DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 92 z 100
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 100
 #1125378  autor: Karlos20
 11 gru 2021, 12:44
Czytałeś uważnie? Napisałem, że obecnie Aero2 to Polkomtel, choć oferty zostały te same.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125379  autor: Remington
 11 gru 2021, 12:47
Z Twojej wypowiedzi zrozumiałem, że mówisz o spółce Aero2 należącej do Plusa. Tymczasem o ile Aero jako pakiety jeszcze istnieją, to bytu Aero2 ani jako firmy, ani brandu, już nie ma. Jak tak to przepraszam.

Nawiasem mówiąc, spośród wszystkich wyżej wymienionych, Telestrada (Lajt) jest najbardziej przejrzysta, bo jest na GPW i można sobie prześledzić jej wyniki finansowe (w tym sprzedażowe dotyczące liczby klientów), które musi ona publikować. Poszli na łatwiznę z kwestią rejestracji, identycznie zrobili niektórzy operatorzy VOIP. Na pewno nie spełnia to ustawowych wymogów rejestracji, ale jako pierwszy hejter tego bubla prawnego, przymykam na to oko i Wam również radzę.
 #1125380  autor: Karlos20
 11 gru 2021, 12:52
Spoko, tutaj warto być dokładnym, bo sporo osób submarki myli z operatorami wirtualnymi, którymi nie są. Tak w sumie teraz się stało po przejęciu Aero2 przez Polkomtel, stały się submarkami Plusa. Niejako osobnym bytem jest Premium Mobile, ale też czuć wpływ Plusa na prepaida infrastrukturalnego a2mobile oraz abonamentu na prawach sieci MVNO. Widać wyraźnie, że Polsat Plus połyka złote rybki wokół swojej sieci. Ciekawe, kto będzie następnym, bo Lycamobile trzeba spisać na straty.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125381  autor: Remington
 11 gru 2021, 13:00
Istnienia Premium Mobile jako osobnej spółki nie rozumiem. Aero2 miało infrastrukturę i pasma, więc może dlatego zostało wchłonięte, ale gdyby chcieli separować oferty toby przed likwidacją spółki przenieśli z niej wRodzinie do PM. BDI by nie przenieśli, bo jest ściśle powiązane z posiadanym pasmem.

Ja bym nie skreślał Lyca, bo nie znamy jego zaplecza w Polsce. Zawsze mi coś się nie podobało, choćby ze względu na łamanie prawa poprzez wprowadzanie podwyżek cen bez wcześniejszego ich ogłoszenia i powiadomienia abonentów.

Problemy w Niemczech pokazują jednak, że operator próbuje się ratować i reagować, zakładając nową firmę itd. Jeśli do upadku by doszło i nie byłby on niekontrolowany z dnia na dzień, to zapewne Polkomtel chętnie by bazę klientów od polskiej spółki podkupił.
 #1126081  autor: almon
 28 gru 2021, 23:28
Dziwną mam sytuacje przyjechałem do Polski i mam taki problem jak to możliwe, że podczas wykonywania połączeń telefonicznych dostaje informacje sieć komórkowa jest niedostępna i przy wysyłaniu sms mam oczekuje na połączenie, a internet już działa i pokazuje zasięg.
 #1127024  autor: mirekK
 18 sty 2022, 21:15
Przymierzałem się, ale za kilka pln różnicy nie warto ryzykować:

Opinie w większości negatywne i tragiczna średnia 2.2 pkt:
https://imgur.com/a/D8YrF7J
Brak: LTE, tetheringu/udostępniania, blokowania nr zastrzeżonych, połączeń oczekujących; teoretyczny "no limit" bo faktycznie limit 3000 minut na rozmowy i 3000 SMSów miesięcznie ; słaby zasięg; dziwny BOK ;
Zatem zdecydowanie dziękuje.
 #1127032  autor: Remington
 18 sty 2022, 22:05
Tethering nieoficjalnie jak już, bo oficjalnie zabraniany. Czy coś się zmieniło?

ACR jest ustawowo narzucone, jeśli tego nie mają to łamaliby prawo. Nie pierwszy raz. Dalej zmieniają cennik bez miesięcznej zapowiedzi?
 #1127700  autor: zalezok
 03 lut 2022, 13:16
Korzystam juz czwarty okres rozliczeniowy z oferty
Kod: Zaznacz cały
To All S 12M
i mogę potwierdzić że:
- ogólnie działa bez problemu
- kumulacja danych to max dwa okresy rozliczeniowe czyli można miec skitrane 70GB
- tethering ze smartfona działa bez ograniczeń
- jedyny 'spam' smsowy to 'drogi kliencie zużyłeś 80% pakietu...'
- IP jest widoczne jako plus z terenu polski
- dane w apce aktualizuje na bieżąco.
Rozmowę zrywa po dwóch godzinach ciągłości ale nie wiem czy to nie jest limit odbiorcy, odbierana rozmowa była w jakiejś taryfie nju.
Najdłuższa ciągłość korzystania z neta to ponad 6 godzin oglądania gali KSW poprzez tethering, poszło ponad 12GB.
Cena efektywna to 12zł 55gr miesięcznie.
 #1127803  autor: rymi
 05 lut 2022, 21:01
Ja wybrałem wujkowi tę ofertę w maju 2021, bo okazało się, że 10GB W Rodzinie na 60 dni za 30 zł to było za mało - od tego czasu żadnego problemu, a ma jeszcze taniej ;-)

