Strona 1 z 1
[Play] Koniec ważności pakietu a "przechodzenie" m
Post:16 maja 2012, 21:14
autor: stiven
Dzisiaj kończy mi się ważność pakietów w mixie w play. Dotychczas było tak, że ostatniego dnia ważności pakietu, miał on status wyłączony i można go było tego ostatniego dnia włączyć znowu tak, aby pozostałe minuty nie przepadły a przeszły dalej, zsumowały się z nowo zakupionym pakietem. Tym razem jednak tak nie jest, pakiety dalej są włączone i nie można ich włączyć. Napisałem na play24 zgłoszenie:
Do tej pory ostatniego dnia ważności pakietu, w zakładce USŁUGI, pakiet taki był pokazywany jako wyłączony i byłą możliwość ponownego włączenia, tak aby wcześniejsze minuty nie przepadły. Dzisiaj kończy mi się ważność dwóch pakietów, ale nie ma możliwości ich przedłużenia na stronie play24.
Dostałem taką odpowiedź:
Witam,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące aktywacji Pakietów.
Uprzejmie informuję, iż trudność z ich aktywacją wiąże się z nieupłynięciem pełnych 30 dni od daty aktywacji.
Zapewniam, iż będzie mógł Pan je aktywować w dniu jutrzejszym.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Pana dyspozycji. Prosimy pamiętać, że
może się z nami Pan skontaktować, dzwoniąc na numer 790 500 500 (*500),
wysyłając wiadomość na adres e-mail
[email protected] bądź tworząc zgłoszenie za
pośrednictwem portalu Play24 (
www.play.pl).
Z poważaniem
xxxxxx xxxxxxxxx
Konsultant Obsługi Klienta
Czy wynika z tego, że teraz pozostałe minuty nie będzie można "uratować" i przenieść na następny miesiąc? Napisałem kolejne zgłoszenie z pytaniem czy tak właśnie będzie i czekam na odpowiedź. Mógłbym zadzwonić do nich, żeby mieć od razu odpowiedź, ale nie chce im kasy dawać za darmo. Nie ma już w mixie 10% na konto promocyjne przy doładowaniu przez facebooka, a teraz to, niedobrze się robi.
Od Admina: Proszę nie podawać nazwisk konsultantów.
Post:16 maja 2012, 21:51
autor: bolek2004
Ostatnio też miałem taką sytuację ale we freshu. Pisałem tu na forum ale nie mogę odnaleźć tematu. Po północy gdy zostało niecałe 24 godziny do końca pakietu netu i konta promocyjnego te opcje dalej były aktywne i nie można było aktywować ponownie w celu przedłużenia. Poczekałem parę godzin do rana i już były nieaktywne, można było aktywować ponownie.
Kwestia ile czasu ci zostało do końca pakietów. Możesz spróbować poczekać jeszcze kilka godzin może aktualne pakiety się wyłączą i będzie można ponownie aktywować tak jak było w moim przypadku. Jeśli nic się nie zmieni to wszystko przepadnie.
Może jest jakiś inny pakiet którym możesz przedłużyć aktualny tak jak we freshu?
Post:16 maja 2012, 22:16
autor: stiven
Jeśli chodzi o pakiety internetu, to i w mixie i we freshu jest ich kilka i w takiej sytuacji można aktywować inny niż wcześniej aby MB nie przepadły. Na przedłużenie konta promocyjnego we freshu też są dwa pakiety, 10 za 5 i 15 za 10. A te pakiety minut w mixie, pakiet 200 minut do play i na stacjonarne oraz 60 minut do wszystkich, to w żaden inny sposób nie przedłużę, niż przez ponowną ich aktywację. Zawsze robiłem to w ostatni dzień ich ważności, bo gdybym zrobił kolejnego dnia, to pozostałe w pakietach minuty by przepadły. Teraz nie wiem jak będzie, ale prawdopodobnie play sobie wymyślił, że będą przepadać i już.
