Strona 1 z 2

[PLAY FRESH] Zbieraj minutu - górny limit

Post:18 maja 2012, 08:11
autor: pawel_m
witam, posiadam aktywną usługę w Play Fresh ZBIERAJ MINUTY. Usługa była aktywowana jakieś 2 lata temu i nie mam za nią miesięcznej opłaty. W tym momencie osiągnąłem pułap 16666 darmowych minut i dalsze minuty nie chcę się naliczać. Usługa nadal jest aktywna (sprawdzałem w play24). Czy istnieje jakiś górny limit ilość minut? Regulamin nic o tym nie mówi.
pozdr

Post:18 maja 2012, 08:41
autor: warczanek
o matko trochę tych minut ci się nazbierało , pewnie jak ci nie nabija to istnieje , bądz zrób zgłoszenie przez play24 , i uważaj lepiej nie zmieniaj taryfy bo ci wszystko przepadnie

Post:18 maja 2012, 08:44
autor: pawel_m
mój tel prywatny robi jako służbówka w firmie i mam masę rozmów przychodzących od klientów :)

Post:18 maja 2012, 09:32
autor: Kryniczanin
Puść jakąś dłuższą rozmowę żeby choć 100 minut Ci zeszło i zobacz czy się zmniejszy i doliczy po odebraniu przychodzącej.

Post:18 maja 2012, 09:35
autor: pawel_m
juz tak zrobiłem - wydzwoniłem 10 min i "dobiło" nowe minuty dalej tylko do poziomu 16666, więc pewnie to jest górna granica tej usługi :( Napisałem jeszcze zapytanie do BOK Play - zobaczymy co odpiszą choć jak znam życie to nie odpiszą albo odpiszą za miesiąc :(

Post:18 maja 2012, 13:17
autor: Sig
Prawie dwa lata temu, gdy pytałem z ciekawości, P4Y2 odpisał mi (mam jeszcze wiadomość PW :-)), że:
Limit ilości sek przewidziany dla usługi zbieraj minuty wynosi 999999 sekund/okolo16666 min.

Jest to więc ograniczenie systemowe i więcej ci nie zbierze.

Post:18 maja 2012, 13:21
autor: Edmund
Widocznie baza danych pozwala na zapisywanie maksymalnie 6 cyfr sekund.

Post:18 maja 2012, 13:23
autor: Sig
W praktyce to nie jest ograniczenie, bo, żeby dobić do tego wyniku, trzeba by odebrac z 550 godzin połączenia, czyli w praktyce rozmawiać non-stop z 23 DNI. Na numerze firmowym, który robi za infolinię - jest to jak najbardziej do osiągnięcia, co więcej, nie łamie warunków ZM.

Post:18 maja 2012, 13:32
autor: pawel_m
Sig pisze:W praktyce to nie jest ograniczenie, bo, żeby dobić do tego wyniku, trzeba by odebrac z 550 godzin połączenia, czyli w praktyce rozmawiać non-stop z 23 DNI. Na numerze firmowym, który robi za infolinię - jest to jak najbardziej do osiągnięcia, co więcej, nie łamie warunków ZM.
ja moje minuty zbieram juz od dośc dawna przy czym ok 10x więcej odbieram niż dzwonię dlatego taka mega skarbonka się uzbierała :)

[ Dodano: 2012-05-18, 13:43 ]
no dobra, a jak to jest z tą nową usługa NOWE ZBIERAJ MINUTY? usługa polega na aktywacji za 3zł zbierania minut które jest ważne przez 90 dni. Usługa nie przedłuża się automatycznie po 90 dniach tylko wygasa i trzeba ją aktywować ponownie płaca znów 3zł (to nie problem :). No ale co z minutami które zebrałem? po wygaśnięciu usługi one przepadają? czy jesli np. usługa wygaśnie mi dziś a ja za kilka dni ją aktywuje ponownie to zebrane minuty bede miał ponownie?

Post:18 maja 2012, 16:53
autor: ms93
no dobra, a jak to jest z tą nową usługa NOWE ZBIERAJ MINUTY? usługa polega na aktywacji za 3zł zbierania minut które jest ważne przez 90 dni. Usługa nie przedłuża się automatycznie po 90 dniach tylko wygasa i trzeba ją aktywować ponownie płaca znów 3zł (to nie problem . No ale co z minutami które zebrałem? po wygaśnięciu usługi one przepadają? czy jesli np. usługa wygaśnie mi dziś a ja za kilka dni ją aktywuje ponownie to zebrane minuty bede miał ponownie?
Minuty działają tak samo, jak w starej wersji usługi. Jedyną różnicą jest konieczność aktywacji ich naliczania, przy czym ich wykorzystywanie jest całkowicie niezależne od wykupienia usługi. Jednym słowem - możesz korzystać z tych minut, nawet jak skończy się ważność tego pakietu na 90 dni.

Post:19 maja 2012, 11:01
autor: zoltan666
A co w sytuacji, gdy Play całkowicie zlikwiduje usługę Zbieraj minuty, bo pewnie kiedyś to nastąpi? Przy tak dużej ilości nazbieranych minut to co niewykorzystane przepadnie po pewnym czasie? Przeciez nie bedzie jak ich przedłuzyć.

