DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 156 z 165
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 165
 #1136615  autor: babciagienia1p
 29 wrz 2022, 05:42
Próbowałam przenieść numer do Orange na kartę. W salonie usłyszałam, że nie ma możliwości przeniesienia fizycznie w salonie, tylko przez stronę internetową i wtedy karta zostanie dostarczona kurierem lub listem poleconym. To prawda, czy raczej chwyt, żeby pozbyć się namolnej starej baby? Rzeczywiście nie da się przenieść bezpośrednio w salonie?

Przy okazji odbyła się klasyczna próba sprzedaży internetu stacjonarnego. Może wtedy dałoby się przenieść...
 #1136617  autor: forum_tg
 29 wrz 2022, 07:42
chwyt. Za przeniesienie salon nie zarabia, tylko ma robotę. Napisz skargę do Operatora podając dane punktu.
 #1136640  autor: babciagienia1p
 29 wrz 2022, 16:38
@forum_tg
Dziękuję za informację.
Kit im w oko. Szkoda czasu na skargi. W punkcie dwa stanowiska - zero klientów - znudzone lale "dłubiące w nosie".
Ponieważ czas naglił (dogorywająca Frii), tymczasem przeniosłam do RBM (w tym samym centrum handlowym).
Jeszcze raz dziękuję. Z kolejną kartą pójdę do innego punktu. Nie miałam, do tej pory, Orange, więc chciałam potestować.
 #1136643  autor: marcin19883
 29 wrz 2022, 17:48
babciagienia1p pisze:
29 wrz 2022, 05:42
Próbowałam przenieść numer do Orange na kartę. W salonie usłyszałam, że nie ma możliwości przeniesienia fizycznie w salonie
Leniom się nie chciało kilka razy kliknąc w myszkę i klawiaturę. To niecałe 5 minut roboty. U mnie było tak, że przenieśli numer z łatwością, do tego byli mili i dali mi stos ulotek ofert. I oczywiście namawiali na abonament. A jak zawsze mówię, to samo, że muszę przetestować sieć :lol:
 #1136714  autor: zwariowany.kurczak
 01 paź 2022, 01:04
babciagienia1p pisze:
29 wrz 2022, 05:42
Próbowałam przenieść numer do Orange na kartę. W salonie usłyszałam, że nie ma możliwości przeniesienia fizycznie w salonie, tylko przez stronę internetową i wtedy karta zostanie dostarczona kurierem lub listem poleconym. To prawda, czy raczej chwyt, żeby pozbyć się namolnej starej baby? Rzeczywiście nie da się przenieść bezpośrednio w salonie?

Przy okazji odbyła się klasyczna próba sprzedaży internetu stacjonarnego. Może wtedy dałoby się przenieść...
Jeśli na froncie jest baner "partner Orange", równie dobrze mogłeś nagadać obsłudze.. mają to w nosie...
Salon firmowy Orange, bez zająknięcia sprawę ogranie.
Przecie korpopytolenie, robiło by porucznika Colombo, jak to w firmowym salonie był Klient i odszedł z kwitkiem... :-D
Zamów MNP kurierem, ugadaj się chłopem na dzień/godzinę, nawet kilka dni po pierwszej próbie dostarczenia i jest ok.

W PL "nie da się", "bo się nie chce" potwierdzić umów pre-paid on-line, wtedy kurier/paczkomat by tylko dostarczał SIM.
BA, aktywował byś sobie numer, na nierejestrowanym sterze z kiosku...
 #1136833  autor: marcz123456
 04 paź 2022, 12:15
Jakaś sieć oprócz Virgin oferuje przeniesienie numeru w punkcie partnerskim?
Kiedyś dało się też do a2, ale chyba już skasowali.
 #1139786  autor: drozda
 14 gru 2022, 11:55
Ciekawostka , przenoszę synowi numer z Virgin do Lyca na tę ofertę z 70GB za dychę no i za pierwszym razem odrzuciło z informacją że numer nie należy do dawcy. Ki czort ? Sprawdziłem dane zarejestrowane , się zgadzają po obu stronach. Okazało się po odpowiedzi BOK , że na formularzu zamiast Virgin trzeba wskazać Play jako właściciela numeru.
 #1139833  autor: drozda
 15 gru 2022, 07:34
Kolejna ciekawostka , numer przeniesiono bardzo sprawnie formularz wysłany o 11 i po północy migracja, jednak stara karta virgin nadal działa z tym samym numer , natomiast dodzwonić się można tylko na kartę w sieci Lyca. Konto z klubu virgin już nie działa.
 #1139835  autor: Karlos20
 15 gru 2022, 08:00
Nie polecam przenosić się do Lyca z innej sieci, wcześniej zarejestrowany numer może się "odrejestrować" i uniemożliwić korzystanie z usług. Dobrze, że stracimy 10 zł przy nowym numerze, a przenoszony można stracić...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1139857  autor: drozda
 15 gru 2022, 14:05
Na tym numerze mi tak bardzo nie zależy , zresztą jakby co to będę maił piękny case do zgłoszenia sprawy w UKE. A ten błąd dwóch aktywnych kart leży po stronie Virgin/Play zlecili deaktywację. Widać procedury nie są dopracowane,
 #1144020  autor: marcz123456
 20 lut 2023, 17:48
Jak operator na datę przeniesienia wyznaczył 21 lutego, to już po północy przeniesie, czy teraz to jest różnie?
 #1144021  autor: Karlos20
 20 lut 2023, 17:52
marcz123456: po północy dnia 21 lutego.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1145510  autor: BUCiu
 13 mar 2023, 08:42
Czy Heyah01 wydaje nr w weekend, macie wiedzę :?:
Wniosek złożony w sobotę i nadal jest status oczekiwanie na odpowiedź od nich.
Wniosek dotarł, przyszedł od nich SMS potwierdzający.
 #1145516  autor: babciagienia1p
 13 mar 2023, 09:32
@BUCiu
Oczywiście. Jednak wpisanie numeru do linku da Ci odpowiedź na pytanie. Jeśli operatorem jest nadal T-Mobile, to znaczy, że Heyah01 nie wydaje numerów w soboty. Chyba, że była zlecana migracja w ramach T-Mobile.
Wówczas, faktycznie, moją odpowiedzią można się podetrzeć.
 #1145530  autor: BUCiu
 13 mar 2023, 10:24
Wiesz, mogło tylko w moim przypadku coś nie pyknąć. Dlatego też nie zakładam od razu, że jak mi nie przenieśli to w ogóle nie przenoszą.
Z H01 już różna jaja były, jak na pewno wiesz, więc jak coś wolę szybciej reagować. Żeby się z tego telenowela nie zrobiła.
A jakbym miał jakieś potwierdzone info - tak, przenoszą lub nie, nie przenoszą - to miałbym jakiś obraz. Dlatego zależy mi na konkretach. Tylko tyle i aż tyle :D
 #1145531  autor: babciagienia1p
 13 mar 2023, 10:33
@BUCiu
Według mnie sytuacja jest prosta. Jeśli pod linkiem bip.uke.gov.pl numer jest nadal u starego operatora, to znaczy że nie wydali. Jeśli jest u nowego operatora, znaczy że wydali, tylko coś wisi w systemie T-Mobile. W przypadku Heyah, podobno, jest to dosyć częste. Sesje przenosinowe odbywają się niedługo po północy, więc dzisiaj nic się nie zmieni. Masz czas żeby, ewentualnie, coś wyjaśnić w Heyah.
  • Strona 156 z 165
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 165
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 165