DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 157 z 165
  • 1
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 165
 #1148178  autor: jamto02
 20 kwie 2023, 18:30
Zamówiłem 3 darmowe simki od lyca. 2 przeniosłem do T-Mub ale nie przeniosły się. Spotkaliście się z takimi simkami które operator blokuje do przeniesienia? Nie wydaje mi się by T-Mub coś zawalił. Może trzeba takowe wcześniej doładować?
 #1148180  autor: Karlos20
 20 kwie 2023, 18:34
jamto02: ciągle powtarzam, że Lyca to sieć prowizorka, sieć padaka. Odradzam korzystania z ich usług.
Oni potrafią wyłączać numer nawet gdy masz aktywny wykupiony pakiet na rozmowy, SMSy i trochę GB w Fake5G Plusa.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1148182  autor: Remington
 20 kwie 2023, 18:43
SIM-ów się nie przenosi tylko numery telefonu. Jeśli masz numery i są na Ciebie zarejestrowane, to ustawowym uprawnieniem jest prawo przeniesienia numeru. Brak jego realizacji to wina jednego lub drugiego operatora. Łaskawie niektórzy informują jaka była przyczyna braku przenosin, ale nie jest to regułą. W pierwszej kolejności sprawdź wnioski jakie podpisałeś w TM, czy aby na pewno wszystkie dane są poprawne. TM słynęło niegdyś z tego, że samo podstawiało operatora - niekiedy błędnie.
 #1148307  autor: jamto02
 21 kwie 2023, 18:50
Remington pisze:
20 kwie 2023, 18:43
SIM-ów się nie przenosi tylko numery telefonu. Jeśli masz numery i są na Ciebie zarejestrowane, to ustawowym uprawnieniem jest prawo przeniesienia numeru. Brak jego realizacji to wina jednego lub drugiego operatora. Łaskawie niektórzy informują jaka była przyczyna braku przenosin, ale nie jest to regułą. W pierwszej kolejności sprawdź wnioski jakie podpisałeś w TM, czy aby na pewno wszystkie dane są poprawne. TM słynęło niegdyś z tego, że samo podstawiało operatora - niekiedy błędnie.
Nic nie sprawdzę bo nic od nich nie dostałem, żadnego papierka.... Ten trzeci spróbuję do play, może tu się uda.
 #1148324  autor: Window
 22 kwie 2023, 01:47
A można przenieść numer lyca mobile z 0,00 zł na koncie i aktywny pakiet do innej sieci?
 #1150145  autor: jacek1998
 22 maja 2023, 10:33
8 maja złożyłem wniosek w salonie Plusa o przeniesienie numeru z Heyah01 do Plus Elastyczna na kartę na dzień 22maja. Dziś(22maja) numer w Heyah jest nadal aktywny, nie dostałem żadnych smsów tak z Heyah jak i z Plusa o wpłynięciu wniosku, powodzeniu czy niepowodzeniu przeniesienia. Mam pisemne potwierdzenie z salonu. Co może być przyczyną, ze nr nie został przeniesiony?
 #1150147  autor: Remington
 22 maja 2023, 10:49
Najdalej następnego dnia po złożeniu wniosku powinieneś był dostać SMS podający datę przeniesienia. Skoro go nie dostałeś, to coś zawiodło raczej w Plusie i u nich pytaj w pierwszej kolejności.
 #1150168  autor: babciagienia1p
 22 maja 2023, 14:40
@Remington
Raczej coś zawiodło w T-Mobile (Heyah 01). Wydaje mi się, że kolejność SMS-ów powinna być następująca:
1) SMS od Heyah01 - Uprzejmie informujemy, że do T-Mobile wpłynął wniosek o przeniesienie numeru xxx xxx xxx do Polkomtel Sp. z o.o.
2) SMS od Plusa - Dotychczasowy operator potwierdził termin przeniesienia numeru xxx xxx xxx. Data przeniesienia numeru to 2023-xx-xx 00:00:00. Plus.
Jesli nie było pierwszego SMS-a, a do tego numer jest nadal aktywny u dawcy, to chyba w Heyah01 mają problem.
 #1150169  autor: Remington
 22 maja 2023, 14:48
Całą sprawę zaczyna Plus, a czy przyśle wtedy SMS to nie wiadomo. Gdyby jednak coś nawaliło w TM, toby Plus zapewne przysłał SMS-a o braku możliwości realizacji przeniesienia. Skoro tyle czasu Plus milczy to ja bym zaczął wyjaśnianie od nich.
 #1150172  autor: babciagienia1p
 22 maja 2023, 15:11
@Remington
Może sprzedawca w salonie nie nacisnął Enter, ale skoro wydrukował się wniosek?
