DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 91 z 100
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 100
 #1124706  autor: Kamil7878
 24 lis 2021, 16:44
fitman pisze:
19 lis 2021, 17:03
Witajcie
Mam problem z internetem LTE w Lycamobile i to od b. dawna. dobrze i polecił kontakt z Plusem bo to ich nadajniki. Plus nic zrobić nie może, bo to Lyca.
Czy też macie problem z internetem w tej sieci? Mam mnóstwo GB z których nie korzystam, bo... się po prostu nie da.
Próbowałeś jak działa u ciebie karta plusa? Sądzę że prędkość będzie podobna ,w jakiej odległości jest nadajnik plusa od twojego domu? Plus się przechwala osiągami, jednak małych miastach czy wsiach zasięg jest kiepski.
 #1124735  autor: fitman
 25 lis 2021, 10:23
Mieszkam właśnie w małym mieście i jest problem. Kartę sim sieci Plus miałem dawno temu za czasów Simplusa. Zgłosiłem ten problem do Lycamobile i wysłałem zrzut ekranu z aplikacji do testów szybkości internetu. Odpisali by wysłać z rana i wieczora. Nadajniki są na kościele obok, który jednocześnie blokuje/odbija zasięg.

Teraz używam na próbę, na miesiąc Orange, który miałem za czasów sieci Idea. I zasięg tak jak myślałem jest najlepszy, w tym do internetu. Według mapek zasięgów w mojej okolicy najlepiej wypada Orange i... T-Mobile z LTE. Play to wiecznie były problemy i stanie przy oknie, Plus nie myślałem, że tak będzie, bo Lyca korzysta z ich nadajników. I co najlepsze w moich okolicach są salony tylko Play'a i Plusa. Orange, T-Mobile brak...
 #1125183  autor: Remington
 06 gru 2021, 12:36
Niemiecki Handelsblatt podaje bardzo ciekawe informacje:
https://www.handelsblatt.com/technik/it ... xample.org

Niemiecka Lyca przez lata miała nie płacić VAT-u przez co uzbierało jej się 70 mln euro długu. W wakacje zmienili nazwę i ogłosili upadłość. Karty SIM nadal działają w oparciu o licencję Lyca zarejestrowanego w Wielkiej Brytanii. Niby nie wpływa ta afera bezpośrednio na klientów, ale już na kilku niemieckich portalach czytałem "dobre rady" by nie zasilać więcej ile będzie potrzeba zużyć w najbliższym czasie.
 #1125187  autor: Kompan
 06 gru 2021, 17:58
Od dawna sieć budzi kontrowersje. Francja aresztowania pracowników, unikanie podatków, podejrzenie prania pieniędzy. Wielka Brytania unikanie podatków. Grubo finansują brytyjskich konserwatystów. W Irlandii też coś było. Ale jak działali, tak nadal działają. Już nie wspomnę o ich innych biznesach. Generalnie Lyca to ciekawa firma :)
 #1125345  autor: Karlos20
 11 gru 2021, 01:51
Przypadek, że od dawna odradzam korzystanie z tej sieci MVNO? No to teraz wyszło co trzeba. Rozgłos w Niemczech, aferki w innych krajach, do tego brexit w UK, który powoduje, że oddziały mogą mieć odcięte finanse od swojej spółki-matki. To oznacza jedno - upadek tej sieci.
Nie dziwne, że ostatnio proponowali podejrzanie tanie przedpłacone pakiety płatne z góry na pół roku czy na rok, a wraz z nimi pseudo no-limity na minuty i SMSy + duże paki GB - nałapią klientów, będą jakiś czas podpięci zasięgowo do Plusa i się zwiną. To kwestia czasu.
Normalna sieć komórkowa (również MVNO) ma pełne regulaminy usług i pakietów w pdf (w innych krajach są jako "karty produktu"), a nie tylko opisy pisane drobnym drukiem na stronie. Operatorzy podpięci pod Plusa mają szerszą sieć rejestracji numerów na kartę (pozwalają nawet numer zarejestrować w punktach Grupy Polsat Plus), a Lyca takich punktów ma jak kot napłakał, czyli niewiele.

Wniosek jest jeden: dociekać, sprawdzać i dobrać ofertę, którą zarejestrujesz bez wysiłku, współpracującą w tym wypadku z Plusem bądź Playem, bo to te 2 sieci mają najwięcej sieci MVNO podpiętych do swojej infrastruktury.

