DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 10 z 19
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 19

 #539103  autor: thonka
 05 mar 2012, 19:04
janbutyk, nie widze zadnego powodu dla ktorego temat ten mialby byc rozdmuchiwany na 10 watkow.

sprawa jest bezposrednio zwiazana z tym tematem, wiec drugi, zalozony pozniej wywalilem.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #539109  autor: janbutyk
 05 mar 2012, 19:13
no cóż thonka temat ten nie mówi nic o kasowaniu promocyjnych złotówek, tylko o zawieszeniu doładowań i może kogoś nie zainteresować zawieszenie a znikanie złotówek może (jeśli jest tematem postu) nie każdy czyta wszystkie tematy - raczej patrzy się na temat i czyta interesujący a znikanie złotówek i zawieszenie doładowań nie są jednoznaczne, ale moderator ma zawsze rację ;)

 #539113  autor: zainteresowany
 05 mar 2012, 19:37
ok ja dostałem już zwrot, dzięki za pomoc

 #539117  autor: thonka
 05 mar 2012, 19:50
janbutyk pisze:znikanie złotówek i zawieszenie doładowań nie są jednoznaczne, ale moderator ma zawsze rację
jak pisalem - tematy sa ze soba powiazane.

to, ze Ty nie czytasz nie znaczy, ze inni nie czytaja i tematu juz gdzies nie poruszyli. po co dublowac 2 razy te sama dyskusje?

z mojej strony EOT.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #539130  autor: Wiola_K
 05 mar 2012, 20:11
Mojej mamie dołożyli piątkę przedłużyli konto do 4.04. a reszta kasy nie zniknęła. Uff... a te 2 zł z FB co miało być na konto promocyjne to dorzucili na główne.

 #539132  autor: margeo
 05 mar 2012, 20:13
2 godziny po zgłoszeniu problemu przez Play4You zadzwoniła do mnie Konsultantka z BOA z informacją, że jest awaria i technicy pracują nad usunięciem usterek. Do każdego zgłoszenia będą podchodzić indywidualnie, a więc zgłaszajcie problemy ze znikającą kasą. Mi wcięło 18zł - w ciągu 24h mam dostać na konto dodatkowe 20zł ważne do końca marca (promocyjne 5zł, które dziś dostałem było ważne do 4.04, ale nie chodzi o parę dni, skoro zwrócą kasę).
Zachęcam także do składania reklamacji w przypadku, gdy bonus trafił na konto główne zamiast przedłużać ważność na koncie dodatkowym.

Raz jeszcze składam podziękowania dla Play4You za pomoc i szybką reakcję :wink:
Ostatnio zmieniony 05 mar 2012, 20:49 przez margeo, łącznie zmieniany 2 razy.

**********************
POZDRAWIAM!


W użyciu: T-mobile, Play Fresh, OFnK, Virgin Mobile, Aero2

 #539134  autor: Karlos20
 05 mar 2012, 20:17
margeo pisze:Zachęcam także do składania reklamacji w przypadku, gdy bonus trafił na konto główne zamiast przedłużać ważność na koncie dodatkowym.
Chodzi o bonus na FB - ja zgłosiłem problem - malo brakowało aby przekroczyli termin 7 dni na przyznanie bonusu - przyznali mi 2 PLN na główne, a ze zgłoszenia na Play24 - dorzucili mi EXTRA 5 PLN na promocyjne, ważne do 31.03.2012 :)
Więc złotówki mam teraz bezpieczne :mrgreen:

 #539491  autor: play4you1
 07 mar 2012, 13:57
Okej,
wszystkie środki ktore wczoraj zostały skonfiskowane z powodu doladowania ekstra 5 zł, zostały już wczoraj też przywrocone ponownie.

 #539496  autor: kranu
 07 mar 2012, 14:29
A wiadomo już kiedy te kilka tygodni się skończy?
Mnie to generalnie wygląda jak akcja czyszczenia ludziom kont złotówkowych.

 #539500  autor: Karlos20
 07 mar 2012, 14:35
Przypominam, że jeśli macie taką możliwość, promocyjne konta złotówkowe możecie wydłużać pakietami 10 za 5 oraz 15 za 10.
Drugi sposób to: zmiana taryfy z Fresh do Lubię To! - promo złotówek się nie traci - ba! wydłużają się za darmo o 30 dni i można je ponownie wydłużyć pakietami kwotowymi. Minusem jest utrata innych pakietów oraz ważność konta głównego skrócona do 30 dni - więc radzę uważać i ten drugi sposób zastosować w naprawdę "rozpaczliwej" sytuacji.

