Strona 1 z 3
[Orange] nie działa kod *100*1*2# w ofnk
Post:15 sie 2012, 22:36
autor: raphal
witam.działa Wam ww kod?jak srawdzic ilość transferu bez logowania i halo na *500?pzdr
Post:16 sie 2012, 06:58
autor: NokiaUser
Nie wiem jak było wczoraj, ale dzisiaj sprawdziłem i działa.
Post:16 sie 2012, 08:14
autor: raphal
otrzymuje komunikat "wprowadzony nr jest niepoprawny,sprobuj ponownie" przed chwila sprawdzalem na 2 kartach i 2 roznych tel.
Post:16 sie 2012, 08:21
autor: KA
Kilka dni temu miałem ten problem z tym samym komunikatem, po kilku próbach czasem załapywało. Kolejna zagadka od Orange!
Post:16 sie 2012, 09:07
autor: NokiaUser
Jeśli nie działa ci kod *100*1*2#, to spróbuj kodu *100*#, zakładka "1. Moje konto" i "2. Środki na połączenia z Internetem".
Post:16 sie 2012, 16:34
autor: ukefake
heh, mi też nie działa i sam się zastanawiałem, czy orange tylko mi zafundowało tą atrakcję. ale widzę, że to sprawa losowo-systemowa

Post:16 sie 2012, 21:02
autor: raphal
dzieki nokiauser za podpowiedz,dziala az milo.mozna sie zatem obejsc bez kodu *100*1*2#,ktory nadal nie dziala,przynajmniej na moich kartach/tel.pozdrawiam
Post:16 sie 2012, 21:27
autor: kaspeed
u mnie na karcie co mam 77gb też nie trybi:( WYWALA ŻE NR ZA KRÓTKI:( coś jednak w systemie jest nie tak;(
Post:20 sie 2012, 10:44
autor: Orange Ekspert
kaspeed pisze:u mnie na karcie co mam 77gb też nie trybi:( WYWALA ŻE NR ZA KRÓTKI:( coś jednak w systemie jest nie tak;(
Stan konta z pakietu internetowego sprawdzisz wybierając kod *100*# w menu należy wybrać cyfrę 1 a następnie 2. Odpowiedź o stanie konta z pakietu internetowego otrzymasz SMS-em. Bezpośredni kod to *100*1*2#.
Czy obecnie kod działa u Ciebie? Z jakiego telefonu korzystasz?
Post:20 sie 2012, 11:07
autor: raphal
kod bezposredni nie dziala.tel to n73 i huawei 8230u.
Post:20 sie 2012, 11:19
autor: Orange Ekspert
A kod z wykorzystaniem menu *100*# i wybierając 1 a następnie 2 działa prawidłowo? Otrzymujesz informację o stanie pakietu internetowego? Jaki komunikat pojawia się po wpisaniu kodu *100*1*2# ?
Post:20 sie 2012, 11:57
autor: raphal
tak ten wchodzi,a komunikat"wprowadzony numer jest niepoprawny,prosze sprobowac ponownie"
Post:20 sie 2012, 12:11
autor: Orange Ekspert
Zgłaszałeś ten fakt do Biura Obsługi Klienta? Jeśli nie to mogę to sprawdzić dla Ciebie, ale potrzebowałbym zgłoszenia z Twoim numerem telefonu. Możesz w tym celu skorzystać z naszego formularza dostępnego na profilu Orange Polska na Facebooku. Link do formularza znajdziesz tutaj
https://www.facebook.com/orangepolska/a ... 9028851067 Po otrzymaniu zgłoszenia będę mógł to sprawdzić bardziej szczegółowo dla Ciebie.
Post:20 sie 2012, 12:27
autor: Piescoch66
"wprowadzony numer jest niepoprawny,prosze sprobowac ponownie"-u mnie od czterech dni
Post:20 sie 2012, 12:40
autor: Orange Ekspert
Zachęcam również do skorzystania z formularza, bo tylko w ten sposób mogę przekazać sprawę dalej, aby została szczegółowo sprawdzona. W zgłoszenie potrzebowałbym numeru telefonu, daty oraz godziny, kiedy próbowałeś sprawdzić stan konta kodem oraz modelu telefonu, z którego korzystasz. Możesz podać też link do tego wątku (to znacznie ułatwi weryfikację).
Post:20 sie 2012, 17:45
autor: kaspeed
Sprawdzałem poraz kolejny szybki kod bezpośredni dalej są problemy na 2sim. Wyslę do BOK meila w tej sprawie;)
Post:21 sie 2012, 11:40
autor: Orange Ekspert
Możesz to zgłosić kontaktując się z BOK (telefonicznie lub mailowo) lub przez formularz, który podałem wcześniej (wtedy będę mógł się zając sprawą osobiście). Sprawdzimy to.
Pozdrawiam
Tomek
Post:21 sie 2012, 17:25
autor: kamail86
Właśnie chciałem sprawdzić stan pakietu kodem *100*1*2# i mam dokładnie ten sam komunikat na 2 kartach OFnK. Ten drugi sposób (z kodem *100*#) działa bez problemu, ale chyba faktycznie to jakiś problem od Orange.
W dodatku ostatnio zauważyłem także problem z łączeniem się z internetem przy pomocy TopNetInfo. Da się tylko łączyć z aplikacji dołączonej do modemu Play. Jeszcze 2 dni temu ten problem dotyczył tylko jednej karty, a dzisiaj już dwóch kart. W dodatku pojawiły się problemy z omijaniem (odświeżanie strony/wtyczka do firefoxa) kompresji grafiki, wyskakują komunikaty o konflikcie IP, a czasami net przestaje działać, choć z połączeniem niby jest wszystko ok (pomaga tylko restart połączenia z internetem). Co się dzieje z OFnK? Czy ktoś również w ostatnim czasie zauważył takie problemy z OFnK?
Post:21 sie 2012, 19:31
autor: Cage
Nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie, ale dziś byłem zmuszony przejść z Play Online na kartę na Orange Free na kartę.
Trafiłem właśnie na ten temat i przed chwilą sprawdziłem stan pakietu kodem *100*1*2# i bez problemu za pierwszym razem przyszedł SMS.
Oczywiście bez problemu też działa *100*#
Jednak miałem dziś problem z połączenie z internetem i też korzystam z aplikacji dołączonej do modemu Play Online, a z aplikacją pobraną z orange.pl był problem z połączeniem z internetem.
Post:21 sie 2012, 20:04
autor: kaspeed
No u mnie kody usd nie działają.Poszło zgłoszenie;)