DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 14
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14

 #539103  autor: thonka
 05 mar 2012, 19:04
janbutyk, nie widze zadnego powodu dla ktorego temat ten mialby byc rozdmuchiwany na 10 watkow.

sprawa jest bezposrednio zwiazana z tym tematem, wiec drugi, zalozony pozniej wywalilem.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #539109  autor: janbutyk
 05 mar 2012, 19:13
no cóż thonka temat ten nie mówi nic o kasowaniu promocyjnych złotówek, tylko o zawieszeniu doładowań i może kogoś nie zainteresować zawieszenie a znikanie złotówek może (jeśli jest tematem postu) nie każdy czyta wszystkie tematy - raczej patrzy się na temat i czyta interesujący a znikanie złotówek i zawieszenie doładowań nie są jednoznaczne, ale moderator ma zawsze rację ;)

 #539113  autor: zainteresowany
 05 mar 2012, 19:37
ok ja dostałem już zwrot, dzięki za pomoc

 #539117  autor: thonka
 05 mar 2012, 19:50
janbutyk pisze:znikanie złotówek i zawieszenie doładowań nie są jednoznaczne, ale moderator ma zawsze rację
jak pisalem - tematy sa ze soba powiazane.

to, ze Ty nie czytasz nie znaczy, ze inni nie czytaja i tematu juz gdzies nie poruszyli. po co dublowac 2 razy te sama dyskusje?

z mojej strony EOT.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #539130  autor: Wiola_K
 05 mar 2012, 20:11
Mojej mamie dołożyli piątkę przedłużyli konto do 4.04. a reszta kasy nie zniknęła. Uff... a te 2 zł z FB co miało być na konto promocyjne to dorzucili na główne.

 #539132  autor: margeo
 05 mar 2012, 20:13
2 godziny po zgłoszeniu problemu przez Play4You zadzwoniła do mnie Konsultantka z BOA z informacją, że jest awaria i technicy pracują nad usunięciem usterek. Do każdego zgłoszenia będą podchodzić indywidualnie, a więc zgłaszajcie problemy ze znikającą kasą. Mi wcięło 18zł - w ciągu 24h mam dostać na konto dodatkowe 20zł ważne do końca marca (promocyjne 5zł, które dziś dostałem było ważne do 4.04, ale nie chodzi o parę dni, skoro zwrócą kasę).
Zachęcam także do składania reklamacji w przypadku, gdy bonus trafił na konto główne zamiast przedłużać ważność na koncie dodatkowym.

Raz jeszcze składam podziękowania dla Play4You za pomoc i szybką reakcję :wink:
Ostatnio zmieniony 05 mar 2012, 20:49 przez margeo, łącznie zmieniany 2 razy.

**********************
POZDRAWIAM!


W użyciu: T-mobile, Play Fresh, OFnK, Virgin Mobile, Aero2

 #539134  autor: Karlos20
 05 mar 2012, 20:17
margeo pisze:Zachęcam także do składania reklamacji w przypadku, gdy bonus trafił na konto główne zamiast przedłużać ważność na koncie dodatkowym.
Chodzi o bonus na FB - ja zgłosiłem problem - malo brakowało aby przekroczyli termin 7 dni na przyznanie bonusu - przyznali mi 2 PLN na główne, a ze zgłoszenia na Play24 - dorzucili mi EXTRA 5 PLN na promocyjne, ważne do 31.03.2012 :)
Więc złotówki mam teraz bezpieczne :mrgreen:

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #539491  autor: play4you1
 07 mar 2012, 13:57
Okej,
wszystkie środki ktore wczoraj zostały skonfiskowane z powodu doladowania ekstra 5 zł, zostały już wczoraj też przywrocone ponownie.

 #539496  autor: kranu
 07 mar 2012, 14:29
A wiadomo już kiedy te kilka tygodni się skończy?
Mnie to generalnie wygląda jak akcja czyszczenia ludziom kont złotówkowych.

 #539500  autor: Karlos20
 07 mar 2012, 14:35
Przypominam, że jeśli macie taką możliwość, promocyjne konta złotówkowe możecie wydłużać pakietami 10 za 5 oraz 15 za 10.
Drugi sposób to: zmiana taryfy z Fresh do Lubię To! - promo złotówek się nie traci - ba! wydłużają się za darmo o 30 dni i można je ponownie wydłużyć pakietami kwotowymi. Minusem jest utrata innych pakietów oraz ważność konta głównego skrócona do 30 dni - więc radzę uważać i ten drugi sposób zastosować w naprawdę "rozpaczliwej" sytuacji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #539505  autor: alkonauta
 07 mar 2012, 15:08
Z tymi zmianami w play to na prawde niezla jazda. Program doladowan zamiast do konca maja to mam aktywny do 1 maja, bonus po doladowaniu wogole sie nie pojawil (30minut do play+stacjonarne), do tego dzis probowalem uaktywnic 10 za 5. Przyjelo zmiane ale ani kasy nie sciagnelo ani 10 zeta nie dodalo. BOK play milczy od tygodnia choc wczesniej reagowal znacznie szybciej na maile.