 #539505  autor: alkonauta
 07 mar 2012, 15:08
Z tymi zmianami w play to na prawde niezla jazda. Program doladowan zamiast do konca maja to mam aktywny do 1 maja, bonus po doladowaniu wogole sie nie pojawil (30minut do play+stacjonarne), do tego dzis probowalem uaktywnic 10 za 5. Przyjelo zmiane ale ani kasy nie sciagnelo ani 10 zeta nie dodalo. BOK play milczy od tygodnia choc wczesniej reagowal znacznie szybciej na maile.

 #539516  autor: play4you1
 07 mar 2012, 16:49
alkonauta pisze:Program doladowan zamiast do konca maja to mam aktywny do 1 maja,
jak aktywujecie teraz program doladowań to data ważności powinna być juz poprawna.
Przypadki, na których pakiet został aktywowany wcześniej mają zostać poprawione do przyszłego tygodnia.

[ Dodano: 2012-03-07, 16:51 ]
alkonauta pisze:BOK play milczy od tygodnia choc wczesniej reagowal znacznie szybciej na maile.
zobacz jutro co sie dzieje na koncie, jak się nie zmini to daj mi ten numer zgłoszenia. zerknę.

 #539554  autor: BarthezzLodz
 07 mar 2012, 20:28
play4you1, play4you2, proszę Was o pomoc, bo to co się dzieje w BOKu, to woła o pomstę do nieba. Od ponad tygodnia próbuję wyjaśnić sprawę 30% bonusu, który nie został przyznany, jednak do tej pory nie udało mi się trafić na kogoś kompetentnego.

Zgłoszenia w tej samej sprawie:
41154455,
41371140,
41572498,
przed chwilą napisałem kolejne zgłoszenia (e-mailowo), ale jeszcze nie nadano numeru.

Proszę o skierowanie to do jakiejś kompetentnej osoby, bo już nie chce mi się użerać z konsultantami, którzy nie rozumieją tego, co do nich piszę lub nie potrafią przeanalizować sytuacji na moim koncie.

Powinien wnioskować o jakieś odszkodowania w związku na trudne warunki :-D

Ostatnie zgłoszenia ma numer: 41618184.

Uśmiechnij się! ;)

Nokia 3310 -> Sony Ericsson T630 -> LG KU800 Chocolate -> Nokia N76 - > Samsung S8500 Wave -> LG L9 -> Samsung Galaxy S5 -> Samsung Galaxy S6 EDGE 64GB

 #539636  autor: alkonauta
 08 mar 2012, 09:31
play4you1 pisze:
alkonauta pisze:Program doladowan zamiast do konca maja to mam aktywny do 1 maja,
jak aktywujecie teraz program doladowań to data ważności powinna być juz poprawna.
Przypadki, na których pakiet został aktywowany wcześniej mają zostać poprawione do przyszłego tygodnia.

[ Dodano: 2012-03-07, 16:51 ]
alkonauta pisze:BOK play milczy od tygodnia choc wczesniej reagowal znacznie szybciej na maile.
zobacz jutro co sie dzieje na koncie, jak się nie zmini to daj mi ten numer zgłoszenia. zerknę.
Konsultant dzis zadzwonil, ale zrobil sie jeszcze wiekszy burdel na moim koncie. Szczegoly opisalem w ponownym zloszeniu: 41635855. Prosze Ciebie o interwencje.

Po krotce dla innych czytelnikow forum:
-blad z programem doladowan ustapi jutro a minuty zostana przyznane w przyszlym miesiacu
-prosilem o aktywacje pakietu 10za5, wczesniej go wbilem kodem ale pakiet sie nie aktywowal i uniemowliwial kolejna probe aktywacji
-z konta glownego zniknelo 5 zlotych
-przeprosinowy pakiet minut (30min) nie aktywowal sie (brak go w kodzie *104#
-wyglada na to ze zamiast 10za5 dostalem 5za10 ;)

Pozdrawiam i licze na skuteczna interwencje!

 #539660  autor: play4you1
 08 mar 2012, 10:50
BarthezzLodz pisze:play4you1, play4you2, proszę Was o pomoc, bo to co się dzieje w BOKu, to woła o pomstę do nieba. Od ponad tygodnia próbuję wyjaśnić sprawę 30% bonusu, który nie został przyznany, jednak do tej pory nie udało mi się trafić na kogoś kompetentnego.

Zgłoszenia w tej samej sprawie:
41154455,
41371140,
41572498,
przed chwilą napisałem kolejne zgłoszenia (e-mailowo), ale jeszcze nie nadano numeru.

Proszę o skierowanie to do jakiejś kompetentnej osoby, bo już nie chce mi się użerać z konsultantami, którzy nie rozumieją tego, co do nich piszę lub nie potrafią przeanalizować sytuacji na moim koncie.

Powinien wnioskować o jakieś odszkodowania w związku na trudne warunki :-D

Ostatnie zgłoszenia ma numer: 41618184.
Numer zgłoszenia przekazany.
  • Strona 10 z 19
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 19
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 19