Strona 1 z 2

[PLAY] przekierowanie połączenia

Post:02 lip 2011, 15:39
autor: Matyk
Zakładam temat ponieważ nie znalazłem nigdzie odpowiedzi (choć gdzieś o tym już czytałem)

Gdy mam wyłączony tel. i ktoś do mnie zadzwoni to wyskakuje komunikat "przekierowano połączenie" po tym dźwięk tonowy i rozłącza połączenie (w innych sieciach lektor coś tam mówi że nieosiągalny czy coś tam) w play tego nie ma!
Patrzyłem w ustawienia połączeń głosowych > przekierowania i znalazłem że:
Poł. kiedy zajęty, nieosiągalny i nie odebrano zostały przekierowane na nr 790998729
ale w żaden sposób nie idzie tego przekierowania dezaktywować (w innych tel w play jest to samo) można tylko zmienić nr przekierowania...

usługę notkę sms mam wyłączoną :)

Zna ktoś jakieś sposoby na to ?

Post:02 lip 2011, 15:41
autor: ciuchcia
Przekierowania w wybranym przypadku skasuj kodem:
gdy zajęty #67#
gdy nie odpowiada #61#
gdy nieosiągalny #62#

to jest przekierowanie na notke sms
mozesz zreszta po prostu zadzwonic pod ten numer i sam sie przekonac.

Post:02 lip 2011, 15:46
autor: Matyk
Nie da się skasować :/
wyskakuje komunikat:
"błąd polecenia" lub "problem w siecią"

Post:02 lip 2011, 15:54
autor: ciuchcia
a sprobuj tego

Obrazek

Post:02 lip 2011, 16:56
autor: hettman
#21# -anulowanie wszystkich przekierowan. Jezeli chcesz zmienic nr przekierowania to *21*xxxxxxx# (xxxxxx -to nr na ktory ma zostac przekierowana rozmowa) reszta opcji opisana TUTAJ

Post:02 lip 2011, 17:30
autor: matteo
Ludzie, nie zalamujcie mnie. Niektorych przekierowan (w szczegolnosci i w zasadzie tylko) dotyczacych niektorych uslug dodatkowych nie da sie po prostu zdjac kodem USSD. Trzeba zadzwonic do BOK i wylaczyc konkretna usluge albo wylaczyc ja przez kod USSD. To moze byc notka ale moze byc tez "juz jestem dostepny" - jak zwal tak zwal. Na tym polegaja te uslugi i operator narzuca sobie, ze takiego przekierowania kodem nie zdejmiesz i trzeba taka usluge deaktywowac "recznie".

[ Dodano: 2011-07-02, 17:34 ]
hettman pisze:#21# -anulowanie wszystkich przekierowan. Jezeli chcesz zmienic nr przekierowania to *21*xxxxxxx# (xxxxxx -to nr na ktory ma zostac przekierowana rozmowa) reszta opcji opisana TUTAJ
Pierw sprawdzic, potem udzielac rad. To NIE JEST deaktywacja wszystkich przekierowan tylko deaktywacja bezwarunkowego przekierowania. Deaktywacja wszystkich: ##002#.

Post:02 lip 2011, 19:47
autor: Matyk
Żaden kod nie działa :/ "błąd polecenia"

##002# działa ale nie wyłącza tych trzech o które mi właśnie chodzi :/

Czyli wychodzi na to że ratuje mnie tylko BOK?
Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły ??


Czy w Waszych kartach play macie tak samo ??

Post:02 lip 2011, 22:29
autor: armator11
Matyk pisze:Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły ??
Tak. Zmień numer przekierowania na 790998725 w każdym z trzech przypadków.

Post:02 lip 2011, 23:24
autor: qper
To niestety nie pomoże bo jest to coraz częstszy problem z konfiguracją sieci po wyłączeniu notki sms.

Spotkałem się z tym i dalej spotykam.

Pisz do BOKu a jak zaczną odpisywać głupoty to poproś o pomoc play4you

Post:02 lip 2011, 23:33
autor: Marens
armator11 pisze:Zmień numer przekierowania na 790998725 w każdym z trzech przypadków.
Nareszcie poprawny numer, dzięki wielkie.
Męczyłem się z tym od pewnego czasu gdyż nagle przestało działać poprawnie i było "pik-pik-pik"

Jechałem dziś z Wrocławia do Głogówka z ustawionym automatycznym wybieraniem sieci.
Nokia E51 wariowała, gubiła zasięg przelogowywała się z Plus/Play 2G/3G gubiła zasięg etc.
Istna masakra. Oczywiście aby się na Plusa przelogować to musiał całkowicie zgubić 2G Play.

Post:02 lip 2011, 23:35
autor: qper
Marens pisze: było "pik-pik-pik"
Było bo technicy coś zrypali.

Teraz coraz więcej osób o tym już pisze na formach.