 #539516  autor: play4you1
 07 mar 2012, 16:49
alkonauta pisze:Program doladowan zamiast do konca maja to mam aktywny do 1 maja,
jak aktywujecie teraz program doladowań to data ważności powinna być juz poprawna.
Przypadki, na których pakiet został aktywowany wcześniej mają zostać poprawione do przyszłego tygodnia.

[ Dodano: 2012-03-07, 16:51 ]
alkonauta pisze:BOK play milczy od tygodnia choc wczesniej reagowal znacznie szybciej na maile.
zobacz jutro co sie dzieje na koncie, jak się nie zmini to daj mi ten numer zgłoszenia. zerknę.

 #539554  autor: BarthezzLodz
 07 mar 2012, 20:28
play4you1, play4you2, proszę Was o pomoc, bo to co się dzieje w BOKu, to woła o pomstę do nieba. Od ponad tygodnia próbuję wyjaśnić sprawę 30% bonusu, który nie został przyznany, jednak do tej pory nie udało mi się trafić na kogoś kompetentnego.

Zgłoszenia w tej samej sprawie:
41154455,
41371140,
41572498,
przed chwilą napisałem kolejne zgłoszenia (e-mailowo), ale jeszcze nie nadano numeru.

Proszę o skierowanie to do jakiejś kompetentnej osoby, bo już nie chce mi się użerać z konsultantami, którzy nie rozumieją tego, co do nich piszę lub nie potrafią przeanalizować sytuacji na moim koncie.

Powinien wnioskować o jakieś odszkodowania w związku na trudne warunki :-D

Ostatnie zgłoszenia ma numer: 41618184.

Uśmiechnij się! ;)

Nokia 3310 -> Sony Ericsson T630 -> LG KU800 Chocolate -> Nokia N76 - > Samsung S8500 Wave -> LG L9 -> Samsung Galaxy S5 -> Samsung Galaxy S6 EDGE 64GB

 #539636  autor: alkonauta
 08 mar 2012, 09:31
play4you1 pisze:
alkonauta pisze:Program doladowan zamiast do konca maja to mam aktywny do 1 maja,
jak aktywujecie teraz program doladowań to data ważności powinna być juz poprawna.
Przypadki, na których pakiet został aktywowany wcześniej mają zostać poprawione do przyszłego tygodnia.

[ Dodano: 2012-03-07, 16:51 ]
alkonauta pisze:BOK play milczy od tygodnia choc wczesniej reagowal znacznie szybciej na maile.
zobacz jutro co sie dzieje na koncie, jak się nie zmini to daj mi ten numer zgłoszenia. zerknę.
Konsultant dzis zadzwonil, ale zrobil sie jeszcze wiekszy burdel na moim koncie. Szczegoly opisalem w ponownym zloszeniu: 41635855. Prosze Ciebie o interwencje.

Po krotce dla innych czytelnikow forum:
-blad z programem doladowan ustapi jutro a minuty zostana przyznane w przyszlym miesiacu
-prosilem o aktywacje pakietu 10za5, wczesniej go wbilem kodem ale pakiet sie nie aktywowal i uniemowliwial kolejna probe aktywacji
-z konta glownego zniknelo 5 zlotych
-przeprosinowy pakiet minut (30min) nie aktywowal sie (brak go w kodzie *104#
-wyglada na to ze zamiast 10za5 dostalem 5za10 ;)

Pozdrawiam i licze na skuteczna interwencje!

 #539660  autor: play4you1
 08 mar 2012, 10:50
BarthezzLodz pisze:play4you1, play4you2, proszę Was o pomoc, bo to co się dzieje w BOKu, to woła o pomstę do nieba. Od ponad tygodnia próbuję wyjaśnić sprawę 30% bonusu, który nie został przyznany, jednak do tej pory nie udało mi się trafić na kogoś kompetentnego.

Zgłoszenia w tej samej sprawie:
41154455,
41371140,
41572498,
przed chwilą napisałem kolejne zgłoszenia (e-mailowo), ale jeszcze nie nadano numeru.

Proszę o skierowanie to do jakiejś kompetentnej osoby, bo już nie chce mi się użerać z konsultantami, którzy nie rozumieją tego, co do nich piszę lub nie potrafią przeanalizować sytuacji na moim koncie.

Powinien wnioskować o jakieś odszkodowania w związku na trudne warunki :-D

Ostatnie zgłoszenia ma numer: 41618184.
Numer zgłoszenia przekazany.

