Strona 1 z 1

pytanie, reklamacja

Post:07 mar 2006, 10:48
autor: turek
Witam,
Era nie podwoiła mi doładowania, gdy skorzystałem z promocji (tak tak). Złożyłem reklamację i właśnie minęły dwa tygodnie bez odzewu...
Ile oni mają czasu na odpowiedź? Czy nie jest tak, że po 2 tygodniach reklamacja zostaje automatycznie uznana?
Z góry dzięki za odpowiedź :)

Post:07 mar 2006, 13:13
autor: togom
Na rozpatrzenie reklamacji mają miesiąc w tym czasie muszą Tobie odpowiedzieć

Post:07 mar 2006, 15:35
autor: Pawrzes
Ooo a to dziwne, mi podwoili po kilku minutach w pierwszej i drugiej edycji promocji.
Mam nadzieję że jesteś zarejestrowany bo bez tego reklamacja nie będzie uznana.
Uzasadnienie dostaniesz pisemnie listem na Twój adres zamieszkania lub zadzwoni do Ciebie konsultant.

Post:07 mar 2006, 16:29
autor: martins
Wlasnie, bardzo dziwne... Koledze podwoili na nowym starterze, ktory nie mial nawet 3 dni :) Kupil, zasilil i mu podowili w ciagu pol godziny.

Post:07 mar 2006, 18:16
autor: turek
To była dość dziwna sytuacja... Kupiłem starter dawno temu i kończył się jego okres ważności. Aktywowałem go i zgodnie z zasadami promocji doładowałem konto.
Doładowanie nie zostąło podwojone. W biurze obsługi dowiedziełem się, że w systemie mają informację, że numer został aktywowany pół roku wcześniej. Nie jest to możliwe, bo już wtedy karta była moja, a wyłamałem dopiero w grudniu. Pan powiedział, że w takim razie mam złożyć reklamację i na pewno zostanie uwzględniona.
Oczywiście telefon zarejestrowany.
Liczy się dla mnie czas, bo w czwartek chcę przejść z numerem do abonamentu, a żal 50 złotych...
Dzięki za informacje :)