DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 5 z 14
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14

 #536779  autor: ms93
 23 lut 2012, 21:56
ChuckyCiechanow pisze:Mam dodatkowo lewo konto w tym serwisie w znajomych tylko samego siebie i promocja działa bez problemu Więc bajki piszecie
Potwierdzam, sam korzystałem z konta na lewe nazwisko z 1 znajomym i przeszło.

 #536791  autor: ChuckyCiechanow
 23 lut 2012, 22:28
divhashmorex pisze:A mi nie przeszło, mimo że mam 2 znajomych ;p
Polecam inna przeglądarkie , ewentualnie zmienić IP.
No i może jeszcze to co radzi Play przestać lubić i na nowo kliknąć ,,Lubię To"

 #536810  autor: musiolek
 23 lut 2012, 23:12
W moim przypadku nie pomaga odlubienie i ponowne polubienie Playa. Nie pomaga też czyszczenie ciastek w IE, Chrome i Mozilla. Profil na FB mam bardzo długo. Pan Gruszka znowu przekombinował...

 #536866  autor: vh
 24 lut 2012, 11:54
Teraz to już po ptokach, ale osobom, które jak ja mają fikcyjne konta na FB - proponuję pododawać się do znajomych. Może się przyda na przyszłość. ;-) W tej chwili nie mam żadnego znajomego.

T10s, OT-311, 1650, X501, P780, GT-C3322, E560, 3S, 4X, G7 Power

 #536879  autor: DanielR
 24 lut 2012, 13:18
Ja też mam fikcyjne konto (przełamałem się), krótki staż i "aż" czterech "znajomych", w tym jednym z nich był Play. Najpierw go odhaczyłem, wszedłem w aplikację, pokazał mi się komunikat o zbyt krótkim stażu. Wpisałem numer jeszcze chyba ze dwa razy. Nie udało się. A więc odczekałem parę minut, zupełnie nic nie robiąc (jedynie chyba wylogowałem się z Facebooka). Spróbowałem raz jeszcze i http://vlep.pl/szm8rw.jpg :wink:

 #536894  autor: ChuckyCiechanow
 24 lut 2012, 14:13
Przyznali mi 5 zł za to , że nie otrzymałem 10 % do doładowania :mrgreen: No normalnie zysk 4,50zł :mrgreen:

 #537059  autor: musiolek
 25 lut 2012, 00:37
Wczoraj uniemożliwiono mi skorzystanie z promocji na FB więc dziś złożyłem z tego powodu reklamację poprzez serwis Play24 i oprócz przeprosin, w ramach rekompensaty otrzymałem od Play pakiet 20 minut do wszystkich sieci. No cóż, dobre i to...

 #537098  autor: Mythral1990
 25 lut 2012, 11:52
Chciałbym przedłużyć promocyjne złotówki za pomocą „Poleć Znajomemu ofertę na kartę w Play” (obowiązuje od 08.12.2011 r. do odwołania), mam tylko takie pytanie, a mianowicie, czy numer który jest przenoszony do play też może w tym uczestniczyć? Jeśli tak, to czy kolejność działań w celu otrzymania bonusu 5 zł na 30 dni powinna być następująca:

- numer znajomego został przeniesiony, jest w play powyżej 2 dni, ale mniej niż 30dni
- mój numer jest już długo w play (powyżej 30 dni)
- znajomy po przeniesieniu doładował konto za 5 zł (aby dostać bonus 60 zł za przeniesienie), a ja doładowałem konto dosłownie tydzień temu
- obaj będziemy mieli połączenia wychodzące aktywne,

- znajomy wstukuje kod *126*mój numer telefonu# czyli pierwszy inicjuje promocję („Do programu jako pierwsza musi przystąpić Osoba Polecona”).

Czy wtedy obaj dostaniemy bonusy? Czyli w skrócie najpierw trzeba doładować, a później przystąpić do promocji?

 #537106  autor: Karlos20
 25 lut 2012, 12:13
Mythral1990, INACZEJ: TY pierwszy (staż w Play powyżej 30 dni) wbijasz numer znajomego, który ma numer w Play minimum 2 dni i potem czekasz 7 dni max. na przyznanie bonusu 5 zł. Jeśli obaj macie konto ważne na wychodzące powyżej 30 dni, oboje dostaniecie bonus po 5 zł na promocyjne, ważne 30 dni.

