Niecałe 3 mies. temu przeniosłem numer (z nastoletnim stażem w prepaid Play) do Plus na kartę. W sobotę chciałem zrobić zmianę powrotną i w salonie powiedzieli mi, że system pozwala przenieść dopiero 1 czerwca (?). Do złożenia wniosku o przeniesienie w ogóle nie doszło, pytano mnie również o numer kontaktowy, co mnie zdziwiło - po opuszczeniu salonu (zrezygnowałem z przeniesienia 1.06) dostałem w aplikacji dwa powiadomienia: o utworzeniu zgłoszenia i o zamknięciu zgłoszenia (nie można ich obejrzeć, bo prawdopodobnie są przypisane do numeru, który miał być przeniesiony i teraz jest w Plus - widocznie wg aplikacji jest nadal w Play, choć go nie widzę).
Zgłosiłem sprawę na chacie i dowiedziałem się (oprócz różnych bzdur, które konsultanci wypisują, a o których nie warto wspominać), że wg systemu numer jest w Play i muszę poczekać 120 dni od przeniesienia do Plus, żeby mógł wrócić do Play (wcześniej konsul wciskał mi kit, że numer jest nadal w Play, po 120 dniach zostanie przeniesiony do puli wolnych i mogę wnioskować o jego reaktywację...).
To normalne, regulaminowe działanie, czy błąd systemu?