Witam, mam taki problem, otóż chciałem przedłużyć ważność środków promocyjnych za pomocą promocji: „Poleć Znajomym ofertę na kartę w Play”. Na numerze, który od lat posiadam w Play i doładowałem w przeciągu miesiąca, mam środki promo ważne do 18.03.2012r. Znajomy przenosił numer do Play, doładował konto i otrzymał 60 zł za przeniesienie i rok ważności na wychodzące. W dniu 10.03.2012r. to ja ze swojego numeru wstukałem kod: *126*numer kolegi, który przeniósł do Play#. W odpowiedzi dostałem: „Zgodnie z regulaminem nie możesz już wskazać osoby, która poleciła Ci Play. Teraz Ty polecaj ofertę Play znajomym. Regulamin na play.pl” . W takim razie napisałem mu, żeby to on wstukał kod *126*mój numer#. W odpowiedzi on dostał: „Twoje zgłoszenie zostało przyjęte. W ciągu 7 dni otrzymasz od nas informacje. Szczegóły i regulamin na play.pl”. Jakiś czas temu w tym temacie pytałem się forumowiczów jak ma wyglądać dokładne przeprowadzenie tej promocji, żeby otrzymać ten bonus. No i pisaliście mi, że to ja powinienem polecić nowy numer, mimo że w regulaminie jest napisane odwrotnie. Dziś jest 17.03 czyli na dzień przed ważnością środków promocyjnych, a ja nie wiem co zrobić, w dodatku, minęło 7 dni od 10.03. (7 razy 24 h) od zgłoszenia. Jeśli nic nie ruszy w tej sprawie, to czekać do północy lub do godziny 1 w nocy czy włączać 10 za 5 (o ile się włączy...)? Reklamację mógłbym składać, ale chyba telefonicznie, bo najprędzej, jednak 1zł za połączenie, to mi się to opłaci jak skóra za wyprawę.