DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 8 z 14
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14

 #539867  autor: musiolek
 09 mar 2012, 10:04
Karlos20 pisze:wiktor, sprawdzałem to, i ten sposób nie działa (na nowym numerze) - nie da rady wybrać numeru, który mnie polecił.
Wysyłałem zgłoszenie z numeru o stażu powyżej 30 dni i wbiłem jako polecony numer (ten nowiutki, kilkudniowy) - poszło! A bonus na oba numery wpłynął w ciągu 2 dni.

Prościej to zobrazuję:

NOWY NUMER -> OBECNY KLIENT - aktywacja niemożliwa
OBECNY KLIENT -> NOWY NUMER - aktywacja prawidłowa.
Tak to się odbywa na nowych zasadach.
Mogę wielokrotnie z numeru obecnego (OBECNY KLIENT) wysyłać zgłoszenia, ale na każdy nowy numer (NOWY NUMER). Jeśli NOWY NUMER spełni warunki, dostaję bonus, a ja też automatycznie, bo spełniłem warunki promocji poprzednio.
Możesz mi wyjaśnić dokładnie praktyczną procedurę bo chcę skorzystać z w/w promocji?

Dziś włączyłem do sieci nowy numer Play Fresh od Fanty, który doładuję w poniedziałek kwotą 5zł. We wtorek z mojego głównego numeru Play Fresh (który w sieci jest od kilku lat i który to ostatnio doładowywałem kilka dni temu) wyślę zgłoszenie wpisując *126*nowy_numer_telefonu_z_Play_Fresh#. Zakładając, że oba numery będą miały połączenia wychodzące ważne przez blisko rok to wszystko będzie w porządku i powinienem otrzymać przedmiotowy bonus na oba numery.

To wszystko? Dobrze rozumuję czy jeszcze o czymś zapomniałem? Czy nowy numer musi być zarejestrowany w serwisie PLAY24? Mogę wybrać jakiś konkretny profil Play Fresh dla nowego numeru przed przystąpieniem do w/w promocji czy początkowo lepiej pozostać na tym surowym?

 #539871  autor: Karlos20
 09 mar 2012, 10:13
musiolek pisze:Dziś włączyłem do sieci nowy numer Play Fresh od Fanty, który doładuję w poniedziałek kwotą 5zł. We wtorek z mojego głównego numeru Play Fresh (który w sieci jest od kilku lat i który to ostatnio doładowywałem kilka dni temu) wyślę zgłoszenie wpisując *126*nowy_numer_telefonu_z_Play_Fresh#. Zakładając, że oba numery będą miały połączenia wychodzące ważne przez blisko rok to wszystko będzie w porządku i powinienem otrzymać przedmiotowy bonus na oba numery.

To wszystko?
Tak, w ciągu 7 dni od zgłoszenia zostaną przyznane po 5 zł na konto promocyjne, ważne 30 dni.
Potwierdzenie zostanie wysłane SMS-em.
musiolek pisze: Czy nowy numer musi być zarejestrowany w serwisie PLAY24?
Nie musi, aby mógł otrzymać bonus. Jeśli chcesz zarządzać usługami na tym numerze, dołącz ten numer do swojego konta głównego na PLAY24.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #539885  autor: musiolek
 09 mar 2012, 11:30
Dzięki za szybką odpowiedź. Jeśli wszystko gra to jednak zmienię trochę strategię.

Środki promocyjne na tej "starszej" karcie mam ważne do 30 marca br. więc w najbliższy poniedziałek doładuję oba numery poprzez serwis UPAID, ale zgłoszenie polecające do w/w programu wyślę dopiero 22 marca br. żeby w miarę optymalnie i bezpiecznie przedłużyć ważność swoich promocyjnych złotówek.

Rozumiem, że w takim przypadku również nie będzie przeciwwskazań do przyznania w/w bonusu?