 #539867  autor: musiolek
 09 mar 2012, 10:04
Karlos20 pisze:wiktor, sprawdzałem to, i ten sposób nie działa (na nowym numerze) - nie da rady wybrać numeru, który mnie polecił.
Wysyłałem zgłoszenie z numeru o stażu powyżej 30 dni i wbiłem jako polecony numer (ten nowiutki, kilkudniowy) - poszło! A bonus na oba numery wpłynął w ciągu 2 dni.

Prościej to zobrazuję:

NOWY NUMER -> OBECNY KLIENT - aktywacja niemożliwa
OBECNY KLIENT -> NOWY NUMER - aktywacja prawidłowa.
Tak to się odbywa na nowych zasadach.
Mogę wielokrotnie z numeru obecnego (OBECNY KLIENT) wysyłać zgłoszenia, ale na każdy nowy numer (NOWY NUMER). Jeśli NOWY NUMER spełni warunki, dostaję bonus, a ja też automatycznie, bo spełniłem warunki promocji poprzednio.
Możesz mi wyjaśnić dokładnie praktyczną procedurę bo chcę skorzystać z w/w promocji?

Dziś włączyłem do sieci nowy numer Play Fresh od Fanty, który doładuję w poniedziałek kwotą 5zł. We wtorek z mojego głównego numeru Play Fresh (który w sieci jest od kilku lat i który to ostatnio doładowywałem kilka dni temu) wyślę zgłoszenie wpisując *126*nowy_numer_telefonu_z_Play_Fresh#. Zakładając, że oba numery będą miały połączenia wychodzące ważne przez blisko rok to wszystko będzie w porządku i powinienem otrzymać przedmiotowy bonus na oba numery.

To wszystko? Dobrze rozumuję czy jeszcze o czymś zapomniałem? Czy nowy numer musi być zarejestrowany w serwisie PLAY24? Mogę wybrać jakiś konkretny profil Play Fresh dla nowego numeru przed przystąpieniem do w/w promocji czy początkowo lepiej pozostać na tym surowym?

 #539871  autor: Karlos20
 09 mar 2012, 10:13
musiolek pisze:Dziś włączyłem do sieci nowy numer Play Fresh od Fanty, który doładuję w poniedziałek kwotą 5zł. We wtorek z mojego głównego numeru Play Fresh (który w sieci jest od kilku lat i który to ostatnio doładowywałem kilka dni temu) wyślę zgłoszenie wpisując *126*nowy_numer_telefonu_z_Play_Fresh#. Zakładając, że oba numery będą miały połączenia wychodzące ważne przez blisko rok to wszystko będzie w porządku i powinienem otrzymać przedmiotowy bonus na oba numery.

To wszystko?
Tak, w ciągu 7 dni od zgłoszenia zostaną przyznane po 5 zł na konto promocyjne, ważne 30 dni.
Potwierdzenie zostanie wysłane SMS-em.
musiolek pisze: Czy nowy numer musi być zarejestrowany w serwisie PLAY24?
Nie musi, aby mógł otrzymać bonus. Jeśli chcesz zarządzać usługami na tym numerze, dołącz ten numer do swojego konta głównego na PLAY24.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #539885  autor: musiolek
 09 mar 2012, 11:30
Dzięki za szybką odpowiedź. Jeśli wszystko gra to jednak zmienię trochę strategię.

Środki promocyjne na tej "starszej" karcie mam ważne do 30 marca br. więc w najbliższy poniedziałek doładuję oba numery poprzez serwis UPAID, ale zgłoszenie polecające do w/w programu wyślę dopiero 22 marca br. żeby w miarę optymalnie i bezpiecznie przedłużyć ważność swoich promocyjnych złotówek.

Rozumiem, że w takim przypadku również nie będzie przeciwwskazań do przyznania w/w bonusu?

 #539889  autor: Karlos20
 09 mar 2012, 11:48
musiolek, nie, gdyż bonus za polecenie nowego numeru Play wymaga tylko, żeby oba numery były ważne na wychodzące powyżej 30 dni.
Później możesz polecić kolejny nowy numer. Promocja nie wyklucza się z innymi, dostępnych w Play Fresh i Lubię To!

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #539896  autor: musiolek
 09 mar 2012, 12:09
Czyli "starego" numeru nie muszę w ogóle doładowywać. Wystarczy tylko doładować w poniedziałek "nowy" numer i polecić go 22 marca bieżącego roku i wszystko będzie ok?

ps.Sorry za tyle pytań, ale chcę żeby wszystko grało na tip-top bo nie chcę obudzić się bez promocyjnych złotówek na koncie...
  • Strona 7 z 14
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14