Strona 7 z 14

Post:01 mar 2012, 12:32
autor: Karlos20
Dokładnie - INNA TELEFONIA KOMÓRKOWA :)

Potwierdzam, u mnie też środki wlazły na konto główne :mrgreen:
Wspaniale (połowicznie dla niektórych)...

Post:01 mar 2012, 12:50
autor: bolek2004
Też już mam. Nie wiem czy to forum tak działa na play, czy to przypadek bo już kilka razy się zdarzyło że po poście na forum coś się ruszyło. Większość pewnie liczyła że wpadnie kasa na konto promocyjne i przedłuży ważność o 30 dni, ale play się wycwanił, te 2pln nawet nie wydłużają ważności konta głównego, ale darowanemu koniowi się w zęby nie zagląda :)

Post:01 mar 2012, 13:08
autor: drcox
Play sie naprawde uparl na zlikwidowanie skarbonek na promocyjnych...

Post:01 mar 2012, 13:13
autor: ChuckyCiechanow
drcox pisze:Play sie naprawde uparl na zlikwidowanie skarbonek na promocyjnych...
Wyjdzie mu to na dobre lub poczują duży odpływ użytkowników:-)

Post:01 mar 2012, 14:20
autor: aquick
Takie przepadniete "skarbonki" to zywa kasa dla Play :) z czesci pakietow 10za5 i 15za10 oraz spadki na koncie po 30za10 :)

Post:05 mar 2012, 15:03
autor: margeo
Doładowałem 20 zł pod koniec lutego przez stronę play.
Dziś rano miałem na koncie promocyjnym kilkanaście złotych (chyba 17-18zl) ważne do 18.03 jesli dobrze pamietam. Teraz mam 5zl wazne do 4.04.!!! Gdzie się podziała moja kasa??? Nowy bonus likwiduje stare środki promocyjne??? Lepiej monitorujcie swoje konta zanim Wam kasa poznika... :/

Zadzwoniłem do BOK - najpierw konsultantka dała do zrozumienia, ze nowe środki promocyjne powodują likwidację starych... (ekhmm!!!) Po moim stanowczym stwierdzeniu, że to by było bezsensu sprawdziła i przyjęła zgłoszenie nr 41497033 - tu prośba do Play4You o przyjrzeniu się tej sprawie.
Z góry bardzo DZIĘKUJĘ

edit 16:41
Play4You spójrz jeszcze proszę na zgłoszenie 41496915. Nie wiem dlaczego, ale inny numer zgłoszenia podała mi konsultantka, a inny numer widzę w Play24 jako ten, którego sprawa dotyczy... O co tu chodzi??

Post:05 mar 2012, 15:29
autor: zainteresowany
mam to samo... konto złotówek było jakieś 40 zł a teraz zostało 5 zł...

wrrrrrrrrrrr


mój numer zgłoszenia


41500756

Post:05 mar 2012, 15:39
autor: poziom
Czyli co, bonus 5zł z nowych doładowań zeruje dotychczasowy pakiet złotówek?
Niezłe jaja jak to celowe działanie.

Post:05 mar 2012, 16:31
autor: aquick
Ciekawe zagranie ze strony Play :lol: to już teraz wiadomo dlaczego ta zmiana dostawcy ma trwać kilka tygodni bez bonusu 30% :wink: po to, żeby ludzie "rzucili się" na doładowania za 20zł z bonusem 5zł, który "niby" przedłuża konto bonusowe a tu niespodzianka. Play dał na otarcie łez piątala a kilkadziesiąt zł. z promocyjnego zabrał. Aż strach doładowywać konto przez internet. I niech Play ma np. z takich utraconych 100zł na promocyjnym 7-10zł. "na czysto" to pomnożyć przez X klientów w kraju daje niemałą sumę. Oj nie ładnie Play, nie ładnie....

Post:05 mar 2012, 16:36
autor: drcox
Ostatnio lipa goni lipę. Jak dalej mnie będą tak robić w męski narząd rozrodczy na każdym kroku to będę musiał wziąć chyba abonament, bo tylko w nich w W3 minuty do Play są tak samo rozliczane jak do innych sieci :?

Post:05 mar 2012, 16:49
autor: margeo
Edytowałem swój wpis powyżej, ale na wszelki wypadek napiszę raz jeszcze jako nowy post.
Play4You, czy możesz wyjaśnić dlaczego inny numer zgłoszenia (dotyczy znikających środków z konta promocyjnego) podała mi konsultantka z którą rozmawiałem telefonicznie (mogę podać nazwisko na pw), a inny numer widnieje w Play24? Te numery się zmieniają w trakcie? Jeśli tak - od czego to zależy? Dobrze byłoby wiedzieć takie rzeczy, bo jak się powoływać na numer zgłoszenia, skoro inny widnieje w sieci, a inny numer podała mi konsultantka? Oba podałem kilka postów wyżej. Bardzo proszę o pilne wyjaśnienie tej sprawy, a także o przywrócenie naszych środków na konta, bo nie zamierzam doładowywać numeru kolejny raz w ciągu kilku dni, skoro nie mam pewnosci, ze znowu nie stracę funduszy.
Pozdrawiam i dziękuję.