Polecane stabilne MVNO wg mnie:
> na Plusie: a2mobile od Premium Mobile, Netia Mobile, Klucz Mobile (miewają problemy ze stroną internetową, ale mocno z Plusem współpracują)
> na Playu: Mobile Vikings.
Nie ująłem Virgin, bo pomimo, że jest osobną spółką, jest już infrastrukturalną częścią P4 Play. Tak jak Aero2 (wRodzinie oraz BDI / Pakiety Aero) - osobne oferty, ale należą już do Plusa (Polkomtela). Nie wspomniałem o submarkach, które są częścią MNO, co są mylone z sieciami wirtualnymi, jak np. Plush, TuBiedronka, Red Bull Mobile czy Heyah.

Nie podałem celowo nazwy Lajt Mobile (Telestrada) - czuję, że w tej sieci też coś może być na rzeczy, skoro pozwala ściągać dane rejestracyjne wyłącznie z danych użytych z przelewu bankowego, a to może poniekąd utrudnić ucieczkę do innej sieci. Obecnie robią jakąś akcje afilacyjną, nagradzając bonusem 100 zł za skuteczne ściągnięcie nowej osoby do podpisania umowy abonamentowej w Telestradzie, czyli operatorze Lajta.
Otvarta jest młodą siecią MVNO i też nie jest ujęta w tym zestawieniu polecanych sieci. Przeczuwam ten sam los, co spotkał Premium Mobile - gdy nałapią klientów i Polkomtel odczuje większy wpływ rozliczeń - chętnie by tego operatora dołączyliby do Grupy Polsat Plus - czyli połykanie złotych rybek.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125378  autor: Karlos20
 11 gru 2021, 12:44
Czytałeś uważnie? Napisałem, że obecnie Aero2 to Polkomtel, choć oferty zostały te same.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125379  autor: Remington
 11 gru 2021, 12:47
Z Twojej wypowiedzi zrozumiałem, że mówisz o spółce Aero2 należącej do Plusa. Tymczasem o ile Aero jako pakiety jeszcze istnieją, to bytu Aero2 ani jako firmy, ani brandu, już nie ma. Jak tak to przepraszam.

Nawiasem mówiąc, spośród wszystkich wyżej wymienionych, Telestrada (Lajt) jest najbardziej przejrzysta, bo jest na GPW i można sobie prześledzić jej wyniki finansowe (w tym sprzedażowe dotyczące liczby klientów), które musi ona publikować. Poszli na łatwiznę z kwestią rejestracji, identycznie zrobili niektórzy operatorzy VOIP. Na pewno nie spełnia to ustawowych wymogów rejestracji, ale jako pierwszy hejter tego bubla prawnego, przymykam na to oko i Wam również radzę.
 #1125380  autor: Karlos20
 11 gru 2021, 12:52
Spoko, tutaj warto być dokładnym, bo sporo osób submarki myli z operatorami wirtualnymi, którymi nie są. Tak w sumie teraz się stało po przejęciu Aero2 przez Polkomtel, stały się submarkami Plusa. Niejako osobnym bytem jest Premium Mobile, ale też czuć wpływ Plusa na prepaida infrastrukturalnego a2mobile oraz abonamentu na prawach sieci MVNO. Widać wyraźnie, że Polsat Plus połyka złote rybki wokół swojej sieci. Ciekawe, kto będzie następnym, bo Lycamobile trzeba spisać na straty.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125381  autor: Remington
 11 gru 2021, 13:00
Istnienia Premium Mobile jako osobnej spółki nie rozumiem. Aero2 miało infrastrukturę i pasma, więc może dlatego zostało wchłonięte, ale gdyby chcieli separować oferty toby przed likwidacją spółki przenieśli z niej wRodzinie do PM. BDI by nie przenieśli, bo jest ściśle powiązane z posiadanym pasmem.

Ja bym nie skreślał Lyca, bo nie znamy jego zaplecza w Polsce. Zawsze mi coś się nie podobało, choćby ze względu na łamanie prawa poprzez wprowadzanie podwyżek cen bez wcześniejszego ich ogłoszenia i powiadomienia abonentów.

