Strona 1 z 1

Sami Swoi - problem z ważnością konta.

Post:21 kwie 2006, 13:28
autor: grobelas
Witam!
W grudniu kupiłem bliskiej osobie starter Sami Swoi i od razu doładowałem konto kwotą 80 zł. dzięki czemu ważność konta została przedłużona o 210 dni, czyli do lipca. Mamy dziś 21 kwietnia i na koncie zostało kilkanaście złotych, ale przy próbie wykonywania połączenia pewien niesymaptyczny Pan informuje mnie, że rozmowy wychodzące zostały wyłączone i należy doładować konto. Zdziwiłem się bardzo, przecież wcześniej jak sprawdzałem to ważność była do lipca. Czy oni tak po prostu mogą to sobie zmienić, czy też cały ich ten "system" jest całkowicie do bani? Dzwoniłem do Biura obsługi ze swojego telefonu, ale tam nikt nie odbiera-a czekałem dość długo. Czy jeżeli jest to chwilowa awaria systemu, to po jego naprawie znowu będzie wszystko OK? Może ktoś z Was także ma taki problem? Pozdrawiam

Post:21 kwie 2006, 13:57
autor: D@rio
Podejrzewam że trzeba będzie w tym wypadku zrobić reczną aktualizację konta a w tym wypadku potrzebny jest kontakt z DOK pod nr. 8877.

Pozdrawiam.

Post:21 kwie 2006, 14:11
autor: grobelas
Jednak obyło się bez kontaktowania z DOK. Wszystko wróciło samo do normy i jest już OK. Ta cała dziwna sytuacja trwała parę godzin, także jak się to powtórzy, to przechodzę do innej sieci. W końcu użytkownikem tego telefonu w sieci Sami Swoi jest starsza osoba i w każdej chwili może potrzebować pomocy, ale przez to, że ta sieć szwankuje może się okazać, że pomocy na czas nie będzie - to jednak już pewnie inny temat. Dzięki za odpowiedź

Post:21 kwie 2006, 14:42
autor: D@rio
Widać był to błąd systemowy o charakterze zbiorowym. Cieszę się że wróciło już do normy. Pozdrawiam ;)

Post:21 kwie 2006, 21:34
autor: jahu
grobelas - jak nie DOK to probuj w jakims lokalnym przedstawicelstwie - salon, sklep itp - tam tez obsluga SS (od nie dawna)