Post:19 maja 2012, 11:38
autor: pawel_m
zoltan666 pisze:A co w sytuacji, gdy Play całkowicie zlikwiduje usługę Zbieraj minuty, bo pewnie kiedyś to nastąpi? Przy tak dużej ilości nazbieranych minut to co niewykorzystane przepadnie po pewnym czasie? Przeciez nie bedzie jak ich przedłuzyć.
przepadnie to co i tak jest darmowe wiec mała strata. jesli play zlikwiduje ZM to wtedy ich oferta nie bedzie lepszejsza niz konkurencji a zliwiduja pewnie jak wyrowna sie mtr

Post:19 maja 2012, 12:27
autor: Andrzej24
Stare zbieraj minuty nie może wyłączyć tym co juz je maja. Jedynie nowe zbieraj minuty mogą usunąć a ci co je maja po trzech miesiącach same sie wyłączą.

Post:19 maja 2012, 12:30
autor: pawel_m
Andrzej24 pisze:Stare zbieraj minuty nie może wyłączyć tym co juz je maja. Jedynie nowe zbieraj minuty mogą usunąć a ci co je maja po trzech miesiącach same sie wyłączą.
teoretycznie to można wszystko, nawet wyłaczyć takie usługi, w końcu przecież może być "chwilowa awaria" która wyłaczy wszystkie pakiety a potem niech każdy reklamuje, że mu wyłaczyli i udowadnia ile minut miał przed awarią. Dzisiaj wszystko jest mozliwe o ile tylko operator moze na tym zarobić :(

Post:19 maja 2012, 12:50
autor: Blank
Andrzej24, pawel_m,

Bzdurą jest, że nie może. Może wprowadzić nowy cennik usług, albo regulamin usługi, jednocześnie zastrzegając, że jeżeli nie zgadzamy się na zmiany, mamy prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

BTW, minuty można przedłużać na 3 sposoby:
= otrzymaniem kolejnych minut w ramach usługi ZM
= aktywacją pakietu 30 minut do wszystkich sieci za 6zł [raz miesięcznie]
= aktywacją pakietu 30 minut do wszystkich sieci w ramach Programu Doładowań (próg 60 zł) [raz miesięcznie]

Post:19 maja 2012, 12:59
autor: Edmund
divhashmorex pisze:BTW, minuty można przedłużać na 3 sposoby:
...
= aktywacją pakietu 30 minut do wszystkich sieci za 6zł [raz miesięcznie]
= aktywacją pakietu 30 minut do wszystkich sieci w ramach Programu Doładowań (próg 60 zł) [raz miesięcznie]
Mi się wydaje, że nie da się w ten sposób wydłużyć ważności gdyż te minuty są na dwóch różnych kontach i są liczone oddzielnie, zatem ich ważność może być różna.

Górna granica ZM w play

Post:19 maja 2012, 13:07
autor: Nokiusz
Jak będziesz miał odpowiedź w play to daj znać jaka jej treść bo mi nie wiele brakuje minut do tego pułapu...

Post:19 maja 2012, 23:25
autor: Tomsoon
Edmund pisze:
divhashmorex pisze:BTW, minuty można przedłużać na 3 sposoby:
...
= aktywacją pakietu 30 minut do wszystkich sieci za 6zł [raz miesięcznie]
= aktywacją pakietu 30 minut do wszystkich sieci w ramach Programu Doładowań (próg 60 zł) [raz miesięcznie]
Mi się wydaje, że nie da się w ten sposób wydłużyć ważności gdyż te minuty są na dwóch różnych kontach i są liczone oddzielnie, zatem ich ważność może być różna.
dwa konta są Minuty do wszystkich - tam trafiaja minuty z pakietów o ktorych mówisz, za próg i z pakietu i są Promocyjne minuty tam trafiaja minuty za gadke

Post:19 maja 2012, 23:40
autor: ms93
Najciekawsze jest to, że w taryfie "Lubię to" Play24 pokazuje zebrane minuty jako "Promocyjne minuty do Play i na stacjonarne", chociaż w praktyce są do wszystkich.
Minuty z "Programu doładowań" są liczone na osobnym koncie "Minuty do wszystkich" - kiedyś włączyłem sobie tą promocję i 30 minut przepadło, bo miałem jeszcze znacznie więcej uzbieranych, które mają wyższy priorytet przy wykorzystywaniu.

Post:20 maja 2012, 00:11
autor: thonka
Stare zbieraj minuty nie może wyłączyć tym co juz je maja. Jedynie nowe zbieraj minuty mogą usunąć a ci co je maja po trzech miesiącach same sie wyłączą.
bzdura. stare zmieniaja na zasadzie zmiany cennika.

nowe - po prostu likwiduja promocje.

o ile te pierwsze musza dac z 30 dniowym wyprzedzeniem i zarejestrowanym wyslac poczta, to nowe moga wylaczyc z dnia na dzien z zastrzezeniem, ze po prostu nie bedzie mozliwa ponowna aktywacja promocji wygaszajac w ten sposob kolejnych uzytkownikow.