Problemy w Niemczech pokazują jednak, że operator próbuje się ratować i reagować, zakładając nową firmę itd. Jeśli do upadku by doszło i nie byłby on niekontrolowany z dnia na dzień, to zapewne Polkomtel chętnie by bazę klientów od polskiej spółki podkupił.
 #1126081  autor: almon
 28 gru 2021, 23:28
Dziwną mam sytuacje przyjechałem do Polski i mam taki problem jak to możliwe, że podczas wykonywania połączeń telefonicznych dostaje informacje sieć komórkowa jest niedostępna i przy wysyłaniu sms mam oczekuje na połączenie, a internet już działa i pokazuje zasięg.
 #1127024  autor: mirekK
 18 sty 2022, 21:15
Przymierzałem się, ale za kilka pln różnicy nie warto ryzykować:

Opinie w większości negatywne i tragiczna średnia 2.2 pkt:
https://imgur.com/a/D8YrF7J
Brak: LTE, tetheringu/udostępniania, blokowania nr zastrzeżonych, połączeń oczekujących; teoretyczny "no limit" bo faktycznie limit 3000 minut na rozmowy i 3000 SMSów miesięcznie ; słaby zasięg; dziwny BOK ;
Zatem zdecydowanie dziękuje.
 #1127032  autor: Remington
 18 sty 2022, 22:05
Tethering nieoficjalnie jak już, bo oficjalnie zabraniany. Czy coś się zmieniło?

ACR jest ustawowo narzucone, jeśli tego nie mają to łamaliby prawo. Nie pierwszy raz. Dalej zmieniają cennik bez miesięcznej zapowiedzi?
 #1127700  autor: zalezok
 03 lut 2022, 13:16
Korzystam juz czwarty okres rozliczeniowy z oferty
Kod: Zaznacz cały
To All S 12M
i mogę potwierdzić że:
- ogólnie działa bez problemu
- kumulacja danych to max dwa okresy rozliczeniowe czyli można miec skitrane 70GB
- tethering ze smartfona działa bez ograniczeń
- jedyny 'spam' smsowy to 'drogi kliencie zużyłeś 80% pakietu...'
- IP jest widoczne jako plus z terenu polski
- dane w apce aktualizuje na bieżąco.
Rozmowę zrywa po dwóch godzinach ciągłości ale nie wiem czy to nie jest limit odbiorcy, odbierana rozmowa była w jakiejś taryfie nju.
Najdłuższa ciągłość korzystania z neta to ponad 6 godzin oglądania gali KSW poprzez tethering, poszło ponad 12GB.
Cena efektywna to 12zł 55gr miesięcznie.
 #1127803  autor: rymi
 05 lut 2022, 21:01
Ja wybrałem wujkowi tę ofertę w maju 2021, bo okazało się, że 10GB W Rodzinie na 60 dni za 30 zł to było za mało - od tego czasu żadnego problemu, a ma jeszcze taniej ;-)

Jeśli Lyca by coś odwaliła w przyszłości [bo też się zastanawiałem czy brać ją, bo się naczytałem w necie] to jeden dzień i jesteśmy gdzie indziej z numerem.
 #1127810  autor: Remington
 05 lut 2022, 22:01
Jedyna nadzieja w tym, ze upadku z dnia na dzien zaden operator przyjmujacy numery dotad nie zaliczyl. Warto jednak pamietac o przypadku Vectone.
 #1127816  autor: Norbas
 05 lut 2022, 23:16
O ile chwaliłem o tyle po ostatnich wydarzeniach się wynoszę z tej sieci.
Do póki nie był potrzebny kontakt z BOK byłem w stanie znieść koszmarną i nieczytelną/ubogą apkę itd.
Jednak ponad dwa miesiące temu wykupiłem All3S ( co robiłem już wcześniej) i po dwóch miesiącach się już pakiet nie odnowił na trzeci.
Zgłosiłem sprawę niezwłocznie. Było to 17 stycznia. Do dnia dzisiejszego nie naprawiono problemu, informacja od lyca praktycznie nie istnieje i sam wydzwaniam co jakiś czas by usłyszeć to samo "pracują nad problemem, przekazali do kolejnego działu"
Na emaile też czeka się na odpowiedź dwa tygodnie i nic one nie wnoszą.
Sieć widmo jeśli chodzi o BOK.
Zacząłem się już rozglądać za nowym operatorem, bo 20 dni oczekiwania i "sterka" nadal nie naprawiona to mi się u żadnego innego operatora nie zdarzyło. Era,Play,a2mobile,mobilka,Tmobile - zdarzały się jakieś niedociągnięcia, ale nigdy nie czekałem na reakcję dłużej niż 24h.
  • Strona 91 z 100
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 100
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 100