Post:05 mar 2012, 16:59
autor: play4you1
margeo pisze:Edytowałem swój wpis powyżej, ale na wszelki wypadek napiszę raz jeszcze jako nowy post.
Play4You, czy możesz wyjaśnić dlaczego inny numer zgłoszenia (dotyczy znikających środków z konta promocyjnego) podała mi konsultantka z którą rozmawiałem telefonicznie (mogę podać nazwisko na pw), a inny numer widnieje w Play24? Te numery się zmieniają w trakcie? Jeśli tak - od czego to zależy? Dobrze byłoby wiedzieć takie rzeczy, bo jak się powoływać na numer zgłoszenia, skoro inny widnieje w sieci, a inny numer podała mi konsultantka? Oba podałem kilka postów wyżej. Bardzo proszę o pilne wyjaśnienie tej sprawy, a także o przywrócenie naszych środków na konta, bo nie zamierzam doładowywać numeru kolejny raz w ciągu kilku dni, skoro nie mam pewnosci, ze znowu nie stracę funduszy.
Pozdrawiam i dziękuję.
1) inny numer zgłoszenia jest bo konsultantka, zamknęła podejrzewam, że przypadkiem i utorzyła nowe, które juz przekazałam do sprawdzenia.
2) w kwestii tych środków, to absolutnie nie powinny być skonfiskowane.

Post:05 mar 2012, 17:04
autor: avt31
Widzę, że Play dołuje coraz bardziej.
Do końca tego roku pewnie zaliczy niezły zjazd.
Takie "błędy" powodują zupełny brak zaufania do operatora.

Play to już zupełnie inna telefonia komórkowa.

Post:05 mar 2012, 17:08
autor: margeo
play4you1 pisze:1) inny numer zgłoszenia jest bo konsultantka, zamknęła podejrzewam, że przypadkiem i utorzyła nowe, które juz przekazałam do sprawdzenia.
2) w kwestii tych środków, to absolutnie nie powinny być skonfiskowane.
ad1) ...
ad2) Też mi się tak wydaje - w przeciwnym razie ta promocja byłaby po prostu bezsensu. Mało tego - prosiłaby się z miejsca o skierowanie do UKE.
Bardzo dziękuję za szybką reakcję. Mam nadzieję, że wynik będzie pozytywny.

Pozdrawiam

ps. tak w ogóle, to chyba coraz więcej ludzi ma ten sam problem czytając komentarze na blogu Rzecznika. Skoro piszesz, że "ABSOLUTNIE NIE POWINNY BYĆ SKONFISKOWANE", to czy to oznacza, że znowu jest większa awaria???
http://blogplay.pl/2012/03/no-comments/#commentform

Post:05 mar 2012, 18:36
autor: janbutyk
mnie play też okradł ale thonka wywalił temat do kosza :)

Post:05 mar 2012, 19:04
autor: thonka
janbutyk, nie widze zadnego powodu dla ktorego temat ten mialby byc rozdmuchiwany na 10 watkow.

sprawa jest bezposrednio zwiazana z tym tematem, wiec drugi, zalozony pozniej wywalilem.

Post:05 mar 2012, 19:13
autor: janbutyk
no cóż thonka temat ten nie mówi nic o kasowaniu promocyjnych złotówek, tylko o zawieszeniu doładowań i może kogoś nie zainteresować zawieszenie a znikanie złotówek może (jeśli jest tematem postu) nie każdy czyta wszystkie tematy - raczej patrzy się na temat i czyta interesujący a znikanie złotówek i zawieszenie doładowań nie są jednoznaczne, ale moderator ma zawsze rację ;)

Post:05 mar 2012, 19:37
autor: zainteresowany
ok ja dostałem już zwrot, dzięki za pomoc

Post:05 mar 2012, 19:50
autor: thonka
janbutyk pisze:znikanie złotówek i zawieszenie doładowań nie są jednoznaczne, ale moderator ma zawsze rację
jak pisalem - tematy sa ze soba powiazane.

to, ze Ty nie czytasz nie znaczy, ze inni nie czytaja i tematu juz gdzies nie poruszyli. po co dublowac 2 razy te sama dyskusje?

z mojej strony EOT.

Post:05 mar 2012, 20:11
autor: Wiola_K
Mojej mamie dołożyli piątkę przedłużyli konto do 4.04. a reszta kasy nie zniknęła. Uff... a te 2 zł z FB co miało być na konto promocyjne to dorzucili na główne.