Strona 1 z 1

Zwrot kasy w Simplusie

Post:15 kwie 2006, 19:07
autor: telefoniak
Witam!
Mam pytanko odnośnie Simplusa. Niedawno miałem na koncie ok. 40 zł, ale jeszcze nie doładowałem i obecnie mam 0 zł - nigdzie nie mogę dzwonić. Jak długo mogę sobie mieć zero, żeby mi przy następnym doładowaniu zwrócili wcześniejsze środki? (w popie jest bodajże 5 dni, a jak jest w Simplusie?)

Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam. :-)

Post:15 kwie 2006, 20:18
autor: Klusek
Regulamin pisze:11 W momencie upływu okresu ważności dla połączeń przychodzących niewykorzystana wartość konta jest automatycznie anulowana
12 W przypadku dokonania zasilenia konta w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia upływu okresu ważności dla połączeń przychodzących anulowana wartość konta może zostać przywrócona. Przywrócenie wartości konta nastąpi w terminie 2 (dwóch) dni po dokonaniu przez Użytkownika zasilenia konta.
13 Brak zasilenia konta w terminie wskazanym w ust. 12 będzie skutkował bezpowrotną utratą niewykorzystanej wartości konta
Ogromna większość odpowiedzi na zadawane przez Was pytania jest zawarta w regulaminach usług więc gorąco zachęcam do ich czytania.

Post:15 kwie 2006, 20:24
autor: Irek
Klusek ale zauważ, że statystyczny Polak nie czyta regulaminów! :wink:

Post:16 kwie 2006, 01:29
autor: jacguszi
Może ktoś już miał taki przypadek anulowania środków na koncie w sim+ ?
Używałem sim+ przez 4 lata i nigdy nie słyszałem ani mnie sie to nie przytrafiło.
Znam użytkowników trzymających karte sim w szufladzie przez pół roku
którym po doładowaniu przybywało kasy.Regulamin regulaminem a w praktyce różnie to
bywa :wink:

Post:16 kwie 2006, 10:59
autor: martins
Pierwsze slysze!!! Ja uzywam simplusa od 1999roku i jeszcze cos takiego mi sie nie przytrafilo. Kiedys mialem zablokowane konto z kwota 9zl przez 5 miesiecy i nie dosc ze mi go nie wylaczyli to po zasileniu dodali mi te 9zl do kwoty jaka zasililem. Nie wiem jak jest u innych. ALe z pewnoscia jesli ktos zasili w ciagu miesiaca w ktorym moze tylko odbierac polaczenia, kasa ktora zostala na koncie nie przepadnie. Mowie to z wlasnego doswiadczenia. A 7 lat z simplusem to chyba sami przyznacie, nie malo...

To nie jest POP, ze kasa tu przepada.

[ Dodano: 2006-04-16, 11:07 ]
Klusek pisze:
Regulamin pisze:11 W momencie upływu okresu ważności dla połączeń przychodzących niewykorzystana wartość konta jest automatycznie anulowana
12 W przypadku dokonania zasilenia konta w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia upływu okresu ważności dla połączeń przychodzących anulowana wartość konta może zostać przywrócona. Przywrócenie wartości konta nastąpi w terminie 2 (dwóch) dni po dokonaniu przez Użytkownika zasilenia konta.
13 Brak zasilenia konta w terminie wskazanym w ust. 12 będzie skutkował bezpowrotną utratą niewykorzystanej wartości konta


Skad wogole ten regulamin????

W moim regulaminie jest napisane:

'W przypadku niewykorzystania pelnej wartosci konta przed uplywem okresu waznosci dla uslug i polaczen wychodzacych niewykorzystana wartosc jest doliczana do wartosci nowego zasilenia pod warunkiem zasilenia konta przed terminem zaprzestania swiadczenia uslug'

Czyli ma sie miesiac, tyle co na kupno nowej karty po zablokowaniu rozmow wychodzacych.

Post:16 kwie 2006, 12:45
autor: Klusek
martins pisze:
Skad wogole ten regulamin????
Stąd

Post:16 kwie 2006, 13:28
autor: martins
Klusek pisze:
martins pisze:
Skad wogole ten regulamin????
Stąd
No faktycznie jest taki zapis. Ale dotyczy on rozmow przychodzacych, czyli ten miesiac w ktorym trzeba kupic karte i doladowac. Wniosek z tego taki ze gwarantuja dodanie pozostalego limitu do nowego jezeli "w ciagu miesiaca zasili sie konto' a dopiero po tym okresie pozostala kwota jest teoretycznie anulowana i do 7 kolejnych dni moze jeszcze zostac zwrocona.

Ale tak ja ja mowie z wlasnego doswiadczenia, to nawet po dluzszym okresie kasa nie powinna przepadac jak to mialo miejsce w moim przypadku. No chyba za POLKOMTEL sobie wybiera komu zabrac a komu nie.

Pozdrawiam :smt006

Post:16 kwie 2006, 13:41
autor: Kaczy
martins pisze:Ale tak ja ja mowie z wlasnego doswiadczenia, to nawet po dluzszym okresie kasa nie powinna przepadac jak to mialo miejsce w moim przypadku. No chyba za POLKOMTEL sobie wybiera komu zabrac a komu nie.

Pozdrawiam :smt006
Doświadczenie doświadczeniem, a regulamin regulaminem. Skoro piszą, że po m-cu kasa przepada to nie ma co liczyć, że może jej nie zabiorą.

Post:16 kwie 2006, 13:46
autor: martins
Kaczy pisze:
martins pisze:Ale tak ja ja mowie z wlasnego doswiadczenia, to nawet po dluzszym okresie kasa nie powinna przepadac jak to mialo miejsce w moim przypadku. No chyba za POLKOMTEL sobie wybiera komu zabrac a komu nie.

Pozdrawiam :smt006
Doświadczenie doświadczeniem, a regulamin regulaminem. Skoro piszą, że po m-cu kasa przepada to nie ma co liczyć, że może jej nie zabiorą.
Ja na nic nie licze. Tylko mowie ze od 7 lat nie zdarzylo mi sie jeszcze ani razu zeby ja sobie po tym miesiacu zabrali. Nie wiem, moze ktos kto ma simplusa moglby sie rowniez wypowiedziec?

Post:16 kwie 2006, 14:11
autor: Kaczy
Ale to jest ich dobra wola, że oni Ci nie zabierają kasy po m-cu.

W przypadku jakby Ci zabrali miałym 0 (słownie: zero) szans na ich odzyskanie.

Post:18 kwie 2006, 19:33
autor: Pawrzes
Wygląda na to że Polkomel po cichu zmienił regulamim, tem mówiący o przepadaniu kasy po miesiącu jest ważny od 1 stycznia 2006 roku, w starym regulaminie nie było takiego zapisu...