DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1093591  autor: Remington
 21 kwie 2020, 16:41
Czy nie dostrzegasz, że Twoje wykorzystanie numeru (2-3 razy w roku, wysyłka po 2-3 tys. wiadomości) odbiega od czegoś co można byłoby określić standardowym? Być może, poprzednia duża wysyłka umieściła Cię na czarnej liście i gdy po kilku miesiącach system wyłapał kolejną masową korespondencję, to zablokował numer.

Pytanie jest z punktu widzenia operatora: jeśli numer jest prywatny to dlaczego poza świętami komunikujesz się ze znajomymi bez SMS-ów? Wykorzystanie wygląda bowiem na firmę, która w okresie świątecznym wysyła życzenia swoim klientom z numeru, który normalnie służy do rozmów lub leży w szufladzie i czeka na święta. A takich zastosowań w prepaidzie operatorzy nie lubią.

Nie ma najmniejszej linii oporu, tylko jest linia najmniejszego oporu 😉.
 #1093594  autor: Harnas
 21 kwie 2020, 16:48
wysylam z niego SMSy kazdego miesiaca ;-) ale jest ich moze 100-200 sztuk? telefon jest caly czas aktywny czyli w zasiegu sieci. dzownie z niego malo kiedy - wiecej odbieram polaczen przychodzacych. wiekszosc wiaodmosci przesylam whatsapp ktory mam wlasnie na tym numerze ;-) firmy zadnej nie posiadam.
No nic czekam na ruch operatora jezeli nie to bede musiał go zmienic ;-/ poniewaz telefon jednak jest mi potrzebny a to, ze przez ostatni tydzien nie mialem potrzeby z niego dzwonic to inna sprawa i dlatego tak pozno sie zorientowalem ze mi zrobili niespodzianke.

Obrazek

i na co mi te darmowe SMSy, miuty, złotówki itp? niby dają kilka tys. SMSow za doładowanie ale za całą reszte place z salda konta. co roku to wystarcza a w tym roku.
dobra na tym numerze mam "play fresh" na innym mam "rok ważnosci konta" jednak operator zablokował mnie po cichu nie wysyłając nawet żadnej informacji o tym, ze ma kaprys właśnie tak zrobić.
minuty do wszytskich sieci nie dotyczą numerow zagranicznych a na nie szła lwia część doładowania.
Zadzwonilem kolejny raz na BOA , znowu przyjeli moje zgloszenie ale tera zpowiedzieli przynajmniej ze kontak bedzie z ich srony ale juz nie dzis bo tamten dzial juz nie pracuje ;/

a mój billing, czy to faktycznie wyglada jakby telefon leżał gdzieś w szufladzie i był przeznacozny tylko na SMSy?

Obrazek
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2020, 17:29 przez Harnas, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1093598  autor: 7xx654465
 21 kwie 2020, 17:36
Ok 4lata temu przytrafiła mi się blokada karty sim w TM, nr leżakuje, ale przysłali SMS że dostałem 30min na rozmowy za darmo, zadzwoniłem gdzieś, po rozmowie przyszedł SMS zauważyliśmy nie prawidłowe użycie kart sim proszę o kontakt z Bou, zadzwoniłem nikt nic nie wiedział co się stało, następnego dnia znikł zasięg, przy próbie połączenia, info nie ma takiego nr, więc znowu dzwonię do BOU, gość mówi że karta mogła zostać użyta do przestępstwa, i dla tego została wyłączona, po ok 5dniach włączyli z powrotem kartę.
 #1093607  autor: Harnas
 21 kwie 2020, 20:29
Remington juz prostuje i wyjasniam