 #539889  autor: Karlos20
 09 mar 2012, 11:48
musiolek, nie, gdyż bonus za polecenie nowego numeru Play wymaga tylko, żeby oba numery były ważne na wychodzące powyżej 30 dni.
Później możesz polecić kolejny nowy numer. Promocja nie wyklucza się z innymi, dostępnych w Play Fresh i Lubię To!

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #539896  autor: musiolek
 09 mar 2012, 12:09
Czyli "starego" numeru nie muszę w ogóle doładowywać. Wystarczy tylko doładować w poniedziałek "nowy" numer i polecić go 22 marca bieżącego roku i wszystko będzie ok?

ps.Sorry za tyle pytań, ale chcę żeby wszystko grało na tip-top bo nie chcę obudzić się bez promocyjnych złotówek na koncie...

 #539898  autor: Karlos20
 09 mar 2012, 12:31
musiolek pisze:Czyli "starego" numeru nie muszę w ogóle doładowywać. Wystarczy tylko doładować w poniedziałek "nowy" numer i polecić go 22 marca bieżącego roku i wszystko będzie ok?
Tak, powinno być wszystko okej. Pamiętaj, że na przyznanie bonusu mają 7 dni. Jeśli coś będzie nie tak, zgłaszaj problem na Play24.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #540306  autor: DaveX
 11 mar 2012, 13:51
Chyba Play likwiduje "Program doładowań". W Play24 w Usługach nie mam Programu doładowań a po wpisaniu kodu *111*50*3# wyświetla mi "Kod dla Ciebie niedostepny." Czyżby Play wziął się teraz za minuty zebrane w PD?

 #540308  autor: Claudec
 11 mar 2012, 14:02
Hmm, no ja mialem w uslugach, kiedy kliknalem w aktywacje to dostalem informacje ze usluga zostanie aktywowana w ciagu 24godz. Od tamtej pory program doladowan zniknal i wlasciwie nigdzie nie bylo mozliwosci jak sprawdzic czy juz jest aktywny. Wpisalem kod na sprawdzenie stanu uslugi, otrzymalem komunikat ze kod nie jest dla mnie dostepny. Coz, 1zl z konta zjadlo wiec doladowalem konto i otrzymalem bonusy :) Napisalem tez zgloszenie do play.

 #540322  autor: Karlos20
 11 mar 2012, 15:29
Koledzy, spójrzcie na kilka podstron temu w temacie o Pomocy PLAY, cz. II - Play4You2 wspomniał, że opcja zniknęła z Play24, ze względu na modernizację tej usługi (niezgodny czas ważności działania PD).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #540330  autor: alkonauta
 11 mar 2012, 16:48
Ja bym domniemywal ze play blokuje uslugi ktore powinny dzialac w danej taryfie ze wzgledu na te modyfikacje w systemie. Mnie na przyklad w zwiazku z tymi modyfikacjami udalo sie aktywowac usluge ktora dla mojej taryfy jest niedostepna i nie powinna wogole dzialac. Byc moze bylo wiecej tego typu incydentow i poblokowali z automatu wszystkie kody zeby uniknac wlacznia uslug normalnie niedostepnych.

 #540516  autor: play4you1
 12 mar 2012, 18:44
Claudec pisze:Napisalem tez zgloszenie do play.
jaki jest numer zgłoszenia?

 #540562  autor: Claudec
 12 mar 2012, 22:24
play4you1 pisze:
Claudec pisze:Napisalem tez zgloszenie do play.
jaki jest numer zgłoszenia?
41728364
Ale już odpisali i dowiedziałem się tyle co już wiem :P Jest problem i już nad nim pracują :)

 #540644  autor: emarcin
 13 mar 2012, 14:03
Przyznam szczerze nie czytałem całego tematu zapytam więc krótko ktoś wie ile potrwa jeszcze ta przerwa?

 #540648  autor: Sig
 13 mar 2012, 14:37
To wie tylko Gruszka, a na forum nikt nie ma kryształowej kuli.
Męcz go na blogu, jak ci się nudzi. To i tak nic nie zmieni :smt011 .