Post:16 maja 2012, 22:17
autor: Claudec
Kolejny pakiet mozna aktywowac jakies 12 godz przed koncem waznosci. Kiedys mialem sytuacje ze 3 dni mi go uruchamiali i jeszcze nic nie dostalem w ramach rekompensaty. Regulamin Play nie obowiazuje :/
[ Dodano: 2012-05-16, 22:23 ]
stiven, odpisali Ci z Play wedlug regulaminu. Moze to blad systemu sprawial ze mozna bylo to tak aktywowac. Droga oficjalna nic nie zdzialasz.
Post:16 maja 2012, 22:30
autor: bolek2004
Claudec Nie zawsze, mi się przez długi czas udawało przedłużać od razu po godzinie 24.00 miesiąc w miesiąc aż do kwietnia, gdzie po 24.00 pakiety (10za5 i pakiet netu) dalej były aktywne, ale minęło kilka godzin i rano koło 8.00 można było aktywować ponownie.
stiven I tak nie masz wyjścia czekaj i sprawdzaj co jakiś czas może się będzie dało aktywować bo nie sądzę żeby raptem to zmienili, myślę że to raczej powolne mielenie systemu.
Ale ciągle się obawiam tej sytuacji że play wreszcie z tego zrezygnuje i nie będzie możliwości ostatniego dnia przedłużania tym samym pakietem konta promocyjnego i innych pakietów, miejmy nadzieje że do tego nie dojdzie.
Post:16 maja 2012, 22:40
autor: stiven
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące pakietów.
Chciałabym Pana poinformować, iż w sieci Play środki przyznane z tytułu pakietów ("200 minut do Play i na stacjonarne" oraz "60 minut do wszystkich sieci"), nie przechodzą na następny miesiąc. Po upływie ważności (30 dni), pakiet można włączyć ponownie.
Pakiet po utracie „ważności” zostaje automatycznie wyłączony, a w konsekwencji Pan może dokonać jego ponownej aktywacji.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Pana dyspozycji. Prosimy pamiętać, że może się z nami Pan skontaktować, dzwoniąc na numer 790 500 500 (*500), wysyłając wiadomość na adres e-mail
[email protected] bądź tworząc zgłoszenie za pośrednictwem portalu Play24 (
www.play.pl).
Z poważaniem
xxxx xxxxxx
Konsultant Obsługi Klienta
Czyli kolejne chamstwo ze strony play, przez ostatnie półtora roku przechodziło, teraz już nie. Wkurza mnie też styl odpowiedzi tych konsultantów, odpowiedzi nie są dokładnie na moje pytanie. A to była dopiero trzecia odpowiedź, która w lekko dostateczny sposób odpowiada na moje pytanie. Poprzednie dwie to było
W odpowiedzi uprzejmie informuję, iż ważność pakietów "200 minut do Play i na stacjonarne" oraz "60 minut do wszytskich sieci" wygasa z dniem dzisiejszym o godzinie 23:59, w związku z czym po tym okresie będzie Pan miał możliwość ponownej aktywacji w/w pakietów.
A pisałem, że wcześniej można było w ostatni dzień ważności ale zero nawiązania do tego.
Post:16 maja 2012, 22:46
autor: Maniek99
@stiven
Przecież ta funkcjonalność o której piszesz (powtórna aktywacja pakietu przed upływem 30dni) nie jest przewidziana żadnym regulaminem, więc nie oczekuj że operator przyzna się, że można to czasem obejść.
Wolę żeby zostało jak jest, niż gdyby mieli to załatać.
Post:17 maja 2012, 10:34
autor: Luks
Miałem włączony pakiet "10 zł za 5 zł" i ważny do 23:59 17.05.2012. Rano bez problemu mogłem włączyć następny(została mi jeszcze złotówka). Mam Play fresh All incuslive sms, więc może w mixie coś kombinują.