a drugi do Flexa, albo H01.
Przy przenosinach numeru z Orange na kartę do Flexa zmienia się SIM, czy zostaje ten sam?

:)
 #1124926  autor: jamto02
 28 lis 2021, 20:01
Niedawno miałem dylemat z przeniesieniem nr po zmianie dowodu jak też adresu zameldowania. Przerobiłem to praktycznie w Play i Virgin. Przenieśli mnie bez problemów bez wcześniejszej zmiany danych u poprzedniego operatora.
 #1128326  autor: Karlos20
 16 lut 2022, 17:40
marczello: jeśli numer wygasł i nie ma na nim możliwości odbierania połączeń, to mogą być nici z przeniesienia. Operator twierdzi, że jest rok ważności konta na wychodzące i przychodzące, po których nic nie można zrobić (nazwali to ogólnie "okresem ważności konta").

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1128338  autor: Remington
 16 lut 2022, 19:44
Ale jak ktoś słusznie wskazał, po rozwiązaniu umowy jest ustawowy miesiąc na zabranie numeru, więc jeśli wygasł z końcem stycznia to jeszcze ok. 2 tygodnie powinno dać się go przenieść.
 #1128348  autor: koszalineo941268
 16 lut 2022, 21:19
Art. 71 pkt 1b ustawy prawo telekomunikacyjne:
"Abonent zachowuje prawo do przeniesienia dotychczasowego numeru przez okres nie krótszy niż 1 miesiąc od daty rozwiązania umowy. Abonent może zrzec się tego prawa."
 #1128644  autor: Karlos20
 23 lut 2022, 23:58
Remington: jeśli przykładowo z sieci O złożysz wniosek o godz. 10 w dniu roboczym, np. we wtorek, o migrację numeru do P, odpowiedź otrzymasz max po południu wraz z terminem migracji. Po północy w środę numer będzie w nowej sieci.
Oczywiście dane po obu stronach muszą być zgodne.
Niekiedy Plus czy inne sieci (rzadziej) proces mogą utrudnić przez niedoszkolenie pracowników ("proszę przyjść jutro po potwierdzenie, karta sim płatna gdy promocja tej opłaty nie przewiduje, "przenosimy tylko abonamenty", "nie mamy kart sim", itp.)
Proces przenosin to chyba najkorzystniejszy jest w Orange, bo już dostajesz kartę z numerem tymczasowym z działającymi usługami, które przejdą do przenoszonego numeru, a w tym czasie można dopasować sobie ofertę w OFNK, podczas, gdy karty właściwego opa końcowego są nieaktywne.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1128650  autor: Remington
 24 lut 2022, 10:21
Dzięki za odp. Kilka lat temu zrobiłem masową migrację kilku rodzinnych bardzo mało dzwoniących numerów do Plusa (dało się o północy mimo wniosku złożonego popołudniu), teraz rozważam Orange i Playa. Byłem ciekaw czy zmiany w przepisach nie wydłużyły przenosin.
 #1128693  autor: wjan3
 25 lut 2022, 21:49
O co chodzi z tym że obsługa w salonach sieci komórkowych jest niedouczona?
„Przenosić można dopiero od 18 roku życia” słyszę prawie zawsze, gdy chcę przenieść numer do oferty na kartę. Dzisiaj byłem w salonie T-Mobile i oczywiście nie mogłem przenieść numeru. Zawsze w Plusie/Playu udawało mi się poprawić obsługę i przeniesienie odbyło się, jednak nie w tym przypadku . Zadzwoniłem od razu po wyjściu z salonu na 602 900 000 i otrzymałem informację że nie ma zapisu że nie można dokonać przeniesienia. Miła konsultantka podpowiedziała mi żebym napisał do BOA. Tak też zrobiłem więc czekam na odpowiedź. Mam nadzieję że do jutra otrzymam odpowiedź bo chciałbym jak najszybciej numer przenieść. Myślę że przydałoby się szkolenie pracowników na ten temat bo są po prostu niedouczeni.
 #1128696  autor: Remington
 25 lut 2022, 23:04
To nie jest nigdzie jednoznacznie określone prawnie. Moim zdaniem, nie powinno być problemu. Ale trzeba pamiętać, że przeniesienie numeru wiąże się z udzieleniem pełnomocnictwa nowemu operatorowi do załatwienia formalności z dotychczasowym w naszym imieniu. Nawet Google nie potrafi jednoznacznie odpowiedzieć jak jest z udzielaniem pełnomocnictw przez małoletnich, a Ty oczekujesz tego od sprzedawcy… W efekcie, co operator, to inny prawnik i inna może być interpretacja.
 #1128722  autor: wjan3
 26 lut 2022, 16:22
udało mi się przenieść do nich numer na stronie heyah, t-mobile to ta sama firma co heyah więc myślę że nie powinni robić takich problemów
 #1129023  autor: BUCiu
 07 mar 2022, 08:33
Czy przenosząc nr do prepaid Plusa z prepaid w innej sieci mogę w momencie składania wniosku wybrać konkretną datę przeniesienia czy odbędzie się to "możliwie najszybciej" i o dacie dowiem się z SMSa :?:
 #1129027  autor: babciagienia1p
 07 mar 2022, 10:47
@ BUCiu
Teoretycznie - możesz wybrać. W praktyce - "nie da się" i przeniesienie ma miejsce w następnym lub następnym+1 dniu (od poniedziałku do soboty), w zależności od czasu przyjęcia zlecenia w systemie Plusa.
 #1130895  autor: achromski
 03 maja 2022, 02:50
Podpowiedzcie, od kiedy przenosiny nr`u do "Orżnąć" na kartę jedynie on-line?
Wczorajszego popołudnia zbyto mnie w ten sposób w salonie "O".
Zleciłem przenosiny z + do fioletowych.
Codziennie przysyłane były sms z informacją o uaktualnieniu danych u obecnego operatora.
Po ok. 15 dniach od zlecenia przeniesienia, konsultant wyjaśnił, że saldo musi być dodatnie, mimo konta ważnego do stycznie 2023 roku.


Jak żyć? 8)

Pozdrawiam, Alek.
 #1130909  autor: ign123
 03 maja 2022, 13:31
Niecałe 3 mies. temu przeniosłem numer (z nastoletnim stażem w prepaid Play) do Plus na kartę. W sobotę chciałem zrobić zmianę powrotną i w salonie powiedzieli mi, że system pozwala przenieść dopiero 1 czerwca (?). Do złożenia wniosku o przeniesienie w ogóle nie doszło, pytano mnie również o numer kontaktowy, co mnie zdziwiło - po opuszczeniu salonu (zrezygnowałem z przeniesienia 1.06) dostałem w aplikacji dwa powiadomienia: o utworzeniu zgłoszenia i o zamknięciu zgłoszenia (nie można ich obejrzeć, bo prawdopodobnie są przypisane do numeru, który miał być przeniesiony i teraz jest w Plus - widocznie wg aplikacji jest nadal w Play, choć go nie widzę).

Zgłosiłem sprawę na chacie i dowiedziałem się (oprócz różnych bzdur, które konsultanci wypisują, a o których nie warto wspominać), że wg systemu numer jest w Play i muszę poczekać 120 dni od przeniesienia do Plus, żeby mógł wrócić do Play (wcześniej konsul wciskał mi kit, że numer jest nadal w Play, po 120 dniach zostanie przeniesiony do puli wolnych i mogę wnioskować o jego reaktywację...).
To normalne, regulaminowe działanie, czy błąd systemu?
  • Strona 153 z 165
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 165
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 165