Jednak obstawiam coś w Heyah01. To nie pierwszy taki sygnał.

@jacek1998
1) Sprawdź czy na wniosku masz T-Mobile jako dawcę.
2) Jeśli tak, zmigruj z Heyah01 do jakiejkolwiek taryfy T-Mobile (może do Frii BLz1złD jeszcze można?), następnie przenieś w pierwszym możliwym terminie z właściwego T-Mobile do Plusa/Plusha.
 #1150235  autor: jamto02
 23 maja 2023, 20:54
Simy z Lyca poleciały do kosza.... W Play też poległem. Dostałem lakoiczny sms że Lyca ma jakiś problem z przeniesieniem i mam to tam wyjaśniać. Nr rejestrowany w Millenium.
 #1152059  autor: MariuszY
 22 cze 2023, 16:25
Moi Drodzy,
Dzisiaj odwiedziłem 2 salony pomarańczowych i w każdym z nich usłyszałem tylko jedną odpowiedź: "Przeniesienie numeru prepaid tylko online". Co ciekawe nie wyglądało to na zwykłe spławianie petenta, bo raz pracownik zaczął wprowadzanie danych, ale finalnie wyjaśnił że potrzebna będzie druga wizyta w salonie, bo "oni tylko wysyłają dokumenty i kiedy przyjdą zwrotne to trzeba je będzie podpisać" :shock: Pierwszy raz w życiu tak miałem, żeby przeniesienia numeru nie dało się zrobić jedną wizytą w salonie :o . Online nie chciałem tego robić, bo nie mam pewności czy przy wizycie kuriera akurat będę w domu. Finalnie wszedłem do konkurencji i od ręki przeniosłem numer do Faktu - inaczej niż jeszcze w ubiegłym roku, teraz nie robią z tym problemu (o ile pracownikowi salonu się chce).
Czy w temacie przenoszenia numeru na kartę do oferty Orange nastąpiły w ostatnich miesiącach jakieś zmiany proceduralne?
 #1152060  autor: babciagienia1p
 22 cze 2023, 16:34
@MariuszY
Jeszcze w lutym była możliwość przeniesienia w salonie Orange. Oczywiście, nie w każdym, bo... nie da się.
Obstawiam, że nic się nie zmieniło, tylko pracownicy na szkoleniach wymienili się doświadczeniami i częściej stosują obstrukcję, a pracownik od drugiej wizyty, świadomie lub nie, wszedł w opcję przeniesienia przez internet.
Kiedyś przemknął tutaj @Expert Orange. Mógłby wypowiedzieć się na ten temat.
--------Edycja_1----------
Sygnałem, że pracownik niechcący wszedł w opcję przeniesienia przez internet bywa oczekiwanie na podanie SMS-a weryfikacyjnego, który przychodzi na przenoszony numer.
W przypadku przenoszenia standardowego, takiego wymogu nie ma. Wystarcza weryfikacja dokumentu.
 #1152065  autor: MariuszY
 22 cze 2023, 17:05
babciagienia1p pisze:
22 cze 2023, 16:34
Sygnałem, że pracownik niechcący wszedł w opcję przeniesienia przez internet bywa oczekiwanie na podanie SMS-a weryfikacyjnego, który przychodzi na przenoszony numer.
W przypadku przenoszenia standardowego, takiego wymogu nie ma. Wystarcza weryfikacja dokumentu.
Do takiego momentu operacja nie doszła, bo info o wymogu kolejnej wizyty otrzymałem zanim cokolwiek do mnie przyszło SMS'em i wtedy sam odpuściłem.
Skoro bywa tu @Orange Ekspert to może faktycznie się wypowie, bo podobno pecunia non olet. Miałem doładować tam konto, uruchomić kilka usług, ale tam gdzie mnie nie chcą, na siłę pchać się nie zamierzam.
---Edycja
Swoją drogą to przyszedł mi w tej sytuacji ciekawy pomysł na darmowe startery Orange. Wystarczy rozpocząć powyższą procedurę w salonie, dostać kartę z numerem tymczasowym, a następnie nie pojawić się na podpisanie papierów z przeniesieniem. Karta pozostanie aktywna, bonusy też. Aż mnie korci to wypróbować :wink:
 #1152066  autor: Karlos20
 22 cze 2023, 17:59
Nie liczcie na "eksperta od Orange" - odeśle Was zdawkowym, jednozdaniowym postem z linkiem do strony głównej Orange.
MariuszY: nie licz na automatyczną aktywację 2 GB z RWK nawet na numerze tymczasowym.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 157 z 165
  • 1
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 165
  • 1
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 165