SMSy wysylam kazdego miesiaca jak prawie kazdy uzytkownik chociaz od czasu posiadania WhatsApp jest ich zdecydowanie mniej, jednak 3 razy w roku wysylam ich duzo wiecej z okazji Świąt oraz Nowego Roku ;-)
 #1093639  autor: Harnas
 22 kwie 2020, 16:36
tak samo po cichutku jak mnie zablokowali tak tez mnie odblokowali, jeszcze pół godziny temu byłem zablokowany i nie mogłem zadzwonić a teraz już się udało i niema blokady, brak kontaktu ani podczas zablokowania ani podczas rozblokowania. Ale moze kiedyś jeszcze coś napiszą? no cóż oby ta sytuacja się więcej nie powtarzała.
Szkoda, że niema z ich strony kompletnie żadnego kontaktu, nawet w formie prostego SMSa.
 #1093703  autor: Ricki1980
 23 kwie 2020, 11:59
Dziwna sprawa. Mam RBM Siema PL i wysyłam głównie MMS'y na 5-7 numerów z pracy. Miesięcznie jest tego ok. 1500-2000 sztuk. Są dni, że pod rząd wysyłam 10-15 sztuk na 7 numerów i przez parę dni jest spokój, a są dni że kilka razy dziennie ten sam manewr do tego ok. 5-6 godzin rozmów w miesiącu, 10 - 15 GB danych i nigdy nie miałem blokady.
 #1094077  autor: Harnas
 29 kwie 2020, 12:50
Otrzymałem odpowiedź zatem podsumujmy:

1) operator w zwiazku z posdiadana przezemnie taryfą "Play fresh darmowe SMSy do wszystkich sieci" podarował mi po doładowniu 4tysiace SSMów do zużycia i dał mi na to 40-45 dni (dokłądnie nei pamiętam a liczyć mi się nie chce) co widać an tym screenie:
Obrazek

2) oto posiadana przezemnie taryfa:
Obrazek

3) odpowiedź na moje zgłoszenie o blokadzie (wysłałem dokładnie 66 SMSów jka dostałem blokadę - liczba pozostałych jest inna niz 4.000 - 66 ponieważ SMS miał długość wiekszą niz 160 znaków i został podzielony chyba na 3 części)

cytuje:
Warszawa, 22 kwietnia 2020 roku
Odpowiedź na zgłoszenie229262040 z 21 kwietnia 2020 roku

Szanowny Panie,

otrzymaliśmy Pana zgłoszenie, które dotyczyło blokady operatorskiej. Poniżej przedstawiam wyjaśnienia, które dla Pana przygotowałam.

Szczegóły sprawy
Na Pana koncie zablokowaliśmy wysyłanie SMS-ów i wykonywanie połączeń wychodzących.

Powodem blokady było naruszenie "Regulaminu Oferty Promocyjnej Zbieraj minuty w Play Fresh". Dokument wskazuje, że użytkownik zobowiązuje się nie wykonywać ruchu, polegającego na masowym wysyłaniu wiadomości lub wykonywaniu połączeń.


Decyzja
Usługi świadczymy dla Pana prawidłowo. Moja firma pozwala jednak wydać w sprawie indywidualną decyzję. Dlatego uznałam Pana reklamację.

Podjęte działania
22 kwietnia 2020 roku odblokowałam możliwość wykonywania połączeń oraz wysyłania wiadomości dla numeru 5XXXX9999.

Zaznaczam, że w przypadku ponownego naruszenia postanowień regulaminu, wyłączenie blokady nie będzie możliwe.


Pomocne informacje
Szczegółowe informacje dotyczące Pana numeru, historię połączeń oraz nasze odpowiedzi na zgłoszenia, może Pan sprawdzić w aplikacji Play24 (link.play.pl/xFde). Z aplikacji może Pan zadzwonić do naszej obsługi klienta Play. Nie musi Pan pamiętać hasła abonenckiego, autoryzacją zajmie się aplikacja. Możemy wysyłać Panu odpowiedzi na reklamacje elektronicznie - mailem albo na Play24 (link.play.pl/xFde). Dzięki temu otrzyma Pan naszą odpowiedź szybciej - już w ciągu kilku minut. Żeby wyrazić zgodę na taki sposób odpowiedzi, proszę się skontaktować z naszą obsługą klienta.

Osobiście zajmowałam się Pana sprawą. Będę wdzięczna, jeśli oceni Pan przygotowaną przeze mnie odpowiedź. Wysłałam do Pana SMS z prośbą o ocenę. Wystarczy, że odpisze Pan na tę wiadomość albo wypełni Pan ankietę na Play24 (link.play.pl/xFde).

Z poważaniem
Małgorzata Traczyk
Konsultant ds. obsługi Klienta

Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Gdy zgłoszenie jest reklamacją usługi telekomunikacyjnej to przysługuje Panu prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania tego pisma. Dalszych roszczeń może Pan dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym. W przypadku klientów indywidualnych (konsumentów) również w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich przed Prezesem UKE. P4 Sp. z o.o. ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa, KRS 0000217207 REGON 015808609 NIP 951-21-20-077 Kapitał zakładowy 48.856.500,00 zł.