[ Dodano: 2012-02-25, 12:15 ]
Polecam, żebyście najpierw doładować konto lub upewnić się, że oboje macie roczną ważność środków z doładowań, a wtedy Ty poleć jego numer kodem *126*numer# i poczekaj na rozwój wypadków. Dostaniecie SMSy jeśli spełnicie lub nie spełnicie warunków promocji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #537370  autor: wiktor
 26 lut 2012, 16:24
Karlos20 pisze:Mythral1990, INACZEJ: TY pierwszy (staż w Play powyżej 30 dni) wbijasz numer znajomego, który ma numer w Play minimum 2 dni i potem czekasz 7 dni max. na przyznanie bonusu 5 zł. Jeśli obaj macie konto ważne na wychodzące powyżej 30 dni, oboje dostaniecie bonus po 5 zł na promocyjne, ważne 30 dni.

[ Dodano: 2012-02-25, 12:15 ]
Polecam, żebyście najpierw doładować konto lub upewnić się, że oboje macie roczną ważność środków z doładowań, a wtedy Ty poleć jego numer kodem *126*numer# i poczekaj na rozwój wypadków. Dostaniecie SMSy jeśli spełnicie lub nie spełnicie warunków promocji.
Chyba to nie w takiej kolejności JAK PRZYSTĄPIĆ DO PROGRAMU?
Do programu jako pierwsza musi przystąpić Osoba Polecona.
Dołączenie do Programu może odbywać się na dwa sposoby: link promocji

 #537377  autor: Karlos20
 26 lut 2012, 16:39
wiktor, mylisz się - nie rozumiesz...
To Ty, polecający numer PLAY pierwszy i jako jedyny przystępujesz do promocji. Wprowadzasz *126*numer-tel# (gdzie numer-tel to nowy numer osoby, która dołączyła do Play na kartę).
Ogólny warunki to:
> Ty i nowa osoba w Play musicie mieć ważne konto powyżej 30 dni
> Ty polecający - staż w PLAY powyżej 30 dni - ZAWSZE musi być dłużej w sieci, niż nowa osoba
> Nowa osoba polecana przez stałego klienta Play MUSI być w sieci od 2 dni ale nie dłużej niż 30 dni, aby mógł być polecony.
I to wszystko.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #537384  autor: wiktor
 26 lut 2012, 17:30
Karlos20 pisze:wiktor, mylisz się - nie rozumiesz...
To Ty, polecający numer PLAY pierwszy i jako jedyny przystępujesz do promocji. Wprowadzasz *126*numer-tel# (gdzie numer-tel to nowy numer osoby, która dołączyła do Play na kartę).
Ogólny warunki to:
> Ty i nowa osoba w Play musicie mieć ważne konto powyżej 30 dni
> Ty polecający - staż w PLAY powyżej 30 dni - ZAWSZE musi być dłużej w sieci, niż nowa osoba
> Nowa osoba polecana przez stałego klienta Play MUSI być w sieci od 2 dni ale nie dłużej niż 30 dni, aby mógł być polecony.
I to wszystko.

Karlos20 bez urazy ale to ty nie rozumiesz jest dokładnie na odwrót nowy podaje starego który polecił mu play cytat z bloga gruszki

JAK PRZYSTĄPIĆ DO PROGRAMU?
Do programu jako pierwsza musi przystąpić Osoba Polecona.
Dołączenie do Programu może odbywać się na dwa sposoby:

poprzez wpisanie i zatwierdzenie w telefonie kodu *126*(numer Osoby Polecającej)# (9-cio lub 11-sto cyfrowy) http://blogplay.pl/2011/12/polec-znajom ... te-w-play/

 #537442  autor: Karlos20
 26 lut 2012, 22:16
wiktor, sprawdzałem to, i ten sposób nie działa (na nowym numerze) - nie da rady wybrać numeru, który mnie polecił.
Wysyłałem zgłoszenie z numeru o stażu powyżej 30 dni i wbiłem jako polecony numer (ten nowiutki, kilkudniowy) - poszło! A bonus na oba numery wpłynął w ciągu 2 dni.

Prościej to zobrazuję:

NOWY NUMER -> OBECNY KLIENT - aktywacja niemożliwa
OBECNY KLIENT -> NOWY NUMER - aktywacja prawidłowa.
Tak to się odbywa na nowych zasadach.
Mogę wielokrotnie z numeru obecnego (OBECNY KLIENT) wysyłać zgłoszenia, ale na każdy nowy numer (NOWY NUMER). Jeśli NOWY NUMER spełni warunki, dostaję bonus, a ja też automatycznie, bo spełniłem warunki promocji poprzednio.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #537896  autor: BarthezzLodz
 28 lut 2012, 22:52
Na moje zgłoszenie o nieprzyznaniu 30% bonusu:
Witam serdecznie.