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #540649  autor: forum_tg
 13 mar 2012, 14:42
szkoda czasu na pisanie na blogu, a tego typu pytania i tak nie odpowiedz ;)

 #541388  autor: Mythral1990
 17 mar 2012, 14:44
Witam, mam taki problem, otóż chciałem przedłużyć ważność środków promocyjnych za pomocą promocji: „Poleć Znajomym ofertę na kartę w Play”. Na numerze, który od lat posiadam w Play i doładowałem w przeciągu miesiąca, mam środki promo ważne do 18.03.2012r. Znajomy przenosił numer do Play, doładował konto i otrzymał 60 zł za przeniesienie i rok ważności na wychodzące. W dniu 10.03.2012r. to ja ze swojego numeru wstukałem kod: *126*numer kolegi, który przeniósł do Play#. W odpowiedzi dostałem: „Zgodnie z regulaminem nie możesz już wskazać osoby, która poleciła Ci Play. Teraz Ty polecaj ofertę Play znajomym. Regulamin na play.pl” . W takim razie napisałem mu, żeby to on wstukał kod *126*mój numer#. W odpowiedzi on dostał: „Twoje zgłoszenie zostało przyjęte. W ciągu 7 dni otrzymasz od nas informacje. Szczegóły i regulamin na play.pl”. Jakiś czas temu w tym temacie pytałem się forumowiczów jak ma wyglądać dokładne przeprowadzenie tej promocji, żeby otrzymać ten bonus. No i pisaliście mi, że to ja powinienem polecić nowy numer, mimo że w regulaminie jest napisane odwrotnie. Dziś jest 17.03 czyli na dzień przed ważnością środków promocyjnych, a ja nie wiem co zrobić, w dodatku, minęło 7 dni od 10.03. (7 razy 24 h) od zgłoszenia. Jeśli nic nie ruszy w tej sprawie, to czekać do północy lub do godziny 1 w nocy czy włączać 10 za 5 (o ile się włączy...)? Reklamację mógłbym składać, ale chyba telefonicznie, bo najprędzej, jednak 1zł za połączenie, to mi się to opłaci jak skóra za wyprawę.

 #541395  autor: Karlos20
 17 mar 2012, 15:07
Mythral1990, sprawdź u swojego znajomego, czy: Ty oraz znajomy dostał już środki promocyjne (5 zł). Jeśli nie, a Ty i on spełniliście warunki promocji (TY - staż w Play powyżej 30 dni i konto ważne na wychodzące ponad 30 dni, ZNAJOMY - staż nie krótszy niż 2 dni, a nie dłuższy niż 30 dni i konto ważne powyżej 30 dni, w chwili aktywacji promocji).
Jeśli nie będzie bonusu po obu stronach - składajcie reklamację.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #541422  autor: Mythral1990
 17 mar 2012, 20:12
A czy środki promocyjne przedłużą się i zsumują, jeśli mam pod *101#, że środki promocyjne ważne do jutra do godziny 11:00, a ratując się włączyłem pakiet 10 za 5 przed chwilą (zakładając, że włączą w ciągu 24 godzin, czyli załóżmy jutro po 11)? Liczy się data czy godzina ważności środków promocyjnych?

 #541427  autor: Karlos20
 17 mar 2012, 20:25
Mythral1990 pisze:A czy środki promocyjne przedłużą się i zsumują, jeśli mam pod *101#, że środki promocyjne ważne do jutra do godziny 11:00, a ratując się włączyłem pakiet 10 za 5 przed chwilą (zakładając, że włączą w ciągu 24 godzin, czyli załóżmy jutro po 11)? Liczy się data czy godzina ważności środków promocyjnych?
Jeśli do jutra do 11, środki promocyjne zostaną dodane, wtedy ich ważność jest ustawiana od momentu dodania ich na konto promocyjne (czyli 30 dni, do godziny 23:59:59). Środki są sumowane.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #541457  autor: wiktor
 18 mar 2012, 08:24
Apropo polec play ja pisalem ze nowy wpisuje numer starego ale karlos upierał się że jest odwrotnie.
  • Strona 8 z 14
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14