Odpowiedź wysłaliśmy LISTEM na adres: XXXXXXXX

=======
Zatem, posiadam dodatkow płatną usługę "zbieraj minuty" polegajacą an tym, ze za kazde 2 pełne minuty rozmowy PRZYCHODZĄCEJ z sieciinnej niz PLAY dostaje 1 minute do wykorzystania za co płące raz na 3 miesiace 1zł i to uniemożliwia mi WYSYŁĄNIE wiadomości? jakby nie ten kierunek , odbieranie połączeń uniemożliwia wysyłanie SMSów?
Wniosek dla mnie prosty - odpiszę na to i bede oczekiwał kolejnej odpowiedzi na zadane przezemnie pytania, to co dostane w odpowiedzi zadecyduje w moim przypadku o tym czy zostaje w PLAY czy odchodze do innej sieci, moje 10 lat stazu jest dla nich niczym ;/ i przez ostatnie 10 lat nie przeszkadzało im to, ze zyczenia świateczne były wysyłane co roku tylko nagle teraz.
 #1094078  autor: Remington
 29 kwie 2020, 13:05
"Moja firma" - no no dziewczyna musi być wysoko postawiona.

Tak na poważnie, to nie sądzę by ich stanowisko mogło ulec zmianie bez zaangażowania w to UKE. Od strony formalnej, skoro korzystasz z oferty, która ma taki zapis w regulaminie to wysłanie kilkudziesięciu SMS-ów w krótkim czasie jest masową wysyłką i mogli tak zrobić. Jednak rezygnacja z danej promocji sprawi, że regulamin przestanie Cię obowiązywać.
 #1094112  autor: jutek
 29 kwie 2020, 21:35
Harnas pisze:
29 kwie 2020, 12:50


Szczegóły sprawy
Na Pana koncie zablokowaliśmy wysyłanie SMS-ów i wykonywanie połączeń wychodzących.

Powodem blokady było naruszenie "Regulaminu Oferty Promocyjnej Zbieraj minuty w Play Fresh". Dokument wskazuje, że użytkownik zobowiązuje się nie wykonywać ruchu, polegającego na masowym wysyłaniu wiadomości lub wykonywaniu połączeń.