Dnia 21 lutego 2012 r. w godzinach wieczornych (około 21) doładowałem swoje konto kwotą 55 zł przez mobilną wersję strony e-doladowaniaplay.pl, zatem powinienem do tego doładowania (w przeciągu 24h) otrzymać premię w wysokości 30% kwoty doładowania, a zatem 16,50 zł. Bonus, mimo upływu czasu określonego w regulaminie, nie został przyznany.

Numer zamówienia w serwisie http://doladowania.play.pl: 8272438.
Numer referencyjny doładowania operatora: C1-1361811650291

Proszę o przyznanie należnego mi bonusu, a także przyznanie rekompensaty za nieprzyznanie dodatkowych środków.
Play odpowiedział:
Komentarz:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące nieprzyznanego bonusu.

W odpowiedzi informuję, iż w przypadku doładowania konta za pośrednictwem portalu doladowania.play.pl o wszelkich nieprawidłowościach należy informować specjalny dział, do którego zgłoszenie można wysłać za pomocą wspomnianej wyżej witryny. Poniżej zamieszczam link do opcji wysyłania reklamacji:

http://doladowania.play.pl/reklamacje.html

Mam nadzieję, że zaistniała sytuacja zostanie w najbliższym czasie wyjaśniona i dalsza współpraca będzie przebiegała pomyślnie.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii
790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.play.pl.

Z poważaniem,
Piotr T***
Konsultant Obsługi Klienta
Czyli kolejne czekanie na rozpatrzenie sprawy. Play4you2, może pomożesz?

Uśmiechnij się! ;)

Nokia 3310 -> Sony Ericsson T630 -> LG KU800 Chocolate -> Nokia N76 - > Samsung S8500 Wave -> LG L9 -> Samsung Galaxy S5 -> Samsung Galaxy S6 EDGE 64GB

 #537907  autor: Wiola_K
 28 lut 2012, 23:41
A czy ktoś dostał już te 2 zł. z FB co miały przedłużyć konto o 30 dni, bo jutro będę musiała mamie doładować telefon za 20 zł., żeby przedłużyć jej ważność konta jak nie dadzą tych 2 zł. A to 5 zł. za doładowanie za min. 20 zł. przedłuża środki promocyjne? Kody 15 za 10 jeszcze działają?

 #537914  autor: bolek2004
 29 lut 2012, 00:21
Wiola_K Na dwóch numerach nie dostałem jeszcze 2pln z facebooka, miały wpaść na konto promocyjne. Jeśli do jutra masz ważność konta promocyjnego i chcesz go przedłużyć to najlepiej kodami: 10za5 lub 15za10 które można jak najbardziej aktywować. Jeśli chodzi o przedłużenie konta promocyjnego przez www to bez sensu bo bonus nie będzie przyznany tego samego dnia a wygląda to tak:
jeśli doładujesz konto od 22.02.2012 do 29.02.2012, wówczas bonus zostanie przyznany w dniach od 01- 07.03.2012
jeśli doładujesz konto od 01.03.2012 do 31.03.2012, wówczas bonus zostanie przyznany w dniach od 01- 07.04.2012

 #537932  autor: Wiola_K
 29 lut 2012, 07:40
Mama ma do 8.03. na szczęście, więc jak coś dzisiaj jej będę ładować za 20 zł. więc zdążę. Tylko myślałam, że może dadzą to 2 zł.i nie trzeba będzie. Kod mama wykorzystała 10 za 5 więc teraz nie może, a kasy na razie na promocyjnym na razie nie potrzebuje, bo ma ponad 20 zł.i nie ma gdzie tego wydać, więc nie chce jej mnożyć kasy tylko przedłużyć konto. Jak dziś nie będzie tych 2 zł.to jej doładuję konto. Te 2 zł.to chyba jakaś lipa. Dzięki za odp.

 #537966  autor: play4you2
 29 lut 2012, 10:31
Zrób nowe zgłoszenie i podaj numer to przeanalizujemy jeszcze raz sprawę, bądź napisz do nad na [email protected]

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #537980  autor: Wiola_K
 29 lut 2012, 11:55
Doładowałam mamie dziś za 20 zł. ze strony no i od razu przedłużyło się konto promocyjne. Jeszcze nie zostały przyznane środki na konto promocyjne ale przedłużono ważność, więc nie wiem co ją wydłużyło, czy te 2 zł.co ich jeszcze nie ma czy te 5 zł., co też jeszcze ich nie ma ;)
  • Strona 5 z 14
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14