Nawet jak ręcznie ustawisz to przekierowanie na prawidłowy numer, to po wbiciu anulowania przekazów ##002# wraca do poprzednich ustawień.

To jest związane z tą nieszczęsną notka SMS.

Po wyłączeniu notki system powinien zmienić sam numer przekierowań z tego z końcówką 729 na ten 725.

Post:03 lip 2011, 00:17
autor: armator11
qper pisze:To niestety nie pomoże bo jest to coraz częstszy problem z konfiguracją sieci po wyłączeniu notki sms
Wyłączasz notkę sms (sms STOP NOTKA na 8042), ustawiasz ręcznie przekierowania na numer 790998725 i powinno działać. Sam się z tym ostatnio męczyłem i to pomogło.

Post:03 lip 2011, 00:18
autor: qper
armator11 pisze:
qper pisze:To niestety nie pomoże bo jest to coraz częstszy problem z konfiguracją sieci po wyłączeniu notki sms
Wyłączasz notkę sms (sms STOP NOTKA na 8042), ustawiasz ręcznie przekierowania na numer 790998725 i powinno działać. Sam się z tym ostatnio męczyłem i to pomogło.
Problem w tym, że to powinno się robić z automatycznie, a to co piszesz nie zawsze działa o czy się przekonałem.

Z resztą przeczytaj moją odpowiedz do zgłoszenia z boku którą umieściłem w wątku play. Zobaczysz o czym piszę.

Post:03 lip 2011, 00:23
autor: armator11
Marens pisze:Nokia E51 wariowała, gubiła zasięg przelogowywała się z Plus/Play 2G/3G gubiła zasięg etc.
To, że na trasie play będzie gubił zasięg jest oczywiste jedynie kluczowym tutaj elementem jest czas przelogowania na plusa. U jednych to idzie od razu u innych niekoniecznie. Ostatnio miałem przykład w roamingu: play abonament przelogował sie do czeskiej sieci od razu a play fresh po jakis 5-10 minutach. Oczywiście w tym czasie był bez zasięgu. I kto mi powie od czego to zależy? Karty sim, telefonu, rodzaju umowy?

Post:03 lip 2011, 10:39
autor: Matyk
armator11 pisze:
Matyk pisze:Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły ??
Tak. Zmień numer przekierowania na 790998725 w każdym z trzech przypadków.

Dzięki, to właśnie pomogło! :-D

Post:03 lip 2011, 11:48
autor: Spamer ;)
armator11 pisze:I kto mi powie od czego to zależy? Karty sim, telefonu, rodzaju umowy?
Od Priorytetu, dostępnosci kanałów na nadajnik, dla danego Klienta. Widocznie Ci co mają Abo, mają szybsze wpuszczanie, do logowania w Plusie , a Ci z Play Fresh, no cóż trochę wolniejsze. Ale też zależy, od tego, jak czuły mamy telefon, pod względem łapania sygnału sieci i jego przelogowywania. Obecnie mam Play Fresh i góra loguje mi do Plusa ok. 1 min.

Post:03 lip 2011, 12:42
autor: armator11
Ale też zależy, od tego, jak czuły mamy telefon, pod względem łapania sygnału sieci i jego przelogowywania.
To tez możne być znaczący czynnik. Jeśli telefon jest mniej czuły nie łapie macierzystego sygnału wcześniej to się przelogowuje. Moja e51 jest dość czuła i być może łapała jeszcze szczątki sygnału gsm i podejmowala próby logowan do sieci. Być może. A być może priorytety.

Post:03 lip 2011, 12:51
autor: Spamer ;)
armator11 pisze:Moja e51 jest dość czuła i być może łapała jeszcze szczątki sygnału gsm i podejmowala próby logowan do sieci. Być może.
Moja już, można powiedzić cegiełka N70, jakoś radzi sobie z logowaniem. Wiem, że E51 świetnie łapie zasieg, brat ma i sprawuje się świetnie, w trudnych miejscach.
armator11 pisze:A być może priorytety.
Nie wykluczam.

A tak w ogóle, działa już, Handover Play-Plus?
Nie jestem w zasięgu macierzystym Play i nie mogę sprawdzić. Kiedyś było info, że będzie.

Post:03 lip 2011, 13:53
autor: remi89
Pisałem do Rzecznika Play by coś napisał o handoverze, ale niestety 0 odzewu. U mnie przelogowanie na Plusa trwa kilka sekund. Natomiast gdy telefon jest zalogowany do Plusa to pomimo zasięgu macierzystego, nie przeloguje się tak szybko.

Post:03 lip 2011, 16:45
autor: armator11
remi89 pisze: Natomiast gdy telefon jest zalogowany do Plusa to pomimo zasięgu macierzystego, nie przeloguje się tak szybko.
To w niczym nie przeszkadza. Gorzej w drugą stronę.