Pani odpowiadająca na reklamację zapewne użyła standardowej wklejki dotyczącej blokady numeru ze względu na "sztuczny ruch" (czyli coś, co od lat według mniemania operatorów daje im możliwość dowolnej blokady dowolnego numeru według swojego widzimisię, a za co dziwnym trafem nigdy nie dostali kary od UOKiK/UKE, więc mogą jechać dalej na tej samowolce). Tym niemniej pani się chyba nieco zagalopowała, gdyż w rzeczonym regulaminie ("Regulamin Oferty Promocyjnej Zbieraj minuty w Play Fresh") akurat nie ma nic odnośnie masowego wysyłania wiadomości (brak takiego punktu), a zapis odnośnie wykonywania połączeń brzmi nieco inaczej niż pani to przytoczyła, dokładnie tak: "g. nie wykorzystywać Kart SIM/USIM bez zgody P4 do inicjowania ruchu, polegającego na masowym wykonywaniu połączeń , w szczególności w przypadku automatycznej dystrybucji połączeń lub automatycznej interaktywnej obsługi numeru wywołanego lub w przypadku integracji systemu telekomunikacyjnego i informatycznego Abonenta w celu obsługi tego ruchu". Regulamin jest tutaj: https://www.play.pl/resources/pdf/Regul ... _Fresh.pdf
 #1094117  autor: Harnas
 30 kwie 2020, 01:24
czyli najprościej było by nie odpowiadac na te reklamację do P4 tylko prosto do UOKiK/UKE zaąłczajac regulamin, historie polaczen, reklamacje i odpowied zna nia, zaznaczajac, ze czuje si epokrzywdzony prxzez operatora któy po doladowaniu dal mi 4 tysiace SMSow lecz zabronil z nich korzystac.
"Masz chłopie kilo kiełbasy odemnie w prezencie do zjedzenia ale nie waż się zjeść wiecej niż 2 kęsy mimo, ze co roku nie miałem nic przeciwko Twojemu apetytowi"
 #1155367  autor: admundo
 04 sie 2023, 22:19
Czyżby zaczęły się czystki wśród Zbieraj Minutowców którzy naciułali miliony godzin i wygadują od lat. U mnie dziś też taka sama blokada wychodzących. SMS-ów nie wysyłałem (0 zł na koncie), tylko połączenia ale nie nagminne tylko po dwa trzy dziennie kilka minut. Cóż, chyba trzeba zacząć się rozglądać za czymś innym.
 #1155382  autor: koszalineo941268
 05 sie 2023, 10:18
admundo pisze:
04 sie 2023, 22:19
Czyżby zaczęły się czystki wśród Zbieraj Minutowców którzy naciułali miliony godzin i wygadują od lat. U mnie dziś też taka sama blokada wychodzących. SMS-ów nie wysyłałem (0 zł na koncie), tylko połączenia ale nie nagminne tylko po dwa trzy dziennie kilka minut. Cóż, chyba trzeba zacząć się rozglądać za czymś innym.
Nie zgłaszasz reklamacji?
 #1155387  autor: bogna22
 05 sie 2023, 12:47
koszalineo941268 pisze:
05 sie 2023, 10:18
admundo pisze:
04 sie 2023, 22:19
Czyżby zaczęły się czystki wśród Zbieraj Minutowców którzy naciułali miliony godzin i wygadują od lat. U mnie dziś też taka sama blokada wychodzących. SMS-ów nie wysyłałem (0 zł na koncie), tylko połączenia ale nie nagminne tylko po dwa trzy dziennie kilka minut. Cóż, chyba trzeba zacząć się rozglądać za czymś innym.
Nie zgłaszasz reklamacji?
Stary post.. dziś zapewne Operator taki chętny by nie był na FUP
UKE, UOKiK i reklamacja... teraz piorą mózgi w reklamach iż masz bez limitu... to korzystaj bez limitu. Adnotacje zrobią na numerze i będzie działać. W tych czasach to modne, sprzedać coś co jest niezgodne z przekazem marketingowym. Rząd potrzebuje kasy, narobisz dymu, podniosą Ci FUPa :D Pytanie też czy wysyłasz na pulę X numerów, czy na różne.
Najlepsze iż karty "katowane" od uruchomienia, SMS NIE są blokowane, ale TY po X czasu zaczniesz korzystać już jesteś podejrzany...
Ciekawe kiedy wytną przychodnie i małe placówki handlowe, tam po 50-200 sms leci codziennie z pre-paid :D Mało kto ma wirtualną bramkę sms z jednoczesnym korzystaniem z telefonu :D
 #1155393  autor: admundo
 05 sie 2023, 14:13
koszalineo941268 pisze:
05 sie 2023, 10:18
admundo pisze:
04 sie 2023, 22:19
Czyżby zaczęły się czystki wśród Zbieraj Minutowców którzy naciułali miliony godzin i wygadują od lat. U mnie dziś też taka sama blokada wychodzących. SMS-ów nie wysyłałem (0 zł na koncie), tylko połączenia ale nie nagminne tylko po dwa trzy dziennie kilka minut. Cóż, chyba trzeba zacząć się rozglądać za czymś innym.
Nie zgłaszasz reklamacji?
Dzwoniłem i zgłosiłem ale pan konsultant chce żebym podał kiedy i gdzie kupiłem starter bo bez tego nic nie zrobi :/ Po takim czymś to już się rozłączyłem bo nie było sensu dalej dyskutować. Bo kto to by pamiętał.
 #1155396  autor: koszalineo941268
 05 sie 2023, 14:42
Zadzwoń i zgłoś raz jeszcze, może trafi się bardziej kumaty konsul. Jak nie, to:
- poproś o podanie podstawy prawnej uzależniającej przyjęcie reklamacji od wskazania daty i miejsca zakupu startera,
- powiedz, że starter kupiłeś w 5 lat temu w Żabce (dane wymyślone, bo i tak nie mają znaczenia - do starterów sprzed 5 lat albo kupionych w żadne nie przyjmują reklamacji?),
- jak powyższe nie dadzą rady, to powiedz, że rozmowa była nagrywana i jeżeli nie przyjmie reklamacji, to sprawę zgłosisz do UKE/UOKiK.