Jeśli Lyca by coś odwaliła w przyszłości [bo też się zastanawiałem czy brać ją, bo się naczytałem w necie] to jeden dzień i jesteśmy gdzie indziej z numerem.
 #1127810  autor: Remington
 05 lut 2022, 22:01
Jedyna nadzieja w tym, ze upadku z dnia na dzien zaden operator przyjmujacy numery dotad nie zaliczyl. Warto jednak pamietac o przypadku Vectone.
 #1127816  autor: Norbas
 05 lut 2022, 23:16
O ile chwaliłem o tyle po ostatnich wydarzeniach się wynoszę z tej sieci.
Do póki nie był potrzebny kontakt z BOK byłem w stanie znieść koszmarną i nieczytelną/ubogą apkę itd.
Jednak ponad dwa miesiące temu wykupiłem All3S ( co robiłem już wcześniej) i po dwóch miesiącach się już pakiet nie odnowił na trzeci.
Zgłosiłem sprawę niezwłocznie. Było to 17 stycznia. Do dnia dzisiejszego nie naprawiono problemu, informacja od lyca praktycznie nie istnieje i sam wydzwaniam co jakiś czas by usłyszeć to samo "pracują nad problemem, przekazali do kolejnego działu"
Na emaile też czeka się na odpowiedź dwa tygodnie i nic one nie wnoszą.
Sieć widmo jeśli chodzi o BOK.
Zacząłem się już rozglądać za nowym operatorem, bo 20 dni oczekiwania i "sterka" nadal nie naprawiona to mi się u żadnego innego operatora nie zdarzyło. Era,Play,a2mobile,mobilka,Tmobile - zdarzały się jakieś niedociągnięcia, ale nigdy nie czekałem na reakcję dłużej niż 24h.
 #1128655  autor: marczello
 24 lut 2022, 14:57
Ta sieć to porażka. BOK dno i dwa metry mułu. Od momentu aktywacji startera nie działa mi internet i sms nie wychodzą i nie przychodzą. Pani z BOK odkłada słuchawkę jak nie ma odpowiedzi.

Jeśli ktoś zastanawia się nad wyborem tej sieci to odradzam.
 #1129216  autor: Myxon
 14 mar 2022, 09:37
Witam. Są jakieś wiadomości o nieodebranych połączeniach w lycamobile? Np że ktoś dzwonił gdy byłem poza zasięgiem...
 #1129241  autor: Norbas
 14 mar 2022, 19:20
Po prawie miesiącu czekania na włączenie pakietu za który zapłaciłem kolejna "sytuacja"...
Chciałem kupić pakiet bo stary się skończył.
Pierwszy zonk to nie działają im przelewy24 których zawsze używałem.
Drugi zonk to nie dodasz karty jesli masz w imieniu lub nazwisku polski znak. Dwie karty i za każdym razem "zła nazwa"...
Kupiłem więc pakiet w Virgin , bez łaski i problemów... tak się traci klientów.
 #1129692  autor: SomalijskiWluczega
 25 mar 2022, 10:31
Tak jeździcie po Lycamobile a tu sieć się rozwija widzę. Mają już naliczanie sekundowe po Polsce z Polski i międzynarodowe (z Polski za granicę) wcześniej było minutowe. Do tego we wszystkich planach pakietowych jest już nawet 5G od plusa tyle że na razie tylko w 7 pierwszych miastach: Warszawa, Łódź, Gdańsk, Poznań, Szczecin, Katowice, Wrocław.

Co zaś tyczy się doładowań z ich strony? Jest klapa z ich strony www. I to od ponad miesiąca. Można niby z banku doładować ale wtedy bonusów nie ma. Właśnie piszę reklamacje. Pozdrawiam
 #1129702  autor: surface123
 25 mar 2022, 20:08
Ja tam byłem z lyca w Krakowie i miałem 5G.
Ale co z tego, brak Volte, obsługa abonenta żenada.
Brak poczty, MMS.

Sorry, z czym do ludzi....
  • Strona 92 z 100
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 100
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 100